ח"כ אלדד הגיש הצ"ח לחייב רופאים לבצ

ח"כ אלדד הגיש הצ"ח לחייב רופאים לבצ

ח"כ פרופ' אריה אלדד בהצעת חוק חדשה: צוותי רפואה יחויבו להיבדק לאיידס וצהבת טרם קבלתם לעבודה חבר הכנסת אריה אלדד מ"מולדת"הגיש היום הצעת חוק, לפיה צוותי רפואה יחויבו לעבור בדיקות טרם קבלתם לעבודה, בין היתר למחלות איידס, צהבת נגיפית, עגבת ושחפת. הצעת החוק באה בעקבות פרשת הרופא המרדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שהדביק על פי החשד חולים בדלקת כבד נגיפית מסוג סי.
 

or99

New member
היום המצב הוא שחולה במחלות...

מן הסוג הזה, יכול לעבוד בתור רופא, מלבד במקצועות מסויימים (כירורג הוא לא יכול להיות). אני ממש לא בטוח שצריך לשנות את החוק בגלל טיפש אחד.
 

TRANSFER

New member
תגובה להצעת החוק הטיפשית בחלקית....

של ח"כ אלדד, הצעת החוק היא טובה חלקית, למה לא עשו חוק לבדוק את כל האנשים בכל משרדי הממשלה, למה דווקא בבתי חולים????? מה ההבדל בין עורכי דין שמסוממים הם יוכלו לגרום שאדם יישב בבית כלא. מה לגבי מורים בבתי ספר? אם הם ישתמשו בסמים? אז הם יוכלו לגרום לילדים נזק רב בהרבה תחומים. אם למשל.. בעסקים פרטיים למשל מוסכניק.. אם לדוגמא מישהו בא לתקן בלמים ואז המוסכניק המסומם יפספס איזה בורג..... לדעתי אי אפשר להתמודד עם כל בעיות הסמים שיש בכל עבודות בארץ הרי ברור מתוך X אחוזים בארץ שמשתמשים בסמים יש עובדים במקומות עבודה רגישים, הבדיקה רק בבתי החולים היא טובה אבל לא מספיקה.. אני מציע שיוחקקו חוק שחייבים לבדוק את כל עובדי הציבור והממשלה שקיימים בארץ.
 

איתיץ

New member
אתה מקשיב לעצמך?

אתה טוען שהיא טיפשית בחלקה מכיוון שהיא מכסה את כל מקרי הרפואה בארץ, אבל לא נוגעת בתחומים אחרים? זוהי הצעת חוק שנועדה לפגוע בגורם המסוכן ביותר, רופא אשר בעת פעילותו הסיכוי להדבק ממחלה נגיפית הוא הגבוה ביותר אינו יכול להיות נשא, ועד עתה לא עשו בדיקות מתאימות בארץ. אני משבח את ח"כ אריה אלדד אשר הוא גם רופא במקצועו על הצעת החוק, מקווה שהיא תעבור, ומצפה לראותו בין הראשונים שעוברים את הבדיקה! איתיץ, כי באין תחבולות יאבד העם.
 

מנדלסון

New member
איתץ...

יא צונג"וסט מה קורה איתך איפה אתה עדיין בטירונות? עם תגיע בסוף לבה"ד 7 תרים טלפון (נסדר לך פרוטקציה)
 

איתיץ

New member
איזה בה"ד ואיזה בטיח

זורקים אותי לטכני, חיל האוויר לא משאיר לי ברירה, הוא חטף אותי :( והוא יחטוף על הראש ממני!!!! איתיץ, נראה זוועה במדי בז'.
 

TRANSFER

New member
לאיתיץ.. אני לא מדבר על זה אלא.....

אני לא מדבר על מחלות.. אלא אני אומר שכל האנשים חייבים להיבדק וזה לא משנה אם הוא נדבק במחלה כלשהי, אלא אני חושב שצריך לבדוק האם עובדי ממשלה או אנשים חשובים משתמשים בסמים כי אני מתכוון שהאנשים שמשתמשים בסמים הם לא שפויים והם יכולים לגרום נזק רב לכל שכבות האוכלוסיה... ולכן אני חושב שהרופאים זה רק חלק קטן..
 
למעלה