טוב אני אנסה משהו../images/Emo70.gif
אני יודעת שבת-אל ביקשה לא לפרסם סקרים, ואת גם מוזמנת למחוק אם זה לא נראה לך, פשוט אני נכנסת פעם בשבוע וחשוב לי לכתוב משהו! בקיצור, אני רוצה לשאול אתכם, על מה הייתם מוותרים ממה שבריטני עשתה- אולי למשל הסרט, קליפ מסוים או שבעצם המסעדה, או משהו אחר
אני יודעת שבת-אל ביקשה לא לפרסם סקרים, ואת גם מוזמנת למחוק אם זה לא נראה לך, פשוט אני נכנסת פעם בשבוע וחשוב לי לכתוב משהו! בקיצור, אני רוצה לשאול אתכם, על מה הייתם מוותרים ממה שבריטני עשתה- אולי למשל הסרט, קליפ מסוים או שבעצם המסעדה, או משהו אחר