טוב, הבעיה היא כזאת,

aviz17

New member
טוב, הבעיה היא כזאת,

שני מחשבים מחוברים בכבל מוצלב, כתובות איי פי עוקבות. פינג חוזר ממחשב אחד לשני אבל לא חוזר מהמחשב השני לראשון. מה יכולה להיות הבעיה?
 

dudi4321

Member
הגדרות חומות-אש

לשם מה החיבור? העברת קבצים בינהם או לשיתוף האינטרנט? אם רק לחיבור בינהם, לבטל חומות-אש כמו נורטון, זונאלרם, קריו, של XP. אם האינטרנט דרוש במחשב המשני צריך לבטל אותו בו ולאפשר רק במחשב השרת שמחובר למודם.
 

aviz17

New member
אין פיירוול

הוא מבוטל בשניהם. החיבור הוא רק להעביר קבצים. האינטרנט משותף עם נתב אלחוטי. גם כשניסיתי לכבות את הwireless זה עדיין לא עבד
 

dudi4321

Member
הבלגן אצלך או בגלל שלא הבנתי?

תאר את הרשת שלך. מודם נתב אלחוטי מחשב א מחשב ב חיבורים בינהם. בנוסף כנס ל -> התחל -> כל התוכניות -> עזרים -> שורת הפקודה. (תוכל להעתיק או לגרור אותה ל"מסך"-שולחן העבודה להפעלה ישר מה"מסך"). תכתוב: IPCONFIG -ALL בשני המחשבים! ותעלה לפורום התוצאות שמתקבל כפלט.
 

dudi4321

Member
בהגדרות של כרטיסי הרשת

יש להקפיד על מי מגדירים. כי מתאם רשת שונה מחוטי ואלחוטי.
 

aviz17

New member
אני יעשה לך סדר

מחשב אחד נייח מחשב אחד נייד מחוברים ביניהם קבוע ברשת אלחוטית עם נתב. כדי להעתיק קבצים יותר במהירות רציתי לחבר אותם עם כבל מוצלב , בשביל לעשות את זה סגרתי לרגע את הנתב ואת הכרטיסי רשת בכל אחד מהמחשבים. יש לציין שהשתמשתי בכטיסי רשת שונים בשביל הכבל המוצלב. כתובות האיי פי שמתקבלות בסדר (ספרה אחרונה שונה ועוקבת) כמו כן ה subnet mask זהים. בנסיון לשלוח פינג מהנייד לנייח הוא חוזר וזה תקין. א-ב-ל בניסיון לשלוח פינג מהנייח לנייד הוא לא חוזר. הצלחתי להסביר לך. נ.ב תודה.
 

aviz17

New member
כן.

ואמרתי לך מה יוצא ב ipconfig. ‎ מבחינתנו זה כאילו יש רק כרטיס רשת אחד בכל מחשב
 

aviz17

New member
אולי בכל זאת...?

...............................................................................................................................
 
למעלה