טבעת נישואין - יש חוק על איזה אצבע

keren1877

New member
לא יודעת אם זה חוק, אבל...

נהוג לשים על האצבע הרביעית, זו שקרובהלזרת, ביד שמאל (נדמה לי שזו הקמיצה... איזה פאדיחות, שכחתי את שמות מרבית האצבעות בכף היד...
).
 

שמיצית

New member
זה הולך ככה:

זרת קמיצה אמה (איתה עושים את התנועה המגונה) אצבע אגודל ותודה לגננת נילי, שהשיר היחליד שהיא ידעה זה "עשר אצבעות לי יש, כל דבר יודעות הן..." לשירותכם תמיד
 

keren1877

New member
תודה רבה...../images/Emo6.gif

ניסיתי לשיר את המילים, אבל כלום לא עלה לי... איזה קטע שרק ככה אני זוכרת את זה... לא השתמשתי בשמות האבצעות בערך מהגן....
 
למעלה