אני בשוק, אני בהלם, אני המומה../images/Emo12.gif
3 הודעות ביום אחד? מי הבאה בתור?
אז מזל טוב לאלו שבדרך
מזל טוב לאלו שבהריון אבל עוד לא יודעות את זה
מזל טוב לאלו שהיום הודיעו וחלקו איתנו
מזל טוב לאלו שבשלב מתקדם
ומזל טוב לרויטל שהיא הכי קרובה ונושאת את דגל "הבאה בתור לחדר לידה". אושר ועושר ושיעבור חלק.