טוב, אני לא אישה, לא ממש שמן...

GIANTG

New member
טוב, אני לא אישה, לא ממש שמן...

וגם קצת קטין (עוד מס' חודשים כבר לא) אבל אני חייב לציין, שאתן פשוט יפייפיות. עברתי פה על מס' עמודים בפורום ואתן מדהימות. ומשפט לסיום: "רזה, זה לא יפה, זה מעפאן, זה לא יפה, זה לא בריא ובמיוחד לא יפה!!!" כל גבר עם שכל גדול יותר מפיסטוק יבחין ביופי אמיתי שיעמוד מולו. כל הכבוד לכן. מה אפשר להגיד מעבר לזה? הפורום הזה מבורך והלוואי שכל בחורה גדולה תקבל את עצמה.
 

lizush

New member
לי זה לא יפריע..

אהבתי את מה שהוא כתב, וממתי גיל זה אישיו? במיוחד שהם קטנים. ;-)
 

יאני1

New member
אצלי זה ההיפך

אצלי גיל זה אישיו כל עוד הם קטנים..אני מתכווננת על איזור ה30
אם כבר בגברים בני 30 עסקינן- שלחו כמה לכיוון שלי מיאוו מעיין
 
../images/Emo24.gifברוך הבא../images/Emo24.gif

שי יקר, אתה ההוכחה שיש עתיד לנוער בישראל
תודה רבה על כל המחמאות והמילים היפות. נעים מאוד, אני מאיוש ואני המקורית שבחבורה
מאחלת לך שתמצא את אהבת חייך ברוך הבא לפורום הכי עגול וגדול ברשת
המשל שהות מהנה בחברתנו
 

solee

New member
וואווווו ../images/Emo99.gif

איזה כיף לשמוע דברים כאלה !!! המשך כך !
 

lb22

New member
מה אפשר להגיד מעבר לזה?

אפשר להגיד שאו שאתה ממש עיוור או שאתה לא מבין קרוא וכתוב ("רזה זה לא יפה , זה מעפאן , זה לא בריא ובמיוחד לא יפה" עם הדגשה שלי לנושא הלא בריא. אם היית רושם רק לא יפה אז וואלה אני מקבל את זה בפאנן שזו הדעה שלך וזה מה שאתה אוהב אבל שאתה מוסיף לזה את המילים : זה מעפאן , וזה לא בריא אתה גורם לכך שכל מה שאמרת לא הופך אותך שונה ממי שלא אוהב שמנים. יותר נכון להגיד שלהיות רזה זה מעפאן זה לא מבדיל אותך מאותו אחד שלא יצא עם בחורה שמנה כי היא מעפאנה בגלל השומנים שלה . הבנות פה מתחנפות ואני לא ממבין מה או שהן פשוט פיספסו נקודה קטנה , זכותך לחשוב שרזה זה לא מה שאתה אוהב זכותך להגיד את זה ולהצהיר שאתה אוהב נשים שמנות אבל ברגע שאתה פוסל בצורה אבסולוטית או אומר משהו כמו : "רזה זה מעפאן" והמשך המשפט שלך זה " גבר עם שכל ..... יבחין ביופי האמיתי" זה לא הופך אותך להיות שונה ממה שאנשים פה בפורום "נלחמים" נגדו . עכשיו תחשוב שוב על מה שכתבת.
 

solee

New member
צודק אבל בכל זאת ... ../images/Emo13.gif

זה כיף לשמוע דברים כאלה מידי פעם !!!
 

GIANTG

New member
אתה צודק. מצטער.

אבל יש דברים שהם מפריעים לי. כמו שנערה בגילי ששוקלת 80 קילו 170 חושבת שהיא מכוערת וצריכה להרזות. פעם יופי היה מוגדר אחרת, היום זה פשוט עצוב. הייתי מעדיף בחורה מלאה וחמודה על פני כל דוגמנית על ואת זה אני אומר בלב שלם.
 

lb22

New member
זה בסדר שזה מפריע

ורק תזכור , זכותך להיות עם מי שמושך אותך יותר , אבל אל תשכח שכל בן אדם נמשך לאנשים אחרים ככה שלבוא ולהגיד שצד א' הוא הכי טוב וצד ב' הוא הכי גרוע הדבר הזה לא מבדיל אותך מאדם שאיך אני אגיד את זה בצורה יפה... אדם שחברי הפורום יסקלהו באבנים אם ישמיע את הדעה שלו נגד שמנים בפורום או בפרהסיה . (ע"ע ההוא מהתוכנית על ההפרעות אכילה שאמר משהו על שמנים ופה הגיבו בזעם בצדק).
 

lb22

New member
ממש...

ממש כמו הפוסטים שלך... נכון שהיה נחמד לקרוא מהם אבל למזלי בנוגע ל1 ספציפי אני עדיין שמח שיש אנשים שקובעים דברים ולא את... אחרת העולם שלנו היה נראה לא ממש טוב. וכמו שאמרתי להיא מעליי , חבל שאת תומכת בדעה שאומרת : שכל הבנות הרזות לא יפות לא בריאות ומכוערות...
 

lb22

New member
כנראה

כמה דברים עולם מהודעתך : 1. את לא הכי מחבבת אותי. 2. את עוד יותר לא מחבבת אותי כאשר אני צודק . 3. מקומך לא בפורום הזה אם את בוחרת להגיב כמו שהגבת . אני אנסה להסביר לך את סעיפים 2 ו 3 כי הסעיף הראשון הוא בחירה שלך לעומת השניים האחרים שהם ממש לא. עם עובדות אני לא מתווכח , ברגע שכותב ההודעה טוען שאני צודק זה בעצם מסכם את דבריי כנראה שמאוד מפריעה לך הדעה שלי ועוד יותר כאשר היא נכונה אז נוותר לך .... אבל בקשר לזה שלפי דעתי מקומך לא בפורום את בחרת להגיב בשרשור הזה לאדם שאת לא הכי אוהבת , כנראה שלא קראת את הדעות שנרשמו פה או שכן לפחות את ההודעה שלי ואת ההודעה הראשונה של הטופיק הזה ואם לא רשמת הודעה נגד זה אז את כנראה מסכימה עם מר בחור שבחורה רזה זה לא יפה , זה מכוער , זה לא בריא וכל מה שנרשם שם. במה זה מבדיל אותך מאדם שאומר : שמנה זה מכוער , שמנה זה לא יפה , שמנה זה לא בריא...... אין הבדל בינך לבין אדם שבנות הפורום אמורות לא לאהוב (וזה בלשון המעטה) , אז אם את בדעה כזו שמה שכותב ההודעה אמר זה יופי טופי ומחמם את הלב כמה שהוא אוהב שמנות אז לפי דעתי מקומך לא בפורום הנ"ל. ופעם הבא שתיהיה לך תגובה עיניינית להגיב לי אז תגיבי , במידה ולא את מוזמנת לא לקרוא הודעות שלי ולא להגיב לי אם זה לא לראות עיניך הדעות שלי שמסתבר היו די נכונות במקרה הזה ולו רק בגלל שפותח הטופיק הסכים איתי אלא מהסיבה שאת לא יכולה להיות כותבת בפורום הזה ולהסכים עם דעות כאלו זה די מתנגש ביחד ויוצר סוג של דיסוננס ובעיקר צביעות אבל אם לא מפריע לך לחיות בדיסוננס ובצביעות ... תהני.
 
למעלה