טוב... החלטתי

טוב... החלטתי

אני נמצאת בגימלים כרגע אחרי שהוצאתי אותם כי לא יכולתי יותר להישאר במקום המגעיל הזה שאני נמצאת בו (פיברקתי דלקת בשתן). החלטתי שאני יוצאת מהמקום המגעיל הזה שנקרא צבא! מקום צבוע, שפל ואין לי מילים לתאר אותו בגלל שהוא כל כך מגעיל! התגייסתי עם מוטיבציה מאוד גבוהה לשרת בצה"ל ולתרום מעצמי ומהיכולות שלי, הייתי בטוחה שהשירות יספק אותי ואני אלך בגאווה עם מדים ברחוב... אבל לא! הצבא זה לא כמו שהיינו רואים בסדרה "טירונות" שעושה כל כך הרבה מוטיבציה לפני שמתגייסים-( למרות שזה נשמע קצת מצחיק- כאילו כולה סידרה)... החלטתי... שאני לא מוכנה להישאר שם עוד רגע אחד קטן!!! מתוך כל החצי שנה שאני משרתת לא היה רגע אחד שחייכתי! אני בדיכאונות וכל יום אני נהיית לחוצה ועצבנית ועצובה מחדש! אמרתי לעצמי- אולי אני אעבור מקום\יחידה אבל זה בעצם לא משנה בכלל! כל הצבא אותו הדבר ובכל מקום בסופו של דבר נמצא אותו זבל ואותן תורנויות מטבח בחדר אוכל של חה"א שאני צריכה להשפיל את עצמי ולהוריד צלחות מהשולחן אחרי שהקצינים המגעילים האלה אכלו... מה התגייסתי בשביל להיות מלצרית????? למה בירוקים הקצינים יודעים להוריד צלחות ולרוקן אותן ובחה"א לא??!! זה רק גורם להרגיש כמה אני חיילת נחותה שלא שווה כלום!! קיצר קצת נסחפתי עם כל הדיבורים שלי! אני מקווה שביום ראשון שאני אגיע לבסיס וארצה לדבר עם הקפ"ס (קב"ן) היא לא תגיד לי "תזמיני תור" כי אני לא מוכנה לחכות יותר ואין לי שום כוונה להישאר עוד דקה ביחידה שלי אפילו אם זה אומר לדפוק נפקדות... דייי!!! אני לא מסוגלת יותר לא אכפת לי מה הסביבה תגיד עליי אח"כ!!! פעם אחת בחיים שלי אני רוצה לחשוב שנייה על עצמי!!!!!!!!!!!!!! מצטערת על ההודעה הארוכה תודה לכל הקוראים אותה ואשמח לקבל תגובות! אני פשוט מאוד מנסה להוציא את כל הכעס שלי שיש לי על " צבא הגנה לישראל" החוצה! תודה....
 
לא ממש לא!

זאת בכלל לא הייתה הבכירה שלי למרות שלפני שהתגייסתי ידעתי שאני הולכת להיות שם.... אבל בכל מקרה גם אם הייתי רוצה אני מאמינה שלא הייתי יודעת מה הולך שם! הרי לפני שאת מתגייסת את רק חושבת שאת יודעת על הצבא -אבל בעצם את לא יודעת כלום. וסם מסקרנות -למה שאלת את השאלה??
 

dan120

New member
מי שניכנס לחיל האוויר צריך לדעת

שעליו לשלם את המחיר הקשה שבשירות באחד החילות הכי קשים שיש בצבא אם לא הכי קשה ובמיוחד המערך הטכני שזה הכי גרוע עדיף ללכת לכלא מאשר ליסבול.
 
מסכימה איתך...

על מה שאמרת אכן זהו חייל קשה עם הרבה דרישות לחייליו... וזאת בעיה גדולה שהרבה חיילים שמתגייסים לחה"א לא יודעים באמת לאיזה שירות הם הולכים - רובם לפחות.
 

gloria23

New member
שאלתי, אבל עכשיו זה לא רלוונטי

כי ענית את מה שחשבתי....שזה חיל קשה...בכל אופן אני מאחלת לך הצלחה בכל מה שתעשי.
 

dan120

New member
אם אתם כבר מגיעים לחיל האוויר נסו..

לא לשרת בחצרים או בתל נוף שתי הבסיסים הכי קשים שיש לחיל האוויר מבחינת תורנוית וכל החרא הזה וגם הרבה עבודה. ביכלל עדיף לא להיכנס ביכלל לחיל האוויר אבל אם כבר אז לא לשתי הבסיסים האלו!!!
 

ET2k

New member
בעצם היא לא אמרה שהיא בח"א...

היא יכולה לשרת בבסיס משולב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
יפהפיה ../images/Emo39.gif

אנחנו מבינים את הכעס, ואת כל התסכול, ומקווים שקצת הוקל לך. את לא צריכה להתנצל כי בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. להקשיב, לעזור לקבל ולא לשפוט (הלא כשקשה לנו - מי בוחר מילים? כל מה שאנחנו מקווים לו זה שיהיה שם מישהו שיקשיב...) מבין הדברים שלך עולה שאת די מגובשת עם עצמך, ויודעת שאת רוצה החוצה מחיל האויר. אנחנו מבינים שכבר היית אצל הקפ"סית ומקווים שהלך לך טוב ושיש מוצא מהמצב הקשה אותו את מתארת. בכל מקרה מחזיקים לך אצבעות ורוצים שתדעי שאנחנו תמיד כאן להקשיב ולתמוך.
 
למעלה