טוב, אני חדשה...

טוב, אני חדשה...../images/Emo184.gif../images/Emo41.gif

היי... אממ... אני חייבת להודות שתמיד נמנעתי מלהשתייך לקבוצה כלשהי המזוהה עם חולי האפילפסיה (ובניהם אני...). אני מעדיפה לא לחשוב שהמחלה היא חלק אינטגרלי מהחיים שלי, ואם אפשר, למנוע ממני לדעת על קיומה. ...כל אחד וההכחשות שלו... מה גרם לי לבוא לכאן? אמא. התחלתי ללמוד באוניברסיטה, ולצערי שכר הלימוד לא בא לי בקלות. כולם אומרים לי שבגלל המחלה, אולי אני יכולה לקבל מלגה. רציתי לדעת האם אתם יודעים היכן אני יכולה לחפש או לקבל מידע בנושא, ואם מישהו יכול לעזור לי בכלליות בנושא. תודה רבה, ותרגישו טוב!
 
היי, ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

קשה לי להבין, איך אפשר להתכחש, כי מאז שחליתי, בגיל 10, הפכתי ללוחמת... למרות היחס המגעיל, שקיבלתי מאנשים, וההטפות של אמא שלי והרופאים, התעקשתי לידע אנשים, שאני חולת-נפילה וגם להסביר להם על המחלה, מה שתמיד משך אנשים לשאול עוד ועוד שאלות, ולקבל ידע נוסף על המחלה. הפכתי ללוחמת, כי נאלצתי להלחם באמונות התפלות חסרות-הבסיס, כדי להיות, כמו שאני, בלי פחד ובלי בושה. לגבי מלגה, אנסה לברר עבורך למי אפשר לפנות, אבל את יכולה לפנות למשרד-הרווחה ולביטוח-לאומי בעצמך בנושא. שבת שלום
 

DesertVoise

New member
יופי , את עושה לי רק טוב.

את מוכיחה שאפילפסיה כמו מחלה רגילה, והחיים הם רגילים. ובהחלט יש שמאוזנים שנים. טוב שעברת כאן אצלנו. תודה. לדעתי את לא בהכחשה, פשוט חיה כרגיל. אנחנו כאן תמיד. שאלה לי אליך, שאת אומרת שכולם אומרים בגלל המחלה, מי הם, וזה אומר שכולם מקבלים את זה בטבעיות?
 

chaplin81

New member
היי, אני לא שמעתי על מילגה כזאת..

סטודנט בבן גוריון.. בהצלחה
 
אתה לא יודע...../images/Emo35.gif

שמגיע מביטוח-לאומי סיוע (לא מלגה) בשכר-לימוד? כשלמדתי בוטניקה, באוניברסיטה העברית, קיבלתי את הסיוע הזה.
 

יפעת 1 2

New member
לגבי מלגות אין לי מושג...

וגם אני סטודנטית...תבררי אצל הדיקנית שלך אולי וחוצמזה כדאי מאוד שתדעי שמגיעה לך הארכת זמן במבחנים.(אצלנו זה רבע שעה על כל שעת מבחן, מאוד משתלם...) בכל מקרה, ברוכה הבאה!
 
למעלה