טוב אני אנסה משהו

Let Me Be

New member
טוב אני אנסה משהו../images/Emo70.gif

אני יודעת שבת-אל ביקשה לא לפרסם סקרים, ואת גם מוזמנת למחוק אם זה לא נראה לך, פשוט אני נכנסת פעם בשבוע וחשוב לי לכתוב משהו! בקיצור, אני רוצה לשאול אתכם, על מה הייתם מוותרים ממה שבריטני עשתה- אולי למשל הסרט, קליפ מסוים או שבעצם המסעדה, או משהו אחר
 

i4britney

New member
אמממ תאמתי!

אני הייתי מוותר באופן מוחלט על הסרט שלה קרוסרודס כי הוא אמנם הביא לה הצלחה ופופלריות יותר אבל הוא גם הביא לה הרבה בעיות כמו : בוז מהמעריצים וכו וכו וכו´.....
 

Let Me Be

New member
אולי אתה מתכוון להתנהגות שלה

בפרמיירה? כאילו הסרט היה בסדר גמור, לא?
 
../images/Emo41.gif הייתי מוותר על...

כלום
כי כל דבר שבריטני עשתה הוא משמעותי כלפיה. אם זה אומר לפתוח את המסעדה או להתחיל קריירה קולנועית.. הדבר היחיד שהייתי יכול לוותר עליו זה המיקס של אוברפרוטקטד..
 

TetiBETTY

New member
סלחתי הפעם...

ואני גם אענה- בגדול לא הייתי מוותרת על שום דבר,אבל אם אני ממש חייבת-אז המסעדה
בזבוז של כסף וזמן
 
למעלה