טבעת נישואין - יש חוק על איזה אצבע
K keren1877 New member 23/1/03 #2 לא יודעת אם זה חוק, אבל... נהוג לשים על האצבע הרביעית, זו שקרובהלזרת, ביד שמאל (נדמה לי שזו הקמיצה... איזה פאדיחות, שכחתי את שמות מרבית האצבעות בכף היד... ).
לא יודעת אם זה חוק, אבל... נהוג לשים על האצבע הרביעית, זו שקרובהלזרת, ביד שמאל (נדמה לי שזו הקמיצה... איזה פאדיחות, שכחתי את שמות מרבית האצבעות בכף היד... ).
ש שמיצית New member 23/1/03 #3 זה הולך ככה: זרת קמיצה אמה (איתה עושים את התנועה המגונה) אצבע אגודל ותודה לגננת נילי, שהשיר היחליד שהיא ידעה זה "עשר אצבעות לי יש, כל דבר יודעות הן..." לשירותכם תמיד
זה הולך ככה: זרת קמיצה אמה (איתה עושים את התנועה המגונה) אצבע אגודל ותודה לגננת נילי, שהשיר היחליד שהיא ידעה זה "עשר אצבעות לי יש, כל דבר יודעות הן..." לשירותכם תמיד
K keren1877 New member 23/1/03 #5 תודה רבה...../images/Emo6.gif ניסיתי לשיר את המילים, אבל כלום לא עלה לי... איזה קטע שרק ככה אני זוכרת את זה... לא השתמשתי בשמות האבצעות בערך מהגן....
תודה רבה...../images/Emo6.gif ניסיתי לשיר את המילים, אבל כלום לא עלה לי... איזה קטע שרק ככה אני זוכרת את זה... לא השתמשתי בשמות האבצעות בערך מהגן....