טוב אז מכיוון שהיו בקשות..

אתה קורא לזה טראנס???

עם כל הכבוד (ויש כבוד) הייתי מכניס את הדמו הזה לקטגוריית ה "להקשיב שניה להבין שזה עוד פול און חסר כל יצירתיות ולמחוק מייד מהמחשב" מה לעשות שהפול און נהיה מסריח עם המון אלמנטים של פאקינג האוס וכן אתה יודע מה הטראק שלך זה האוס בכלל פשוט נהיה מגעיל כל הסירחון הזה שנהיה מהטראנס ובמיוחד מהפול און. פעם היו עושים מוזיקה כמו שצריך וגם היום יש יציאות מעניינות פה ושם חבל שאתה לא מנצל את הידע והכשרון שלך לכיוונים קצת יותר יצירתיים ב-טראנס- ולא ב-האוס-. אולי אני קצת קשה עם התגובה שלי אבל נשבר הזין לראות ולהקשיב ל "יצירות" בפורום טראנס פסיכודלי אולי צריך לפתוח איזה פורום פול און ונזרים לשם את כל הביוב נמאס נמאס
 

MULAN30

New member
אאא בטחחחחחחח נכוןןןןן

צריך לפתוח פורום "שמעון אוהב את סקאזי"
תעשה טובה..אתה במקרה בחתימה שלך אוהד מישהו שכל מה שכתבת : "הייתי מכניס את הדמו הזה לקטגוריית ה "להקשיב שניה להבין שזה עוד פול און חסר כל יצירתיות ולמחוק מייד מהמחשב" מה לעשות שהפול און נהיה מסריח עם המון אלמנטים של פאקינג האוס וכן אתה יודע מה הטראק שלך זה האוס בכלל פשוט נהיה מגעיל כל הסירחון הזה שנהיה מהטראנס ובמיוחד מהפול און. פעם היו עושים מוזיקה כמו שצריך וגם היום יש יציאות מעניינות פה ושם חבל שאתה לא מנצל את הידע והכשרון שלך לכיוונים קצת יותר יצירתיים ב-טראנס- ולא ב-האוס-." הייתי שולחת במייל לסקאזי.. כולל התוספת האחרונה שלך.. אז תעשה טובה !
 

MULAN30

New member
אאע וגם

מעבר לזה שהפורום מדבר פה על טראנס.. אנחנו חברים וירטואלים פה.. ככה שאם מישהו בא לו להעלות דמו של אחיו צורח במיקלחת . . הוא יכול .. ככה זה.. פורום לא הכי שיגרתי..
 
תעלו מה שבא לכם

אבל לקחת גם בחשבון שיתכנו תגובות וחוץ מזה מה את קופצת מה בסך הכל אמרתי?? את האמת שהרוב פה לא נעים להם להגיד זה הכל הפול און של היום זה פשוט גועל נפש.
 
תגידי את רצינית?????

בואי נגיד את זה ככה אם הייתי יכול הייתי מכניס לסקאזי איזה מסובבת ושובר לו תגיטרה תוך כדי שאני באקסטזה מטורפת עם צרחות של יא מעעעעפפפןןןןןןןןן!!!!!! חפשי במילון ערך -ציניות- זה לגבי השם שלי.
 

חנניה331

New member
שמעון די לאיתנאג כמו אחד שעזב את...

המסיבה של סאקזי בו אני יגיד לך סקזי הוא באמת מעפן ומי שבאמת אורס את ההפול און של היום זה סאקזי אז אתה יכול לאמשיך לשמוע את המוזיקה המעפנה הזות ואל תישקח שיש פו זכות בחירה לכל אחד מה שאו אוהב לשמועה.
 
על איזה חוצפה אתה מדבר?

אני חושב שזאת חוצפה לקרוא לפול און של היום זרם בטראנס הפסיכודלי זה יותר קרוב לזרם של ביוב. תסכים איתי או לא כמו שכולם אומרים =זה עניין של טעם=
 
תגיד אתה מסטול????

מה לא היה ברור בהודעה שכתבתי ל MULAN30 ???? אני יעתיק את זה לפה רק בשבילך למקרה ולא קראת- "בואי נגיד את זה ככה אם הייתי יכול הייתי מכניס לסקאזי איזה מסובבת ושובר לו תגיטרה תוך כדי שאני באקסטזה מטורפת עם צרחות של יא מעעעעפפפןןןןןןןןן!!!!!!" תבין (זה לא קשה להבין באמת) קראתי לעצמי ככה בתור בדיחה! על כל השמעונים! שאוהבים! את! סקאזי! יום פצצות שיהיה לך
 

MULAN30

New member
סקאזי&שימעון בע"מ

טוב בסדר אתה ציני.. מה אתה קופץ ומפיל את בלגן הפולאון בארץ על בן אדם שמעלה לפה קטע?? טוב אין לי כח להיתווכח.. סתם גם לי נימאס מהודעות בוטות .. של "שופוני יאנס" .. בא להביע דעה? סבבה.. לא צריך לכתוב.. ביוב.. גועל נפש... וכ'ו. לא נולדנו אתמול ..כולנו מודעים לבעית הפולאון.. אני ביכלל לא אוהבת פולאון.. אבל ששומעים משהו מיתנתקים מהבעיות... ומנסים להיות אובייקטיבים. זהו.. דיי הנושא סגור.. בוא לא נספים יותר על העיניין הזה.. ממש מיותר. יום טוב .
 

Art0m

New member
תשמעי

אם הדעה שלו זה שזו מוסיקת ביוב(מה שנכון ביותר) הוא צריך לכתוב אותה...
 

Mike A

New member
שמע

בגלל שאני עייף טילים והולך לישון עכשיו אני רק אסכם בזה שהמלודיות די גרועות והסאונד לא מבריק, אבל המבנה ממש ממש טוב, שזה מצוין. לא הרבה מצליחים לעשות את זה כמו שצריך.
 
למעלה