טוב אם אני כאן אז למה שלא אנצל זאת

טוב אם אני כאן אז למה שלא אנצל זאת

אני נמצא כאן כבר המון זמן, בפורום ובצ´אט רב הזמן אני משאיר כאן הודעות הומוריסטיות או הודעות שמיועדות לאהבת חיי, הלילה בא לי קצת שקט, פשוט לא בא לי לחייך אני שונא את הימים האלה שנופל עלייך מצב רוח כל כך מגעיל ואין לך מושג למה, או שיש לך מושג אבל ברגע שאתה חושב על זה, או מודה שאתה מכיר בבעיה, שקיימת בעיה, לא יודע, אני פשוט מרגיש כל כך חנוק ואני כל כך רוצה להוציא החוצה ולא יכול פשוט לא יכול חיוך לא רוצה לעלות על הפנים... הדבר היחיד שנותר לי לעשות זה להצית לי סיגריה ולחכות שמשהו מעניין שיסית ממני את הרגש המעצבן הזה, יקרה... שיהיה לכם המשך סופ"ש נעים אין צורך להגיב, אני סתם משתפך קצת כי ככה... גילי
 

shanikoo

New member
אני יודעת שזה לא הרבה..

אבל אולי זה עוזר לדעת שאני פו, באותו מצב בדיוק, מעשנת יחד איתך..? אתה יודע.. עדיף שיהיה קקה ביחד מאשר שיהיה קקה לבד.. אז אם בא לך.. אתה יודע.. אני פו. אוהבת.. שניקו.
 
מתוקה שלי...

אני יודע... וטוב לדעת שאת פה ילדה בכל מקרה בואי לנענע ננסה לדבר שם עוד מעט ינטשו אותי פה ואז אולי נוכל לעשות זאת בדרך אחרת ואם לא הבנת אז משמע אני אתקשר אלייך גילי
 
למעלה