טוב, אני אמא לשלושה

  • פותח הנושא ligo
  • פורסם בתאריך

ligo

New member
טוב, אני אמא לשלושה../images/Emo13.gif

ולמרות שאני כאן יותר מחמש שנים, אני לא סגורה על איך עושים קישור להודעה... אז מישהי יכולה לסייע ולשים קישור להודעה ששמתי בהריון אחרי טיפולים?... בתודה מראש
 

1ויוי

New member
מזל טוב ליגו

להולדת ילי (זה השם שנבחר? מהסלולרי אין גישה ללינקים או לפורום הריון אחרי משום מה) הרבה אושר ונחת
 
צרור ברכות מכל הלב להולדת ילי ../images/Emo65.gif

אני עוד זוכרת את סרט המתח שעשית לכולנו ב"הורים בטיפולים", וגם אחר כך היית חייבתלעשות לנו כמה התקפי לב... נו מילא, העיקר ה"הפי אנד".
המון המון אושר ובריאות לכולכם
עתליה
 

רוית ב

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo24.gifאיזה סיפור מרגשששש

מזל טוב שאתם בבית שהכל בסדר שהריון הזה נגמררר בשמחות!
 

מ י כ

New member
מזל טוב ליגו

לא הספקתי לקרא את סיפור ההריון והלידה אבל מתמונות ההריון המדהימות שלך לא נראה שסבלת כל כך... בכולופן ילי מדהימה(כצפוי אצליכם..טפו טפו) התאוששות מהירה ומלאה ושוב מזל טוב.
 
יושבת ומושכת באף... ../images/Emo7.gif

אבל רק מהתרגשות ומהמתח
(שמתפוגג בסוף , תודה לאל
). מהממת , ילול תעלול
. כ"כ דומה למאי , בעיני (לא?
) רק אושר ובריאות שלמה לכולכם , יפה אחת
. ריגשת אותי נורא
.
 

ligo

New member
אכן, קופי של מאי../images/Emo13.gif

גם במראה וגם בהתנהגות. אולי גם היא תהפוך לבלונדה בסוף... תודה
 
רגשת גם אותי......./images/Emo24.gif

מזל טוב אמא לשלושה....את כל כך יפה....וגם הילדים שלך יצאו כמו אמא ואבא ולסיום - ילי שם יפה
בהצלחה....
 

ellieg

New member
איזה התרגשות לראות אותך פה חזרה

ילי, ברוכה הבאה לעולם. יש לי הרגשה שהיא תעשה הכל בחיים בצעקה גדולה.
 
מזל טוב ענק!!!

לאורך כל ההריון עקבנו בעניין אחרי השתלשלות הארועים. לא היה רגע משעמם. אחרי לידה כזאת וסיפורי פגיה גמרתם את מכסת הבלגנים ומעכשיו החיים הולכים להיות סטנדרטיים ורגועים להפליא! מזל טוב, אמא לשלושה! תמסרי גם לאבא. מחכים לפגוש אתכם בהקדם ולברך מקרוב.
 

מרב.

New member
וואוו! מזל טוב ליבנת!

באמת לא יאומן שאת כבר אמא לשלושה (בעיות פוריות אמרנו?). סיפור הלידה השאיר אותי חסרת נשימה, מקוה שתמה מכסת התעלולים של ילי. שתהיה נחיתה רכה לכולכם בבית, הרבה שעות הנאה ועיקר לילות ארוכים
. מזל טוב, אני נורא שמחה בשבילך!
 

ligo

New member
כן, כולם אומרים לי "איזה הספק"

ולא יודעים שאם לא היו טיפולים באמצע אז ההפרשים בין הילדים היו אפילו יותר קטנים...
 
יווווווווווו

ליגו, כמה אני מאושרת בשבילכם! שמחה שעבר בשלום, שמחה שילי בריאה ואיתך, וגם שמחה שהיא כ"כ יפה ומתאימה למשפחה
איך מאי וברי מקבלים אותה?
 

ligo

New member
מאי וברי כנראה קצת מקנאים

וכל אחד מראה את זה בדרך שלו. ברי אומר לי "אמא, תשימי את ילי בעריסה", כדרך להגיד לי שהוא רוצה אותי לעצמו, אבל מצד שני הוא כל הזמן מתעניין ורוצה לראות אותה, ודבר ראשון בבוקר הוא בא אלינו לחדר ואומר "אני רוצה להסתכל על ילי", או שאם היא בוכה הוא ישר קורא לי- "אמא, ילי בוכה לי". בקיצור- גם אהבה וגם קצת קנאה, אבל זה נראה לי הכי טבעי בעולם. ודווקא מאי, שממנה לא ציפיתי לקנאה כי היא גדולה, פתאום עושה הרבה דברים שאסור-דורכת על קופסאות של צעצועים, מציירת על השלט של הטלוויזיה ועוד כהנה וכהנה, ועושה את כל זה כשאני מניקה את ילי, וכל הזמן אני מוצאת את עצמי מרימה עליה את הקול, אבל זאת בעצם המטרה שלה, לקבל תשומת לב. מצד שני, היא רצה לתת לילי מוצץ כשהיא בוכה, ובוחרת לה חיתול, ושמה לה צעצועים כשהיא על המזרן, אז שוב- אהבה וקצת קנאה. ועוד משהו לגבי מאי- היא התחילה להשמיט סופים של מילים- למשל-מחר נלך לגה, במקום לגן, מריה הגננת, במקום מרים, וכך הלאה. כשהיא מדברת ככה אני שואלת אותה שוב ושוב "מה" עד שהיא אומרת את המילים כמו שצריך ואני אומרת לה בפירוש שאני לא מוכנה לענות לה ככה ושתדבר יפה. יוב, לעומת זאת, אומר שצריך להתעלם. מה דעתכן? וברי התחיל קצת לגמגם... אני יודעת שבטווח הארוך זו המתנה הכי גדולה שאני יכולה לתת להם, אחות קטנה, אבל בטווח המיידי- כנראה לא יהיה קל... יצא ארוך...
 
חמודים, קשה להם ../images/Emo4.gif

את בטח יודעת טוב ממני כמה חשוב לשתף אותם בגידול של ילי, לכן לא אתן לך עצות. אני רק רוצה להדגיש שלא מדובר רק בקנאה, אלא גם בתהליך טבעי של פחד מגדילה ופרידה מהגיל הרך. גם זיו מדבר לפעמים כמו תינוק, בדיוק כמו מאי, משמיט את ההברות הסופיות, מביע געגועים לצצי וטולי (המוצץ והחיתול). יכול להיות שהלידה של ילי מעצימה את התופעה.
 
את יודעת שהכל תגובות בריאות.

ואני לא מבינה למה חשבת שמאי לא תקנא. כשנולד אחי הקטן, אחי השני היה בן 16, ובכ"ז נצפתה קנאה מצידו... אני שמחה שהיא מוציאה את הכעס שלה עליך ולא על ילי.
 
למעלה