טוב, אני אופטימית הבוקר.

candybox

New member
טוב, אני אופטימית הבוקר.

בניגוד להודעה שכתבתי לא מזמן - אנשים! סיבות לאהבתנו את ארצנו בבקשה! יאללה! ושלא תוכלו לבוא בטענות: הסיבה שאני אוהבת את הארץ: אפידורל!
 

דלמטית

New member
../images/Emo107.gif../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

הכי חשוב שגמאני אוהפת'ך
>0< |אייקון סוכריה הכי טוב שמצאתי!!|
 

candybox

New member
חי... אייקון חביב בהחלט -

אבל מה.... אז זאת אומרת שאני הסיבה שאת אוהבת את המדינה שלנו?
 

pachanga

New member
גם אני אופטימית../images/Emo9.gif

שקשה לי להרדם מרוב התרגשות אגב אני עושה בייביסיטר על האחיינים שלי בגלל זה אני לא ישנה
וחוץ מזה.... סגרתי אולםםםםםםםםםםםםםם ותאריך חתונה יוווו אני לא מאמינה שאני מתחתנתתתתת!!!!!!
 

candybox

New member
../images/Emo6.gif

כמה מרגש כל התוכניות האלה=] חי, אני האמת, נתתי לבעלי ואחיותי לעשות את רוב העבודה
 
למעלה