טוב, הגיע באמת הזמן באמת שאחד

איגרא

New member
הבט, בעניין

נפח האחסון בתיבה הדב הראה באמצעות חישובים מפורטים למדי שאתה טועה. חבל להמשיך לחבוט בפגר. תחליף עוד ניק.
 

kdx467bhf87

New member
כנראה שהטמטום שלך משתווה לטמטומו

אחרת קשה להסביר איך גם אתה הבנת שזוג מכל מיליוני סוגי חיות שיש בעולם יכנסו לתיבה. ואל תזכיר לי עכשיו את המספרים של הדב על מיני החיות כי הם מצוצים מהאצבע. ונמשיך טמבל,מה עם כמות המים שלא מספיקה למבול עולמי שיכסה את כל היבשות? אה איגרא עסבה?
 

איגרא

New member
על כמות המים לא אתווכח איתך

אבל אולי תסביר לי המטומטם מהם אותם מיליוני סוגי חיות שיש בעולם ?
 

kdx467bhf87

New member
אתה לא יודע כי אתה בור ועם-הארץ.

ולמה לא תתווכח על כמות המים? הרי זה לבדו מוריד את כל סיפור התיבה למדור "סיפורי אגדות לילדים מפגרים"...
 

איגרא

New member
טוב, מי אני שאתווכח עם מי שסבור

ש- "1 מ"ק = 10000 סמ"ק" ? לשיטתך לא אתווכח על עניין המים כי אני מסכים לחישוב המראה שכמות המים לא תספיק למבול גלובאלי. עניין כמות המים מוריד את סיפור תיבת נח לסיפור ניסי (להזכירך נס מהווה שבירה של חוקי טבע, האם ידוע לך מהו חוק שימור , אידיוט מושתן ?) עניין נפח התיבה עדיין מותיר את הסיפור ריאלי (מבחינה נפחי אחסון). אני חלוק עם הדב על היתכנות קיומה של סירת עץ בגודל המתואר בסיפור התנ"כי. אבל אני משוכנע שהדיון שלי איתו עובר מעליך.
 

kdx467bhf87

New member
המים עניין נסי,אבל הנפח לא נסי?...

מה שאתם לא יכולים להביא את ההשערות המופרכות שלכם אתם משייכים לנס וזהו נסתמו טענותיכם...
 

kdx467bhf87

New member
לא הנפח נסי טמבל.אלא מה שהדב

חושב שהכניסו באותו נפח. תגיד,נולדת טמבל או רכשת את זה תוך כדי חייך האומללים?
 

AdonAsda

New member
היכן דב הראה כי ניתן להכניס

60000* חוליתנים לתוך תיבה שקיבולתה היתה קטנה מ18750 מ"ק? האם בחישביו הוא גם הראה כיצד אותם חיות יקבלו תנאים מתאימים שיספיקו למסע של שנה וחצי? אני לא מדבר רק על אוכל, מים, שמש או כל החיות שזקוקות לתנאים מיוחדים, אלא כיצד החיות ישבו בכלוב קטן ללא תזוזה, ללא איורור, ללא פינוי הפרשות, בתוך קופסה מעץ, במשך שנה בלי לקבל עשרות מחלות? שהרי הסידור המופלא של דב לא משאיר מקום מעבר לדף נייר בין הכלובים. *60000 הוא מספר המינים, הוא לא כולל את מספר התת מינים. כמו שהראתי בשרשור הקודם שלי, הקבוצה היחידה שמצאתי את מספר התת מינים שלה היא הציפורים. About seventy-five per cent of these species of birds are polytypic, that is they are composed of more than one subspecies; consequently the number of subspecies of birds is considerably higher than the number of species. I estimate that the number of valid subspecies of birds described by the end of 1945 amounted to about 28,500. This figure is increasing annually by about 200. ובכן 75% ממיני הציפורים מתחלקים לשני תת מינים, אם נניח שהדבר דומה אצל שאר הקבוצות נקבל: 60000X1.75=105000. הקיבולת המשוערת של התיבה היתה 18700 מ"ק מהם דב כבר הקציב 1200 מ"ק ל76 חיות מובחרות. כעת נחלק שווה בשווה את 17500 מ"ק הנותרים בין 100000 החיות נגלה כי יש לנו 0.175 מ"ק לכל חיה, וזה מספיק לארנב? עוד נס מעניין הוא שנח הצליח לדחוס את כל החיות האלה לתוך התיבה בשבוע בלבד(ואף לסדר אותם בסדר מופתי.) 100000:7:24:60 זאת אומרות: 9.920634921 חיות בדקה. וגם 49.603 חרקים בשניה! טל"ח
 
די נו

קח לך בתור המחשה את נושאת המטוסים שהובאה כאן וגמרנו. 6000 חילים + מטוסים + ... די כבר נמאס לי להגיד זאת. בנעל של חיל אחד תוכל להכניס 5 עכברים ובשידה שליד כל מיטת חיל תכניס 400 לטאות. ונשאר מקום בשפע גם בין הכלובים + חצרות טיולים + ... גם זה כבר נמאס לי. ולא מחלקים בשווה. בנפח שהכנסת אריה אחד תכניס 10 ארנבים. בנפח שהכנסת ארנב אחד תכניס 10 עכברים. בנפח שהכנסת עכבר אחד תכניס 10 שממיות. ומספר החיות הבינוניות מרובה בהרבה על מספר הגדולות ומספר הקטנות מרובה על הבינוניות וכן הלאה. מה הבעיה להכניס 9 חיות בדקה? מה הבעיה להכניס 90 בדקה? ומה הבעיה להכניס 500 חרקים בשניה? הוא לא הכניס אותם בכלל. הם עפו כמו תתלאך ישר לכלוב.
 

AdonAsda

New member
על מי אתה חושב שאתה עובד?

אנחנו מדברים כאן על השוואה בין נושאת מטוסים לשליש התיבה שבה שוכנו החיות. לתוך שליש התיבה יכנסו לא יותר מ16.5 מטוסי F14 כאשר בנושאת המטוסים יש 80 אשר רובם על הסיפון עצמו, שזה כבר פי5, ומה לגבי נשקים תחמושות, אוכל, חדרים, מסוק, סירות, קירות, ואלוהים לא יודע מה? ומעניין גם שבויכוח הקודם התלוננת על כך שאין לי חישובים ורק תמונות ואינטואיציה, כעת לך יש אינטואיציה ולי חישובים
. >בנעל של חיל אחד תוכל להכניס 5 עכברים < מבחינתי זה משול ל"לתוך קרון בקר אחד אפשר להכניס 150 יהודים". רק חבל שהם לא ישארו חיים אחר כך. >מה הבעיה להכניס 9 חיות בדקה?< 9.9 הם10. מה הבעיה להכניס 90 בדקה? ומה הבעיה להכניס 500 חרקים בשניה? הוא לא הכניס אותם בכלל. הם עפו כמו תתלאך ישר לכלוב.< בהנחה שיש מקום מעבר בדלת, הבעיה תהיה עם סידור מהיר מספיק של הכלובים. נסכם אם כך סוגיה זו: אין מקום בתיבה לשיכון כל החיות בתנאים המאפשרים מחייה בשך תקופה שהיא ארוכה משעה וקצת. סיפור נוח, כמו כל סיפורי הפנטזיה, לא מנסה להיות נכון מציאותית, זאת לא המטרה שלו.
 

kdx467bhf87

New member
חוץ מזה,זה שלא באת לטובתו זה בשביל

הדב האידיוט נקודה לי.הוא רוצה שתצדיק אותו ואת אגדת הילדים "נוח ותיבת הקסמים".
 
לא. יותר מעניין אותי

לשמוע מה דעתו עליך, על הויכוח אתך על מידות התיבה, על יושרך, על הסברך בעניין מ"ק = 10000 סמ"ק, על הכיוון שאליו סחפת את הפורום ומדוע אין הוא פותח למענך מקבץ אמרות אלמותיות. בנתיים, אכן ביכלתך ובצדק לפרש את שתיקתו כתמיכה בך.
 

kdx467bhf87

New member
עניין המים לבדו מפריך את כל טענותיך

ואתה באמת חושב שאיכפת לי דעתו של מישהו? אני יודע שהובסת ושאתה מהלך עכשיו עם תחת מדממת...
 
דעתך, או מה אכפת לך ומה לא

כבר מזמן לא מעניין אף אחד. זוהי זילות המושג "דעת" לאמרו בסמיכות אליך. יחד עם זאת, אתה חשוב מאין כמוך, בהיותך מטען בוחן לבחינת דעת חברי הפורום עליך.
 
למעלה