טוב, הגיע הזמן לספר הכככל

Pete® Pan

New member
טוב, הגיע הזמן לספר הכככל../images/Emo70.gif

קודם כל, אני רוצה להודות לכל מי שדאג ושאל וחיפש אותי, כל מי שהתקשר, שלח מסרים ואי מיילים. אני לא יכול לכתוב כאן את כל הרשימה של כל מי ששלח וניסה ליצור קשר, אני אזכיר פה כמה שמות ואני מקווה שהשאר יסלח לי. דורינוש, אורית המדהימה, איריס המאאאמי, מוריאל, הילה, דניאל................ לפני הרבה זמן כתבתי לכם בקומונה שלנו שיש לי חשש לדלקת ריאות ומאז נעדרתי מכאן. מבלי להיכנס לפרטים, המצב שלי החמיר ואני הייתי בכל מיני בדיקות. לא היה ברור מה הבעיה בדיוק, אבל היה ברור שמשהו לא כשורה מתרחש. אני עוזב בינתיים את הפורום בגלל שאין לי את האפשרות להיות כאן, אין לי את האפשרות לטפל ולעזור ולהיות מנהל פורום כאן, מהסיבה שהזכרתי לעיל. הובטח לי מהנהלת הפורומים של תפוז שכשאני ארצה לחזור, אני אוכל לעשות את זה מתי שארצה. אני ואורית, כפי שנתבקשנו מהנהלת הפורומים, נחליט מי יחליף אותי כאן. האתר הרשמי שלנו ירד באופן זמני, בשל בעיות עם 012 קוי זהב. השרתים שמאכסנים את האתר שלנו ירדו מהרשת בשל סיכסוך עסקי עם החברה המארחת על רקע הקמת האתר http://www.blacklist.co.il (האתר ירד גם כן, בעקבות הסכסוך) הלוחם בדואר זבל, אתר שהיה מופעל ע"י חברה שהיא בעלת השרתים שעד כה היו מאוכסנים על חוות השרתים של 012. (אותה חברה - Nyotron [http://www.nyotron.co.il] אחראית על איכסון האתר \ הדומיין שלנו) עד עכשיו, כבר יותר משנה, שמרתי על שקט. מחלמות שכאלה לא ראויות במקום של מייקל ג'קסון, מקום של אהבה ואיכפתיות: כל חיי חלמתי על מקום כזה, מלא באנשים של מייקל ג'קסון, מלא באנשים איכפתיים, אוהבים, נותנים ללא תנאי או סייג, אנשים שמדברים את השפה שלי. חלמתי על מקום שבו אין מקום למרפקים, מקום בו הביטוי "אדם לאדם זאב" לא מוכר ולא ידוע, מקום בו אנשים לא יחפשו לרמוס אותך או לשבור אותך. ברצוני להודות לרואי שובל על שהוכיח לי אחרת, על שהוכיח לי שאין מקום כזה על פני תבל, שהמקום אותו חיפשתי במשך שנים לא קיים ככל וכלל. בניתי את אתר האיטרנט הרשמי של המועדון שלנו, כדי לקדם את שמו של מייקל באהבה, באיכפתיות, בהרמוניה ואחווה אינסופית. להראות לעולם מי זה מייקל ג'קסון ובו בזמן לתת מעצמנו לקהילה, לאנשים הזקוקים לחום ולאהבה. רואי, באופן דיקטטורי החליט שאין לי מקום במועדון המעריצים, שאין לי מה לתרום ומה לתת, חד וחלק ובאופן חד משמעי שאינו משתמע לשני פנים, בלי אפשרות להתווכח או להתנצח. אפילו לא עם עוזריו הקרובים ביותר. יוסי, הילה ושרונה ניסו לדבר איתו, לשכנע אותו, אבל הוא לא זז. הוא עקשן, תקוע עמוק במה שהוא רוצה לראות. התחלתי לקבל ממנו איומים על תביעות משפטיות על ימין ועל שמאל, אם אני לא אשנה דברים באתר הרשמי שלנו. אני פה לומר לכם שאני לא מפחד משום דבר, שום כלום! אני מבטיח לכם שיום אחד האתר יחזור לתפקד ולתרום את חלקו לקהילה. אני אתחיל לעבוד על זה כשאני אחלים, בעזרת אלוהים שבשמיים. האתר הרשמי שלנו, אותו למדנו להכיר ולאהוב יחזור ובגדול, עם הורדות חוקיות, חולצות, תרומה לקהילה, משובים ופורומים, חדשות, פעילות קהילתית, מצגות פלאש מרהיבות והכל, יותר גדול, יותר חזק ויותר יפה! בינתיים, לאחר שהתקלה תתוקן, האתר יחזור למתכונתו הרגילה, עם כל הסמלים והכותרת: "האתר הרשמי של מועדון המעריצים הישראלי", כך הוא תמיד היה, וכך הוא תמיד ימשיך להיות. לעולם לא חשבתי שאני אשיר ואזמזם את המשפטים הבאים בהקשר של אנשים שאמורים להיות, מתיימרים להיות אוהבי בריות:
Eating each other alive, just to survive the 9 to 5 (or just for the fun of it) Every single day is trouble while we struggle and strive Peace of mind's so hard to find! I wanna shout, throw my hands up and shout What's this madness all about...! ...Damn self righteousness In the black Stab me in the back In the face To lie and shame the race... Look who just walked in the place It's dead and stuffy in the face Look who's standing, if you please Though you tried to bring me to my knees! ...You're aiming just for me, you are disgusting me You got blood lust for me, BUT TOO BAD, TOO BAD!... ALL I WANNA SAY IS THAT, THEY DON'T REALLY CARE ABOUT US! Don't it make you wanna scream?!?
תודה לאיריס על הניסיון לעזור, לסייע, להבין. תודה לדורינוש, על שיחות הטלפון, על האי מיילים, המסרים והאהבה הענקית שהיא נותנת לי. תודה לאורית, על שהיא חברה אמיתית, ידידת נפש, חולה עלייך! תודה לניר על הכככככל! ותודה לכולכם (מצטער שאני לא יכול לכתוב כאן את כל השמות!), אוהב אתכם, מת עליכם, מכל הלב והנשמה! מממ... God bless you in your travels, In your conquests and queries... רונן.
 

g a g a

New member
רונן


דבר ראשון - החלמה מהירה
תתרכז כרגע בלהרגיש טוב יותר ובלהתחזק. דבר שני - מסר אישי
 
למה הגיע הזמן לספר הכל?

רונן, האם הריבים בהנהלת המועדון נוגעים לכולם? אני בעד זה שאם יש למישהו בעיה עם מישהו אחר, הוא הולך אליו ומדבר איתו עליה. ולא מערב אנשים זרים שעוברים בצורה אקראית בפורום... אתה כתבת בפירוש שם של אדם בלי לתת לו יכולת להתגונן כרגע,או להשמיע את הצד שלו. ושוב, האם זה המקום בשבילו או בשבילך לדון בנושא אל מול כל הקהילה? חייבים לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ? אני יודעת, מההיכרות שלי איתך שיש לך ים של כוונות טובות, שאתה טיפוס אוהב ורגיש ובאמת לא מתכוון לרע. וכשראיתי peter pan בפורום אחרי כל כך הרבה זמן, שמחתי. חשבתי שהנחת להכל, ושעכשיו אתה מוכן לחזור אלינו ולתרום מה שכן יש לך לתרום..ויש לך הרבה!
שתדע, שכשראיתי שאתה לוקח פסק זמן מהקהילה שמחתי בשבילך. ידעתי שאתה זקוק לזמן להתנקות וחשבתי שזה יעשה לך טוב. אז למה במקום לבטא את עצמך, הכנסת לפורום את העיניין הזה? למה לבזבז אנרגיות מיותרות בריבים האלו וב"נקמות" אישיות?אתה רוצה לפצל את הקהילה? לקרוע אותה לשתיים? והמקום הזה, שאתה מדבר עליו, המקום היפה הזה בלי מרפקים ובלי רוע, הוא כן קיים. הוא קיים בחברים שלנו, במשפחה שלנו, ובאנשים שאנחנו בוחרים להיות איתם.הוא קיים אם ניצור אותו ואם נחשוב עליו ואם נעשה שהוא יהיה קיים. על ידי פירסום ההודעה שלך, לא עזרת לו להתקיים. ההפך. אם תרצה את דעתי בנוגע לריב עצמו, היא כולה שלך. אבל אני בוחרת לא להתייחס לכך אלא לעצם העובדה שהדברים הועלו ככה לפני השטח. זה עושה אותי מאוד מאוד עצובה, ואני מעזה להגיד מאוכזבת. כשמייקל כתב את הציטוטים שבהודעה שלך, הוא חש כאב איום ונורא כלפי אנשים רעים ומרושעים. רואי שובל הוא לא אדם רע. הוא אדם טוב. וגם אתה, אינך אדם רע אלא אדם טוב. ואין סיבה בעולם הזה ששני אנשים טובים, יהיו טעונים בכל כך הרבה לא טוב אחד כלפי השני אז בבקשה רונן, אולי נתתי לך נקודת מבט שונה. אני מקווה שתיקח לתשומת ליבך את הדברים הם נאמרו באהבה עצומה לשניכם. לריב מול כולם לא יפתור את הבעיה.
יותר מזה אני מציעה למחוק מכאן את ההודעה לערוך אותה ולהשאיר את החלקים הרלוונטים שלא קשורים לריב. אני מאחלת לך החלמה מהירה ובריאות, עדי.
 

pulpula

New member
מצטרפת לעדי בכל מילה ומילה שהיא

כתבה.. לא הייתי יכולה לכתוב את זה טוב יותר!! מעבר לזאת אני בניגוד לאחרים עושה את ההפרדה של חברות ושל "עבודה" (אתר וכיו"ב) ולכן אני חושבת שאין מקום כאן לרוב הדברים שכתבת כאן. אם מניחים את הקלפים על השולחן צריך להניח את כולם.. וגם לתת לצד השני להשתתף, אבל כמו שעדי כתבה זה לא המקום לפתוח את העניינים האלו ומההיכרות שלי עם רואי אני כמעט בטוחה לחלוטין שהוא מרגיש ככה. אני אסכם ב...החלמה מהירה
 

The Experience

New member
"זכויות יוצרים על התמונה!!!"../images/Emo13.gif

שני פלוסים(אנשים טובים) אמורים להביא עוד פלוסים ולא מינוסים. חבל שרונן "אומר את כל האמת"בפני כולם זה לא אחראי מצידו ולא ממש חכם וגם כל מה שכתוב לא ממש נכון ואני בטוח שאם לרואי יהיה משהו להגיד הוא יגיד את זה לרונן ולא ישפוך את כל ה"אמת" בפורום. 99% מהפורום/מועדון לא מכיר שום סכסוך או ריב שהיה בהנהלה והאמת קיויתי שהכל יסתדר והם גם לא יכירו.חבל שהוצאת את זה ובמיוחד בתקופה כה קשה למייקל ולמעריציו. מכל ההכרות שלי איתך רונן,הפעם באמת איכזבת. אף אחד לא צריך לדעת על הצרות שחש לההנהלה עם אנשים כאלו ואחרים. אני מקוה שתשקול את כל מה שאמרת שוב ופשוט בעצמך תמחוק את השרשור הזה. כולנו בסה"כ בני אדם אוהבים ואכפתיים.
 

The Other Glove

New member
זה בהחלט כן המקום ../images/Emo70.gif

"סיכסוך" מסוג זה כן צריך לעניין את כל חברי הפורום. אני בהחלט מבין את רונן. לי קרה מקרה דומה בעבודה, כאשר מערכת שפיתחתי במשך שנים ושירתה רבים, יום אחד הוחלפה עי מערכת חדשה של מישהו אחר. זו בהחלט הרגשה רעה שאתה עובד ומשקיע זמן רב על משהו ואז מישהו מגיע ומחליט לקחת את זה ממך. יחד עם זאת, תמיד עדיף לפתור דברים בדרכי שלום. לדעתי, לא רונן ולא רואי מחזיקים בזכויות יוצרים על איזו "רשמיות" בלעדית למועדון מעריצים, ובטח של על אתר אינטרנט שהוא לא רוחי. אך היות שאתר של רונן היה קיים קודם, והוא אף נרשם באתר MJSOURCE בהחלט היה מגיע לו להקראות אתר המעריצים הישראלי. אני לא חושב שישנה בעיה ששני האתרים יתקיימו בו זמנית. לדעתי, האתרים יכולים לקדם אחד את השני. ובכלל, כמה אנשים כאן בארץ מתענינים במייקל? האתרים האלה באים לשרת רק אותנו המעריצים בישראל. אפשרות אחרת היא לפתור את הבעיה בצורה דמוקרטית: למה שלא נערוך הצבעה ונחליט איזה מן האתרים צריך להיות האתר שלנו.. תחשבו על זה. (אני אישית הייתי מקפיא הכל עד לאחר תום המשפט)
 

מייקלית

New member
זה לא תלוי בנו ../images/Emo23.gif

זה תלוי ברונן ורואי. הם צריכים להפסיק את המלחמות המטופשות האלה, ולהיות מגובשים! שניהם יכולים לתרום ותורמים המווווווווון, לכולנו! הם ביחד הצוות המנצח
לבד, עם העקשנות הזאת שלהם, הם סתם. כלום
לא כל כך קשה להושיט יד, לסלוח, ולשכוח
 
שמע אני לא הדובר של רואי.

והדברים שאני כותב הם לא בשמו- כן- לרואי יש זכויות על הרבה דברים, כמו כן הוא מנהל המועדון וראוי שהוא יחליט איזה אתר יהיה רישמי. אז מה? אם אני הייתי בונה אתר מעופש בלי כלום אבל חודש לפני רונן אז זה אומר שהוא צריך להיות רישמי? לא! ואתה לא יודע בדיוק למה האתר הגיע ל source אבל תהיה בטוח שזה לא בגלל העיצוב ה"מדהים", ולא בגלל התוכן ה"שופע". ותאמין לי שמה שרונן עשה זה בדיוק כמו מריבה בגן חובה... כל אחד מספר רק את הצד שלו ומה עשו לו, אבל תהיה בטוח שגם רונן לא תמים! אם הוא היה תמים רואי לא היה בא והורס כי מתחשק כאילו אתה רואה ארמון יפה עשוי מחול בים ואתה מת לדרוך עליו (או שזה רק אני)
 

Pete® Pan

New member
כן...

אתה מבין את העניין, כי זה גם עליך עבר... שקינאו בך וכאב לאנשים שהצלחת וניסו לקחת ממך את זה... אין מה לעשות, ככה זה... יש גם אנשים כאלה בעולם, צריך להתמודד עם זה...
 

Pete® Pan

New member
ניסיתי...

ניסיתי לדבר על זה בכל הערוצים הנכונים. יוסי והילה ניסו לדבר עם רואי על זה, כי הוא סרב לענות לטלפונים שלי. אין עם מי לדבר, פשוט אין! שמרתי את זה בבטן במשך יותר משנה, לא רציתי לגרום למלחמה... עכשיו הרגשתי שזו הדרך היחידה שנשארה. ניסיתי לדבר עם רואי, הוא לא עונה לשיחות. אטם את עצמו לחלוטין ממני. אף אחד לא מצליח לומר לו שום דבר לגבי, הוא פשוט נעול על זה וזהו. בנוגע למשפחה ולחברים, לא הבנתי בכלל מה שכתבתי - יש לי הרבה חברים אוהבים ומשפחה שמתה עלי. זו לא הנקודה. עברתי דברים לא הכי שמחים בחיי ותמיד חיפשתי מעריצים של מייקל, שהיה מקור של שמחה וטוּב לב. לא ממש הצלחתי למצוא עד שהגיע האינטרנט. חשבתי שמקום שכשזה יהיה כולו מוקף באהבה ובאיכפתיות וטעיתי. טעיתי בגדול. זו הנקודה. אני לא חושב שטעיתי בזה שכתבתי כאן את הדברים לאחר שכל ערוצי התקשורת האחרים איכזבו. את לא היית בנעליים שלי, את לא יודעת מה עבר עלי. תודה על כל המילים היפות שלך, עדי. ממה שאני מכיר ויודע עלייך את אדם טוב לבב, איכפתי, שאוהב לתת מכל הלב ונשמה... אני יודע שלא התכוונת לומר משהו פוגע בהודעה שכתבת. כתבת שאת מרגישה מאוכזבת. אני מצטער על כך ומקווה שהצלחתי להבהיר לך למה עשיתי את מה שעשיתי.
 

Michaelit

New member
כיפאק לרונן.......

"היי" כיפאק "היי" כיפאק "היי היי היי" רונן אוהבים אותך!!!!!
 

Pete® Pan

New member
עכשיו מי מתגרה במי?

רואי... אני יכול ואני גם אחזור לנהל את הפורום... יום טוב.
 

slish

New member
אם אתה כזה מנהל טוב...

מלבד העובדה שאתה פועל מתוך אינטרס אישי, ומפעיל את ה"כוח והסמכות" שלך כמנהל (לשעבר), יש גם את מה שמנהל בפורום צריך לעשות: (לפי המנהלת המקסימה והיחידה שהייתה כאן במשך 10 חודשים ל-ב-ד!!!) קודם כל, מנהל? מה הפירוש...? מנהל הוא אדם כמו כל אחד מכם, אדם עם רגשות, אדם שיש לו אותה מטרה כמו שלכם, אבל הוא יכול לשים גבול, לא במטרה ולהיות גננת, אלא כדי לשמור על אוירה נעימה בפורום. איפה אתה בייצת 10 חודשים
איפה היית ב10 חודשים האלה בשביל הפורום
הדבר היחידי שעשית נכון כמנהל בפורום, היה להמליץ על אורית לתפקיד מנהלת. חשבתי שהפסקת להעריץ את מייקל לא? הרי לא נתנו לך תפקיד במועדון כי אתה מלוכלך... אז למה להעריץ את מייקל? אם הפסקת להעריץ אותו (פעמיים) ב10 חודשים האלה... למה פתחת בביוץ עליי? מה קרה הרגשת שהקהילה הזאת כן שווה משהו? ברור שכן יש במועדון את האנשים הכי מקסימים בעולם
כ"כ מקסימים שהם לא שואלים אפילו כמה רונן היה מלוכך... אלה מאחלים לך בריאות (כולל אותי) והשרשור הזה היה עוד תרומה מאוד יפה שלך לקהילה... בושה...
 
למעלה