טוב, הגיע הזמן לקצת עדכונים!

FireInsaid

New member
טוב, הגיע הזמן לקצת עדכונים!../images/Emo9.gif

החלה מכירת כרטיסים לכנס השנתי של TLW, שיתקיים בינואר 2010 באוסטרליה! [אוף, למה כ"כ רחוק] בין השחקנים שיגיעו יהיו רייצ'ל שלי [הלנה], מרלי מטלין [ג'ודי], ולורל הולומן [טינה]... לא נראה לי שמישהי תיסע, אבל כיף לדמיין חח :]
ד"א, ישנו כנס נוסף ומוקדם יותר שמתקיים ב18-20 בספטמבר השנה! והרבה יותר קרוב...באנגליה! טוב, לכנס הזה עומדים להגיע המוןןןןןן שחקנים, ביניהם: מיה קירשנר[ג'ני], לורל הולומן, קייט מנינג [שיין], רייצ'ל שלי, ארין דניאלס [דיינה], ליישה היילי [אליס], ועוד!! וואו...הייתי הולכת בכיף XD אם מישהי רוצה לקרוא עוד פרטים על הזמנת כרטיסים וכו': http://www.thelwordonline.com/events.html
בשורה שהולכת להעציב אתכן - שרה שהיי [כרמן] התחתנה החודש! היא נישאה לסטיב הווי, בלס ווגאס. הזוג גם מצפה לתינוק בקרוב. שיהיה במזל טוב!
רייצ'ל שלי[הלנה] הצטרפה לצוות הכתיבה של Diva magazine! וגם, היא כמעט בחודש השמיני להריונה! ואוו, הרבה תינוקות חח :] שוב שיהיה במזל טוב!
ויש עוד תקווה בקשר לספין אוף של הסדרה! The Farm, בכיכובה של ליישה היילי [אליס], כנראה שבסוף כן נקנתה ע"י showtime. אני לא כ"כ בטוחה עד כמה המידע הזה נכון, נצטרך לחכות ולראות. אז...זהו לעכשיו :] אם יהיה עוד מידע חדש, אני אעדכן.
 

britmel

New member
../images/Emo51.gif לך על העידכונים

ואווו אנגליה וכוכבות ישנן בנות
איזה חלום :]
 

Shiri from the block

Active member
וואי מגניב! הלוואי והייתי יכולה ללכת לאחד הכנסים אבל אין לי כסף../images/Emo69.gif ושרה התחתנה??? בו הוו../images/Emo10.gif ורייצ'ל בהריון?? בוזזזזזזז../images/Emo216.gif איזה מבאסות!! שתי הנשים הכי שוות בסדרה מבחינתי ושתיהן הכי סטרייטיות שיש! ותודה על העידכונים!
 

britmel

New member
../images/Emo45.gif מסכימה איתך

הלנההה וכרמן ארררר
ושתיהן סטירריטיות בוווז :p
 

FireInsaid

New member
ת'אמת שקראתי שרייצ'ל שלי אמרה שהיא בי

או משהו כזה... רק חבל שהיא בחרה להיות עם גבר ולא עם אישה ><
 

limors2

Active member
תודה!

נקווה שזה נכון על הסדרה של אליס, אני אוהבת סדרות כלא
 
למעלה