טוב היית י כאן......והלכתי לקבל

טוב היית י כאן......והלכתי לקבל

אות הוקרה כמו מאות שיקבלו.לא יודעת על מה ? אבל אומרים שנותנים לוקחים אז מה אכפת שיהיה ממוסגר בסלון...... יהיה ערב אומנים בחסות משטרת ישראל מיקי לוי ושאר ירקות ביייייייייייייייייייי
 
למעלה