טוב בנות- להיכנס כולכן!!!

חן פילן

New member
טוב בנות- להיכנס כולכן!!!

טוב... אז בגלל שעכשיו בטוח!!!! יש ביתצפר מחר לכולנו!!!! אני רוצה לאחל לכן נישומיות שלי.. הרבה הרבה הרבה הצלחה בלימודים!!!! שנה טובה!!! ו..שתצליחו!!! וכמובן תמשיכו להיכנס לפורום ולרשום בו!! עוד דבר.. אני מבקשת
כולכן כאן!!ביום שני הבא ב-9.9!!!! יש לי ולנוי יומולדת!!!... ו.. זהו! יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא החתיך שלי דודי בלסרררררררר.. סתם חיחיחיחיחי.. טוב אני מבקשת הגבות!!!!
 

olaly

New member
נויוש!!!

מה שכתבתי לחנוש הוא גם בשבילך.. אבל שוב.. המון המון מזל טוב!!! (ל-9 ל-9) ו.. בהצלחה ואני חולה עלייך מותקית ביי ביי
 

olaly

New member
../images/Emo70.gifלחנוש

תודה תודה תודה גם לך!! ומזל טוב לך ולנויוש עוד.. כמשהו ימים אין לי כוח לחשב... ולכל הבננות באמת המון המון בהצלחה ושנה טובה!!! love ya all אגב מי שמעוניין במערכת... יכול לפנות אלי אוללי עיצובי מערכות בע"מ
 

nickys girl

New member
גם אני רוצה לאחל בהצלחה לכולם!

בהצלחה לכולם!
לי לא היה שביתה,אני כבר יומיים בבית ספר וכבר אני סובלת...איזה דיכאון... בכל אופן-שלכולם יהיה בהצלחה עם שנת הלימודים החדשה,מאחלת לכם שיהיו לכם ציונים מעולים!
 

shlomit feehily

New member
../images/Emo50.gif לכוווווולם!

*לי יש ביצפר כבר מיום שלישי שעבר, אז תתנחמו...* אוקיי, ונתחיל עם האיחולים.... שתיהיו יקירי המורה, שציוניכם יהיו מאיות מאיות ו.. מאיות.. , ו... אמממ.. אמממ.. זהו! בהצלחה! תהנו! תריצו דאחקות! יהיה בסדר!
-
מתה עליכן- שלומית.
 

RenanaD

New member
כן, רחמים!!!

אני עם שלומית בכיתה כבר מיום שלישי.... רחמנות.... ואני אפילו יושבת לידה!!! בית כלא!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח... סתם, שלומית אהובתי-אל תקחי את זה קשה.... נ.ב. אנשושות- שמתן לב שלאירית, שלומית ואנוכי יש את אותה חתימה??? קבלו:
 

shlomit feehily

New member
חחח...דפוייקה קטנטנה

מנצ´קינית אחת! חחחחחחחחחח.......... סתםםםםם... אל תיקחי את זה קשה...
 

shlomit feehily

New member
אה, רננה, שלחתי לך גריטינג

של סלבדור דאלי, שסוף סוף תדעי מי זה!!! (בושה וחרפה,ילדה בכיתה ט´ לא יודעת מי זה סלבדור דאלי! אני מוחה בכל תוקף!!!)
 

RenanaD

New member
חחח...

ראיתי, לא מי יודע מה... אוף!!! היו לי 3 הודעות חדשות (+וירוס שלא נחשב), ואני כבר הייתי בטוחה שקיבלתי את האי-מייל המיוחל ממישהו חשוב... והוא עדיין לא שלח לי!!! אלוהים! מתי?!?
 

shlomit feehily

New member
לא משהו?????!!!!!!???!!!!

התחלקת על שכלך???????????????. זה מ-ה-מ-ם! מ-ד-ה-י-ם! מ-ש-מ-י-ם- ב-י-ו-פ-י-ו-!, בושה וחרפה! בושי והיכלמי לך ולכי לעמוד בפינה! חחחח... נו טוב, נסלח לך, ילדה חסרת כל טעם באומנות..................................................................................! (נה!)
 

westlife rules

New member
חמודיווווות!!!!

תודה רבה רבה.... ושתהיה לכן שנת לימודים פוריה ואחלה של שנה!!!!
 
למעלה