טוב, אז זה באמת מדבק......

anatka

New member
טוב, אז זה באמת מדבק......

גם אני בהריון, ממש בהתחלה!
 

Hadar p

New member
WOW מזל טוב../images/Emo95.gif../images/Emo85.gif זה בהחלט

נראה מדבק כאן שיהיה הרבה כיף! תהני
 

dorlim

New member
יוווו איזה יופי ../images/Emo6.gif

עוד
לפורום
מזל טוב והריון קל ומשעמם
ואני כבר מציעה שנחליף את השם של הפורום נשואות טריות בהריון (טוב נו, או לפני או אחרי....
)
 

אתי@

New member
מזל טוב ../images/Emo95.gif../images/Emo65.gif אז איך את

מרגישה? אני זוכרת שחששת מהיריון.... אני מקווה שאת מאושרת. שיהיה בהצלחה
 

פלוציקה

New member
מזל טוב ../images/Emo24.gif הריון קל ומשעמם

פשוט לא יאומן מה שקורה היום בפורום
איזה כיף
 

fila

New member
מזל טוב../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif

ובאמת מה שלומך?היית מודאגת מעט מהתוצאה לא???
 

רחלילי

New member
מזל טוב!

לא מכירה אותך עדיין ומניחה שנראה יותר ממך בזמן העתידי שיהיה המון מזל טוב!
 

יעלי2

New member
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה../images/Emo12.gif

3 הודעות ביום אחד? מי הבאה בתור?
אז מזל טוב לאלו שבדרך
מזל טוב לאלו שבהריון אבל עוד לא יודעות את זה
מזל טוב לאלו שהיום הודיעו וחלקו איתנו
מזל טוב לאלו שבשלב מתקדם
ומזל טוב לרויטל שהיא הכי קרובה ונושאת את דגל "הבאה בתור לחדר לידה". אושר ועושר ושיעבור חלק.
 
למעלה