טוב, אז ביום ראשון זה יגמר...../images/Emo7.gif
היינו היום בועדה בבי"ח העמק בעפולה(המשפחה גרה באזור ורצינו להיות קרובים)- היה פשוט מזעזע!!! אין מילים לתאר את חוסר הרגישות של אחד הרופאים... לא משנה, אין לי אפילו כוח לספר על זה... בכל מקרה, בהמשך לחוסר המזל שלנו בהריון הזה יש לנו גם חוסר מזל לקראת סיומו ולא יהיה רופא עד יום א' שיוכל לבצע את ההליך של ההמתה... כך שעד יום ראשון אנחנו בהמתנה לתהליך שלאחר קשיים נפשיים לא מבוטלים החלטנו לבחור בו. רציתי לשאול לגבי ההליך עצמו - הוסבר לנו כי לאחר הקבלה במחלקה יחברו אותי לאינפוזיה ונלך לחדר אולטרסאונד לתהליך ההמתה. הוסבר לנו כי יוזרק חומר ישירות לליבו של העובר שלנו ואז יחל הליך השריית הלידה. לפי מה שהבנתי-ישנם בתי חולים שבהם נותנים פיטוצין או איזה חומר שמרכך את צוואר הרחם ומביא לזירוז ההליך, אולם במקרה שלנו לאחר הזרקת החומר לעובר יזריקו לי ישר למי השפיר חומר שיגרום לצירים ומשם ההליך יתחיל. רציתי לשאול האם יהיה צורך לדקור אותי פעמיים, כמה זמן לוקח התהליך (מרגע החדרת החומר לזירוז ועד ללידה), נאמר לי שניתן לבקש אפידורל ואם אני לא מבקשת נותנים חומרי אילחוש אחרים - האם אתן יודעות באילו חומרים מדובר ומה עדיף (אפידורל או משהו אחר)-אני די מפחדת מהאפידורל... ושאלה חשובה שקשורה יותר לתחום הנפשי - האם אתן בחרתן לראות את העוברים שלכן ולהפרד מהם? האם זה באמת הליך מומלץ כחלק מתהליך נפשי בריא או שלא? אני מרגישה שלראות את העובר יהיה עבורי קשה מנשוא, אבל אני חוששת שאולי בעתיד אני אצטער אם אבחר שלא להפרד ממנו... מה עושים? מתנצלת על התקפת השאלות ותודה לכל מי שתענה...
היינו היום בועדה בבי"ח העמק בעפולה(המשפחה גרה באזור ורצינו להיות קרובים)- היה פשוט מזעזע!!! אין מילים לתאר את חוסר הרגישות של אחד הרופאים... לא משנה, אין לי אפילו כוח לספר על זה... בכל מקרה, בהמשך לחוסר המזל שלנו בהריון הזה יש לנו גם חוסר מזל לקראת סיומו ולא יהיה רופא עד יום א' שיוכל לבצע את ההליך של ההמתה... כך שעד יום ראשון אנחנו בהמתנה לתהליך שלאחר קשיים נפשיים לא מבוטלים החלטנו לבחור בו. רציתי לשאול לגבי ההליך עצמו - הוסבר לנו כי לאחר הקבלה במחלקה יחברו אותי לאינפוזיה ונלך לחדר אולטרסאונד לתהליך ההמתה. הוסבר לנו כי יוזרק חומר ישירות לליבו של העובר שלנו ואז יחל הליך השריית הלידה. לפי מה שהבנתי-ישנם בתי חולים שבהם נותנים פיטוצין או איזה חומר שמרכך את צוואר הרחם ומביא לזירוז ההליך, אולם במקרה שלנו לאחר הזרקת החומר לעובר יזריקו לי ישר למי השפיר חומר שיגרום לצירים ומשם ההליך יתחיל. רציתי לשאול האם יהיה צורך לדקור אותי פעמיים, כמה זמן לוקח התהליך (מרגע החדרת החומר לזירוז ועד ללידה), נאמר לי שניתן לבקש אפידורל ואם אני לא מבקשת נותנים חומרי אילחוש אחרים - האם אתן יודעות באילו חומרים מדובר ומה עדיף (אפידורל או משהו אחר)-אני די מפחדת מהאפידורל... ושאלה חשובה שקשורה יותר לתחום הנפשי - האם אתן בחרתן לראות את העוברים שלכן ולהפרד מהם? האם זה באמת הליך מומלץ כחלק מתהליך נפשי בריא או שלא? אני מרגישה שלראות את העובר יהיה עבורי קשה מנשוא, אבל אני חוששת שאולי בעתיד אני אצטער אם אבחר שלא להפרד ממנו... מה עושים? מתנצלת על התקפת השאלות ותודה לכל מי שתענה...