טוב אני פותחת פה פינת קיטורים!!!

טוב אני פותחת פה פינת קיטורים!!!

אז ככה אחד קר לי שתיים אני לא נרדמת שלוש המשחק ששיחקתי בו עד עכשיו בכדי לנסות להשתעמם למוות מתחיל לעצבן אותי ארבע יש לי כל כך הרבה דברים לעשות אבל אני מפחדת שאני אהיה עצלנית!!! אם אני אחזור עד הערב ולא אעמוד לפחות ב4 מהדברים ברשימה שאני הולכת לפרט לכם תכו אותי וחזק!!! 1)ללכת לקופת חולים לבקש מהרופא הפניה 2)ללכת לבנק לטפל בכמה סידורים בנוסף ללבדוק כמה אני במינוס 3)ללכת לביטוח לאומי לצרוח עליהם שיפסיקו לשלוח לי מכתבים אינעל העולם כל פעם שאני מחליפה עבודה הם מתחילים להתחרפן מחדש... 4)ללכת ללשכת העבודה לשאול אם יש להם משהו אחר:/ 5)להגיע למשרד הרישוי ולעדכן את הכתובת שלי אלוהים יודע למה כתוב להם משהו אחר לגמרי מאצלי... מזל ששמתי לב... ואת כל זה אני צריכה לסיים עד שתיים כי ב3 וחצי אני צריכה לנסוע לתל אביב להחזיר ספרים לבית אריאלה ... בבקשה בבקשה תנו לי על הראש אם אני לא יעשה את כל זה או לפחות חלק מזה ביחוד אתה פרפל אתה עושה רושם שאכפת לך מכל האנשים פה... אה ושיהיה לכם בוקר טוב נראה לי...
 
אז ככה....

כבר לא קר לי ישנתי משעה 4 וחצי אחה"צ עד עכשיו בערך ככה שנרגעתי... הייתי בקופת חולים קיבלתי הפניה - עכשיו צריך לקבוע תור (משימה חדשה) הייתי בבנק טיפלתי בעניינים - עכשיו צריך לטפל באוברדראפט או מינוס איך שבא לכם....(עוד משימה חדשה) הייתי בביטוח לאומי הוכחתי להם שאני לא חייבת להם כלום הייתי בלשכת העבודה...(אין להם כלום אחר/ נבוא שוב שבוע הבא... פלוס הייתי גם בחברת כוח אדם... וגם להם אין כלום....) לא הייתי במשרד הרישוי (נו נו נו לי!!! הייתי עצלנית הוא נמצא בצד השני של העיר) והחזרתי את הספרים לספרייה... חזרתי הביתה נפלתי למיטה... ועכשיו אני מורעבת!!! אה היה לי יום עמוס נחמד... לא טרוד במחשבות... אני באמת מרגישה שעשיתי משהו היום!!!
 

Purple Mushroom

New member
תיזכרי את היום והתאריך ?

זה היה היומולדת שלי . את יכולה עדיין לאחל לי מזל טוב . הייתי שמח אם נוכל לדבר מחוץ לפורום הזה . שלא יכתבו לי לדבר איתך בטלפתיה .
 

candybox

New member
הו..

הוכחת להם שאת לא חייבת להם כלום? יפה לך! ח"ח! והעיקר, שעשית משהו=]
 

Purple Mushroom

New member
ערב טוב .

אז מה קרה ? אולי אשלח לך הודעה אישית ? אני צריך לזוז . להיתראות אולי אחרי עשר .
 

Purple Mushroom

New member
אז איפה את מעדיפה ? עכשיו אחרי 10 .

איפה נדבר ? רק בפורום ? או גם במסר אישי \ כרטיס \ icq \ מסנג'ר \ צ'אט \ בלוג \ קומונה \ בלוג טי וי \ הכרויות \ ?
 
למעלה