"טובה על טובה"

LA LI HO

New member
המשך

באפי וקלאודיה חזרו לאוטובוס הצהוב, ווילו וטארה עדיין ישבו שם ודיברו עם זאנדר שחזר מהטיול שלו אל העיר. "באפי!" טארה חייכה אל באפי וקמה לחבק אותה. "נראה שהתאוששת". היא החזירה לטארה חיבוק. "כבר גילתן מה קרה?" "לא.. ניסינו, לא היה לנו איפה לברר. העדפנו להישאר כאן כרגע". טארה הבריחה חיוך גדול לעבר ווילו. "אז בואו לברר, אני רוצה לדעת מה גרם לזה. זה יכול להיות הראשון שוב". באפי הובילה את כל החבורה, מלבד קלאודיה שנשארה עם הקוטלות הצעירות שהגיעו זה עתה, לעבר התיכון, מכוונת לעבר כיתת המחשבים. החבורה נכנסה לכיתה ווילו ישר התחברה לאחד המחשבים. "אני אחפש כאן קצת, באפי, אולי תתקשרי לאנג'ל? אולי הוא יודע משהו", אמרה ווילו. באפי הנהנה ויצא מהחדר, מושכת את זאנדר איתה. ווילו וטארה נשארו לחפש מידע במחשב. אנג'ל נכנס למשרד של וולפרם והארט. הוא בדיוק חזר מהטלפון ומשיחה עם באפי. הוא ביקש מהעוזרת החדשה שלו שתחפש מידע על טארה ועל חזרתה מהמתים. הוא ניגש לעב הכיסא שלו, ישב ונשען לאחור, חושב על השיחה הקצרה על באפי. למה לא סיפרתי לה על ספייק? היא צריכה לדעת. אנג'ל עצם את עיניו וניסה לישון, לא שהוא הזדקק לשינה. דפיקה נשמעה בדלת. "היכנס", העוזרת החדשה נכנסה לחדר מחזיקה בידיה ספר גדול ושני גיליונות קלף. "מצאתי את החומר שביקשת". היא הניחה את הספר וגיליונות הנייר על השולחן ויצאה מהחדר, סוגרת את הדלת ביציאתה. אנג'ל התיישר בכיסאו והחל לקרוא את גיליונות הקלף בעיון. לאחר פנה לספר ושקע בו. ווילו וטארה חזרו אל האוטובוס אחרי חיפוש ארוך אחר מידע באינטרנט, מגלות את באפי, זאנדר והקוטלות הצעירות יושבים ומדברים עם קלאודיה. באפי ראתה אותן. "גילתן משהו?" ווילו הנידה בראשה, "לא, לא היה שום דבר על דבר כזה באתרים שאני מכירה, הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא שהראשון חזר לפעולה". "אני לא חושבת.. אין שום סיבה הגיוני לכך, הוא עדיין מתאושש מהקרב האחרון שלנו". "אני עדיין חושבת ששווה לבדוק את העניין, זה לא יכול להזיק, נכון?" שאלה ווילו. "בסדר, תבדקי את העניין. אני עדיין מחכה לשיחה מאנג'ל". באפי הגניבה מבט לעבר הטלפון הסלולארי שנח במושב הקרוב. לפתע הוא צלצל." באפי קפצה ל המכשיר וענתה במהירות. "כן?" היא שאלה, שומעת את קולו של אנג'ל מהצד השני. "לא גיליתי כלום, מצטער באפי. אני אמשיך לחפש". נשמע קולו של אנג'ל מעבר לפלאפון. "בסדר. תודה בכל מקרה". באפי נשמעה מאוכזבת מעט אבל שמחה לשמוע את קולו של אנג'ל. באפי ניתקה את השיחה והחזירה את הפלאפון למקומו. "הוא לא מצא שום דבר". היא אמרה לנוכחים, "אנחנו צריכים להמשיך לחפש". "אני חושב שלי יש תשובה לעניין". דמות הופיעה בפתח האוטובוס, מתקרבת אל החבורה שישבה במושבים האחוריים. ארשת זיהוי עלתה על פני באפי. "דויל?" היא שאלה את הדמות הזרה. "אכן". דויל הנהן וחייך אל החבורה."הכוחות שהינם שלחו אותי להסביר לכם את הופעתה של טארה, הם חשו שהם חייבים לכם הסבר". "הם אחראים לכך?" ווילו נרגעה מעט והחזיקה בידה של טארה, מסרבת לשחררה. "כן. הם אמרו לי להגיד לך, ווילו", הוא פנה אל ווילו. "שטארה הוחזרה אליכם כמחווה לך. הכוחות שהינם מחזירים טובה על טובה, ווילו. ואת עשית לעולם טובה גדולה מאוד. על כן ניתנה לך הטובה הזאת". דויל חייך אל החבורה בשנית, הסתובב ויצא מהאוטובוס, לא משאיר להם זמן לתגובות. ווילו הסתכלה במבט מופתע על טארה שחייכה אליה בחמימות. "אני אוהבת אותך". היא חייכה ונישקה אותה, מחזיקה חזק במטרה לא לעזוב יותר לעולם.
 

LA LI HO

New member
"טובה על טובה"

פאנדום- באפי קוטלת הערפדים דירוג- PG-13, אולי פחות. תקציר- באפי ושאר החבורה נוסעים ברחבי ארה"ב בחיפוש אחרי קוטלות חדשות, יום אחד הם מוצאים מישהי שלא ציפו למצוא. ספויילרים- סוף העונה השביעית של באפי וחצי עונה ראשונה של אנג'ל. טיזר- "באמצע הכביש נחה נערה צעירה, כבת 20. הבחורה הייתה חסרת הכרה. ווילו מיהרה לראות במה תוכל לעזור. היא ניגשה אל הנערה והפכה אותה על הגב, מנסה לראות את פניה. 'לא.. זה לא יכול להיות!' היא זעקה בהפתעה כאשר ראתה את הפנים שעכשיו הופנו לכיוונה."
 
תגובה ../images/Emo26.gif

קודם כל, נהדר שיש כאן פיק בפאנדום "באפי" הערות {ספוילרים לעונה 7 בבאפי ו5 באנג'ל} האוטובוס עצר עצירה פתאומית, משהו עצר אותם.- אין טעם להדגיש את המילה עם השורש ע.צ. שלוש פעמים. "את מתת, זוכרת? אני לא יודעת איך את כאן. מצאנו אותך שוכבת על הכביש."- זה לא נראה לי כמשפט שווילו תגיד לטארה, במיוחד אחרי שנה-שנתיים שהיא לא רואה אותה אחרי מותה. באפי ניגשה לחבורת תלמידים והציגה את עצמה כתלמידה חדשה, דבר שנהגה לעשות לעיתים קרובות.- והתלמידים האמינו שבאפי תלמידה חדשה? בעונה השביעית (פרק ראשון או שני, נראה לי) כבר חשבו שהיא אמא של דון. האור הירוק המוכר נדלק המוחה של באפי- "האור המוכר נדלק במוחה של באפי "נראה שהתאוששת". היא החזירה לטארה חיבוק. "כבר גילתן מה קרה?"- מילא ווילו, אך באפי לא אמורה לחשוד שטארה היא הראשון? הייתי חושבת שהיא הייתה מראה קצת פראנויה. הוא ביקש מהעוזרת החדשה שלו שתחפש מידע על טארה ועל חזרתה מהמתים.- בדר"כ ווסלי מחפש את זה, לא הרמוני. חוץ מזה, נורא אהבתי! יש המשך, או שזה נגמר כך?
 
כל מה שהיא אמרה, מלבד-

שאני לא אהבתי. הפיק הזה נכתב כדי לענות על צורך מסויים. בערך כמו כל הפיקים שנכתבו אחרי עזיבתו של אנג'ל, שבהם הוא ובאפי חוזרים זה לזו. מדובר בפיק שנכתב מתוך מקום של כאב רב שבו את רק רוצה להאמין במה שאת כותבת. כולנו כותבים כאלו וכולנו קוראים כאלו. אבל בסופו של דבר, הם חסרי ערך ספרותי אמיתי בעיני. הפיק שלך עוד יותר בעייתי בעיני, כיוון שלא נראה שהוא עבר בטא, אלף, ובית כיוון שהוא בנוי כהמשך-ישיר מסוג מסויים (בסוף העונה השביעית, ובכל זאת). אני מוכנה לקרוא פיקים על חזרתה לחיים של טארה. מעולם לא רציתי שדמות תחזור לחיים יותר שרציתי שטארה תחזור (ואני סטאר קרוסית, לא פליימית, כך שזה אומר הרבה). אבל אני לא מוכנה שזה יעשה בלי הסבר הגיוני (ו'הסבר יבוא אחר כך' לא מקובל עלי). אני רוצה שתראי לי את הכאב של ווילו, את הקושי להתגבר על האובדן ואולי את הקושי לקבל את טארה בחזרה. ולאן קנדי נעלמה, אם כבר? (לא שאכפת לי שתיעלם - הייתי שמחה מאוד אם היית כותבת שהיא נכלאה בכלוב עם שלושה אריות זועמים כשאחד הנאומים המשמימים של באפי מסוף העונה השביעית מתנגן לה בראש בריפליי, ומישהו מתכונן להפיל עליה פסנתר כנף. אבל העדפת פשוט להתעלם מנוכחותה - ובהמשך ישיר זה אחד הדברים הפחות נכונים לעשות). אבל כפי שנאמר, קבלי ח"ח על הפאנדום. טוב לראות כאן גם קצת מעולם הפיקים העשיר של באפי, שבכמותו מכניס את ה"פ לכיס הקטן בכל מקום מלבד הפורום הזה.
אני מצטערת אם הביקורת נוקשה מדי - אני מאוד קפדנית ומאוד תובענית בנוגע לפאנדום האהוב עלי. וכדי להוכיח זאת, אם תרצי אהיה מוכנה לשמש לך כבטא, למרות חוסר הזמן המשווע שלי.
 
אם תביאי לפה חובבי באפי- יהיו פה

חובבי באפי. אם כי, עד כמה שידוע לי, יש פה כמה חובבי באפי שרק מחכים לסימן כדי להרים את הראש.
 
../images/Emo4.gif

נו במת. אני יכולה להציף את הפורום הזה בכל כך הרבה חובבי באפי שבקושי תראי את הקהילה הישנה. אבל חובבי באפי גם ככה כותבים, בפורומים שלהם, באתרים שלהם ובעיתוני החובבים הרשמיים שהארגון שלהם (שגרירות סאנידייל בישראל) התחיל להוציא עכשיו. באתי לכאן כי אני רוצה לראות דברים חדשים של אנשים חדשים. ואני גם לא מבינה את עניין הסימן-להרים-את-הראש. עד כמה שידוע לי מדי פעם מתפרסמים כאן פיקי-באפי. מה את רוצה, שנתאגד וניצור קואליציה?
 
*מרגישה כמו פרסומת מהלכת*

לפאנזין הרשמי של "שגרירות סאנידייל בישראל", שנקרא "אפוקליפסות עכשיו", יצאה גירסת פרומו באייקון האחרון. אפשר להצטרף בארגון ולקבל את הפאנזין בדואר בחינם כל פעם שהוא יוצא (ביחד עם הרבה הטבות אחרות). או שאפשר לרכוש אותו בכנס הבא תמורת-כמה-שהוא-לא-יעלה (אני יודעת שגירסת הפרומו עלתה 5 ש"ח, אבל היא היתה רק עמוד אחד (כתבה, טור עורכת, קומיקס ולוח שנה). מציעה גם לבקר באתר של השגרירות (אני לא חושבת שהוא מעודכן - חברות אמורה לעלות 45 ש"ח לכל מיני אוכלוסיות - חיילים, סטודנטים, מתחת לגיל 18 וכאלה...)
 

LA LI HO

New member
תגובה

א. הפיק אכן לא עבר בטא. במחשבה שניה הייתי צריכה למצוא מישהי שתבטא אותו, אשמח אם את תעשי את זה. מכיוון שאין לי מסנג'ר או איסיקיו אני אתן את האימייל שלי: [email protected] ב. הפיק הוא אכן המשך ישיר מצד אחד. אבל רציתי לכתוב פיק שבו טארה חוזרת והדרך היחידה לעשות זאת היא לכתוב המשך ישיר. הסבר הגיוני (לפחות לפי דעתי) ניתן. דויל אומר לווילו שהכוחות שהינם החזירו לה טובה על טובה (ומכאן, שם הפיק). כנגד זה שהיא עזרה לעולם עם הכישוף שלה טארה הוחזרה אליה. לא התעלמתי מנוכחותה של קנדי. זה נכון שלא התייחסתי אליו הרבה אבל כן כתבתי שהיא עזבה אחרי שהיא ווילו רבו. "קנדי כבר לא הייתה שם, היא ווילו רבו לפני כשבועיים והיא עזבה את החבורה מיד לאחר מכן, מבטיחה לווילו בעוזבה שהיא לא תשכח אותה.". הביקורת לא נוקשה מדי, להפך. אחץ מהסיבות הרבות שאני אוהבת את הפורום הזה היא שאנשים כאן משקיעים בביקורת שלהם ומעירים על טעויות, אז תודה
 

ToryMaster

New member
המממ

את הכוחות שהינם אני מכירה רק מאנג'ל, אבל משום מה קיבלתי את הרושם שלא מתאים להם להחזיר טובה תחת טובה :S
 
אני לא מסכימה עם הרבה דברים.

קודם כל, בהחלט לא נכון שהדרך היחידה לכתוב על חזרתה של טארה היא באמצעות המשך ישיר. יש אלפי דרכים אחרות, כיד הדמיון הטובה עלייך: המשך של עשר שנים מאוחר יותר, התמקדות בווילו ובנקודת מבטה, אולי בניסיון להחזיר את טארה. גלגול נשמות (נשמע מצחיק, אבל יש פיקים נפלאים שעוסקים בזה), מציאות אלטרנטיבית (AU), השבה של טארה לחיים תוך כדי התמקדות בהתאוששות של הדמות עצמה (למשל - טארה חוזרת כשהיא לא זוכרת את ווילו ואת כל מה שקרה והחבורה נאלצת לטפל בה). דוייל - כפי שנאמר למטה, גם השימוש בו לא כל כך הגיוני לדעתי. אבל גם מה שוויקי אמרה - הכוחות שהינם לא מחזירים טובה, בדרך כלל. הפעם האחרונה שהם עשו את זה, בפרק "כפרות" בבאפי (ועד היום לא בטוח שזה היה הם) היתה יוצאת דופן, ולראיה כל הנייטרליות שלהם ב"אנג'ל". זה נשמע לי כמו תירוץ נוח להחזיר את טארה, והייתי מעדיפה דרך יצירתית יותר. כנ"ל לגבי נוכחותה של קנדי - נפטרת ממנה בתירוץ נוח מדי. ווילו והיא הפגינו קשר חזק לאורך סוף העונה השביעית - ופתאום הן נפרדות וקנדי נעלמת מהתמונה, כאשר בקושי-משפט הוקדש לנושא? זה קצת כלומי בעיני. הרבה יותר מעניין אם טארה תחזור כאשר ווילו וקנדי עדיין ביחד, וכך ווילו תיאלץ להתלבט ולהיאלץ לבחור. לנושא הכאוב של מות טארה (או חזרתה לחיים) ראוי בעיני לכתוב אנגסט, לא פלאף. בעיקרון, כרגע הפיק שלך נראה בעיקר כאילו הוא מנסה להקיף יותר מדי נושאים בצורה שטחית מדי, וכמו שאמרתי - לענות על צורך שלך להחזיר את טארה. בנוגע לבטא, לא הצלחתי לשלוח לך מייל משום מה - הוא חזר עם הודעת שגיאה. אז אני זורקת את הכדור בחזרה אלייך. [email protected]
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|דווקא היה מקרה

נוסף סבו הPTB החזירו טובה. בפרק ה100 של אנג'ל.
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|../images/Emo58.gifאנג'ל 512

אחרי שקורדיליה הייתה בתרדמת מסוף עונה 4, בפרק 12 של עונה החמישית היא מתעוררת ומחזירה את אנג'ל ל"דרך הנכונה" שבה הוא אמור ללכת אחרי שהוא הפך למנהל W&H. בסוף הפרק מתקשרים לאנג'ל מבית החולים ואומרים לו שקרודיליה מתה וזאת הייתה הרוח שלה שעזרה לאנג'ל. סביר להניח בגלל העזרה שלה לPTB בעונות קודמות.
 
למעלה