טוב, אני אופטימית הבוקר. בניגוד להודעה שכתבתי לא מזמן - אנשים! סיבות לאהבתנו את ארצנו בבקשה! יאללה! ושלא תוכלו לבוא בטענות: הסיבה שאני אוהבת את הארץ: אפידורל!