גילי והכריך המיועד
New member
טוב אם אני כאן אז למה שלא אנצל זאת
אני נמצא כאן כבר המון זמן, בפורום ובצ´אט רב הזמן אני משאיר כאן הודעות הומוריסטיות או הודעות שמיועדות לאהבת חיי, הלילה בא לי קצת שקט, פשוט לא בא לי לחייך אני שונא את הימים האלה שנופל עלייך מצב רוח כל כך מגעיל ואין לך מושג למה, או שיש לך מושג אבל ברגע שאתה חושב על זה, או מודה שאתה מכיר בבעיה, שקיימת בעיה, לא יודע, אני פשוט מרגיש כל כך חנוק ואני כל כך רוצה להוציא החוצה ולא יכול פשוט לא יכול חיוך לא רוצה לעלות על הפנים... הדבר היחיד שנותר לי לעשות זה להצית לי סיגריה ולחכות שמשהו מעניין שיסית ממני את הרגש המעצבן הזה, יקרה... שיהיה לכם המשך סופ"ש נעים אין צורך להגיב, אני סתם משתפך קצת כי ככה... גילי
אני נמצא כאן כבר המון זמן, בפורום ובצ´אט רב הזמן אני משאיר כאן הודעות הומוריסטיות או הודעות שמיועדות לאהבת חיי, הלילה בא לי קצת שקט, פשוט לא בא לי לחייך אני שונא את הימים האלה שנופל עלייך מצב רוח כל כך מגעיל ואין לך מושג למה, או שיש לך מושג אבל ברגע שאתה חושב על זה, או מודה שאתה מכיר בבעיה, שקיימת בעיה, לא יודע, אני פשוט מרגיש כל כך חנוק ואני כל כך רוצה להוציא החוצה ולא יכול פשוט לא יכול חיוך לא רוצה לעלות על הפנים... הדבר היחיד שנותר לי לעשות זה להצית לי סיגריה ולחכות שמשהו מעניין שיסית ממני את הרגש המעצבן הזה, יקרה... שיהיה לכם המשך סופ"ש נעים אין צורך להגיב, אני סתם משתפך קצת כי ככה... גילי