טוב , אז ככה....

טוב , אז ככה....../images/Emo9.gif

לאחר שגמרתי להסמיק מהמחמאות שלכם , אנסה לענות על חלק מהשאלות מסקרנות אותכם - אני ממש לא בגילכם , אבל זה רק מוכיח שהגיל לא חשוב אלא האדם עצמו ואיך הוא מרגיש.אף פעם לא הייתי "בגיל"שלי ואני מרגישה כאילו אני חלק מכם !!! ענת אכן זהו שמי ואני לא לומדת( אספר לכם בקרוב מה אני עושה....) מה יש לי לבשר לכן זה שכנראה תוך מספר שבועות אני עוזבת את העיר ועל כן כנראה אעזוב גם את הפורום..... אני יודעת שזה עצוב - גם לי קצת , אבל החיים מובילים אותנו למקומות לא תמיד צפויים.... ברגע שהעניין יהיה סופי וחתום -אודיע לכם ואז גם נבקש מישהו שיחליף אותי כמנהל/ת.... כשאעזוב אגלה לכם הכל הכל - מבטיחה !
 
בעוד כחצי שעה אנחנו בקניון בארומה

מי שגזעי ויכול לבוא - תגיעו ונפגש , ככה ספונטני ואסביר לכם הכל !!!
 

שוצאן

New member
לללללאאאאאאאאאאאאאא;;;;;;;;~~~../images/Emo220.gif

פיספסתי אותך בקניון;~;;;;;;;;
 
אוי.. מצטערת שלא באתי -.-"

פוט... פשוט... הייתי בנוער העובד והלומד, ואז הייתי חייבת ללכת לבני עקיבא, כי אתם יודעים... חודש ארגון והכל ^^" הורדנו צבע ועשינו מלחמת מים וספוגים. היה כיף! XD בנוער העובד והלומד היה כ"כ מגניב! *___* טל ואורלי- אתן כאלה חמודות ומגניבות ואני כ"כ שמחה שזכיתי להכיר אתכן ^^ גרררר.... למה לא באתי?! >< באסה באסה באסה!!! >< חייבים לעשות עוד מפגש! חייבים חייבים חייבים!! נתוש, אינך יכולה ככה סתם ללכת... :( אינך יכולה לעזוב אותי :( אינך יכולה כי עכשיו שלכת (טוב חורף, אבל אותו דבר) יש גשם בחוץ ואת נשארת איתי נתוש! אסור לך ללכת! אנחנו לא מסכימים לך! תשארי :( וי מיס יו...
 

mamakes

New member
נתוש של אוריה ו JAMES DEAN וכל מי שהיה

ואני לא מכירה , היה כייף לפגוש אותכם ומקווה להפגש שוב. לילה טוב
 
הרוב היו בהפנינג של הנוער העובד והלומד:/

ואפילו יש 2 תמונות.. יש אפשרות לעוד מפגש..? הרי את עוזבת, אז לפחות נעשה מסיבת פרידה?
 
יש לי רעיון! D:

אני אכין שלט ואני אביא לך מתנת פרידה! D: אם עוד אנשים רוצים, הם גם מוזמנים ^^ נתוש- נתגעגע!
(תמונת המחשה למה שאני מרגישה כעת) אבל נוכל להמשיך ולשמור על קשר, כן? O: אימיילים, מסרים וכו'... טוב? O: טל- שמחתי לפגוש אותך ^^ תשלחי לכאן את התמונות! D:
 

שוצאן

New member
דאווקא היא צדקה בשירשור^^../images/Emo220.gif../images/Emo215.gif

גביט בקשה שהיא תעלה לה את התמונות והיא שירשרה לבקשה שלה^^
 
טל ובתאל

קודם כל- הפעולה הייתה פשוט כיפית ולא נורמאלית. מאוד נהנתי... בעיקר מהמשחק הזה "בה" צייייפורה, הידעת שהם מכירים וואה? O: ובקשר אליכן טל ובתאל (טה דה דה דם) תגידו למדיכה הזאת (שאמורה להיות המדריכה שלי) שאני לא אוכל לבוא לנוע"ל. בגלל ש... זאת תנועה חילונית, ויש איתי קצת בעיות. כגון: שבתות, הורים, אמא. אבל היה לי מאוד כיף, ונהנתי! D: ולא צייייפורה, אני לא בוגדת בבני עקיבא. זה היה חד פעמי!
 
מה?? חבל..

הפעולות הן בד"כ בשלישי ובמוצ"ש, זה לא אמור להתנגש... אבל אם לא מרשים לך אז לא נורא.. העיקר שנהנת ואת מוזמנת תמיד לבוא!
 
רגע, זה במוצ"ש?

אז אולי אני כן אוכל! D: אבל באיזה שעה? מיד אחרי צאת שבת? ובאיזה שעות זה ביום שלישי? O: וגם... רגע, יהיו איתי עוד חבר'ה בקבוצה של ח'? חבל... כי אני מאוד מאוד רוצה להיות עם בתאל, ברק, גל ורעות ורעות השניה :( אני אשאל את ההורים שלי. נקווה שיסכימו... ^^"
 
למעלה