טוב אז כמה עדכונים

ליהי1110

New member
טוב אז כמה עדכונים

מה אני לא יעשה כדי לא ללמוד למבחן במתמטיקה.. על הפנים.. טובבבב אז החייל יצא שוש הביתה אחרי 35 ימים =] ברור שהיה מושלם!!! הייתה לי יומולדת יום שישי וכל הסופ"ש היה בחגיגות איתו ועם החברות ועם המשפחה! דבר שני, לגבי כל הבקשות שביקשתן שאני אמסור לגביל'ה היקר, הכל בטיפול! יום יומיים גג שנתיים שלוש החייל בבית =] אוהבת אתכןן!! ואמןןןןןןן שיעבורו מהר השבועיים האלו!
 

dandi99

New member
את מוכנה להפסיק עם כל הבדיחות הללו?

אני ממש מורידה דמעות בגללך
 

GrowingMadness

New member
מזל טוב באיחור ^^ ../images/Emo77.gif

חחחח ואמן! כי אחרי הסופשבוע הקרוב חבר שלי עושה פעם אחרונה 17-4 ואחרכך 11-3!. עצוב שאני מתלהבת מ11-3, פשוט 17-4 זה כלכך נוראי. עד שהוא חוזר אני מספיקה לשכוח איך זה לבלות איתו סופשבוע שלם.
 

ליהי1110

New member
הקנאה!!

מעניין אותי אם יום יבוא ואני אדע את היציאות שלו! כי כרגע זה ממש לא קבוע הוא יכול לצאת 3 שבועות ברצף (לא שאני מקטרת כן?) והוא יכול גם לסגור 21! זה נהיה קבוע מתישהו בגולני? וזה תלוי אם הוא יהיה מפקד או לא? חחחחח וכן מצחיק להריץ בדיחות על גבי! (גבי אשכנזי כלכך קרבי שלפני כל טיול עם הכלב יש לו תדריך יציאה)
 

GrowingMadness

New member
את לא יודעת מה את מתחילה פה ../images/Emo3.gif

לפני שאני מתחילה להפציץ עם בדיחות גבי- וזה אמור להיות קבוע מתישהוא בגולני, כשיותר נכנסים לתוך זה מקבלים לו"ז ויודעים בדיוק את היציאות. [ככה זה בכפיר לפחות, והם לא כלכך שונים אחד מהשני]. ולבדיחות גבי אשכנצי -- *גבי אשכנזי כל כך קרבי שיש לו אייפון של מירס *גבי אשכנזי כל כך קרבי שכשהוא נולד, הוא נתן לרופא שלו פליק בטוסיק *גבי אשכנזי כל כך קרבי שהכומתה שלו עשתה 'מסע גבי' *גבי אשכנזי כל כך קרבי שבמקום טיול בר מצווה לבן שלו הוא עשה לו מסע כומתה *גבי אשכנזי כל כך קרבי שיש לו פרופיל 100 *גבי אשכנזי כל כך קרבי שהוא נתן לאורחים בחתונה שלו מספרי ברזל *גבי אשכנזי כל כך קרבי שבחתונה שלו עשו פריסה ושתו ממיימיות *גבי אשכנזי כל כך קרבי שכשהוא נולד האחות המיילדת לקחה את התעודת לידה ורשמה פעמיים גבר. *גבי אשכנזי כל כך קרבי שכשאולמרט אמר להפסיק את מבצע עופרת יצוקה הוא נתן לאולמרט שבת *גבי אשכנזי כל כך קרבי שבכניסה לבית שלו יש ש''ג *גבי אשכנזי כל כך קרבי שליום א' יש שביזות גבי *גבי אשכנזי כל כך קרבי שכל פעם שוולדרמורט שומע את השם שלו כואב לו במצח *גבי אשכנזי כל כך שהוא דחה פעמיים את הבר מצווה של הבן שלו בגלל שהיה עומס חום *גבי אשכנזי כל כך קרבי שהוא דחה את היום הולדת שלו בגלל הצו ראשון *גבי אשכנזי כל כך קרבי שאשתו עושה גבות עם פין פציל ויש עוד אבל נראה לי שמספיק.. אחח כפרה על גבי
 

ליהי1110

New member
חחחחחח אני מתה פה.

ויש כזאת קבוצה בפייסבוק =] חחח אפשר להתחיל שרשור רציני
 

ליהי1110

New member
חבר של מישהי בגולני?

אתן יודעות מה קורה עם היציאות בסוף המסלול?
 

GrowingMadness

New member
מאיפה את חושבת שלקחתי את כל המשפטים? ../images/Emo3.gif

אני קוראת בקבוצה כל הזמן, זה כלכך מצחיק
[במיוחד אחרי שאני רבה עם החייל כבר מאתמול בלילה ואחרי שהוא אשכרה גרם לי לבכות פעמיים.
]
 

pc girl

New member
ענק!

"גבי אשכנזי כל כך קרבי שאשתו עושה גבות עם פין פציל" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!
 

M o r k a

New member
בדיחות גבי זה גאונייי

שלחתי לחבר שלי בחבילה מכתב עם מלא בדיחות גבי *גבי אשכנזי כלכך קרבי שהבן שלו נולד עם חולצת סוף מסלול רחם. *גבי אשכנזי כלכך קרבי שאשתו מורחת גלח"צ במקום לק. *גבי אשכנזי כל כך קרבי שהוא התערב עם סופרמן מי רץ יותר מהר והמפסיד היה צריך ללבוש את התחתונים על המכנסיים. *גבי אשכנזי כל כך קרבי שבמקום יומולדת הוא עושה לילדים שלו זובור. *גבי אשכנזי כל כך קרבי שביום הולדת 8 של הבן שלו הוא רשם לו בברכה מזל טוב יא צעיר חרא! יש עוד כלכך הרבה ז פשוט הדבר הכי מצחיק בעולם
 

GrowingMadness

New member
חחח חזק!! ../images/Emo6.gif

והבדיחה עם הסופרמן זה בכלל על צ'אק נוריס ולא על גבי אשכנזי!
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifאני כבר שבוע מנסה להבין..

מה הקשר שלך אליו??? חחחחחחחח ניראה לי שפיספסתי משהו חח
 

FallOutGirl

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo80.gifהאאאאאאאאא חחחחחחחחחחחח

כן קראתי את ההודעות שם.. 5 פעמים האמת כדי לנסות להבין מה זה.. חחח הדבר היחיד שפיספסתי שם זה את המילה "שכן" חחחחחחחחחחח
 
למעלה