טוב, הגיע באמת הזמן באמת שאחד

ברוך הבא איגרא../images/Emo45.gif

האמת היא שחיכיתי בין היתר לך. תרשה לי להציגך בפני מי שאינו מכיר - איגרא, הידוע גם בכינויו הקודם "איגרא רמה" הינו דוקטור לפיסיקה. התכתשויותינו כאן בפורום העלו אבק עד לב השמים בעבר אבל למדתי בכמה הזדמנויות ובמסרים שהחלפנו להעריך את יושרך, אהממ, במידה מסוימת. תודה על התמיכה. היא העלתה את כבוד הפורום. לא. אין בידי חישוב למשקל החיות ולא להראות שספינת עץ שכזו תיתכן או לא תיתכן.
 
זה רק מראה שגם הפרופסור המלומד

ביותר - יהיה לא יותר מפרא אדם בלי כבלי המוסר של התורה... ראה הוכחות לרוב בלינק המקורי.
 

איגרא

New member
בועזיניו, שרלטנים מתחזים כמוך

כמתואר בלינק הזה ראויים לכל מה שקיבלת שם. בקישור שצירפת נחשפה ערוותך. המשך להפיץ את הקישור הזה את עושה לי שירות טוב בחשיפתך. אני מזמין את קוראי הפורום לעקוב בעניין אחרי הקישור שצירף מצגר אתה נבל ברשות התורה.
 

kdx467bhf87

New member
אמר הטמבל

שמסכים עם הדב שכל חיות העולם יכנסו לתיבה רעועה...חחחחחחחח...איזה אידיוטים מושלמים...
 

kdx467bhf87

New member
סתרתי כבר באותו שרשור.חוץ מזה

תזכיר לי שוב מי אדוני הנכבד באדם?... מי אתה בכלל יפלצן שאני צריך להסביר לך משהו? לך חפש מי ינענע אותך אפס.
 
ולשאלתך

חישובים פיסיקלים אין לי אבל עדויות הסטוריות. ב NATIONAL GEOGRAPHIC מחודש יולי האחרון, עמוד 28 ואילך, מאמר על הארמדה האדירה של סין הקיסרית בפיקודו של ז'נג חה. ושם מתוארות ספינות עץ בעלות מימדים דומים. שם בעמוד 33. לא אצטט כלשונו מפאת זכויות יוצרים אלא אומר מה כתוב שם ומי שירצה יעיין. ומסופר שם שלפי דעת מומחי ספינות הגיע אורך כך ספינה ל 120 מטר ורחבה ל 50 מטר. קיבולתה היא 2700 טונות לפחות - פי 10 מקיבול ספינותיו של וסקו דה גמה. ומדובר שם בפירוש - בספינות עץ.
 

איגרא

New member
כן רק שהתמיכה הבלעדית היא

המיתולוגיה הסינית. בקישור הבא מובאת השוואה לספינות עץ של ה- Royal Navy. במיוחד שים לב לקטע הבא: Both the Mersey-class frigates and the largest of the wooden battleships, the 121-gun Victoria class, required internal iron strapping to support the hull, as did many other ships of this kind. In short, the construction and use histories of these ships indicated that they were already pushing or had exceeded the practical limits for the size of wooden ships. מכאן נובע שנדרש חיזוק ברזל פנימי לספינות אלו שהיו ספינות העץ הכי גדולות הידועות במערב.
 
לא. התמיכה

לפי הנאמר באותו מאמר, היא על פי דעת מומחי ספנות החיים עימנו כיום. אכן גודלן של אותן ספינות הוא פלא ולכן נחשב למיתוס עד שנת 1962 שבה התגלה מוט היגוי מעץ באורך 11 מטרים. מכאן חישבו את שטח הפנים של לוח ההגה ונמצא שהוא מתאים לכיוון כלי שיט בגודל הנ"ל. כל זה לדעת מומחי ספנות.
 

איגרא

New member
טוב, האם קיים ברשותך קישור למאמר ה

השלם ? או לפחות מיהם אותם מומחי ספנות ?
 
למעלה