ח. אדלר : חוויה גרועה של חובב עטים

ח. אדלר : חוויה גרועה של חובב עטים


שלום לחברי הפורום:
רציתי לשתף בנדון... נכנסתי אל ח. אדלר : חנות גדולה ויוקרתית לציוד כתיבה הממוקמת ב"גן העיר" בת"א.
ביקשתי רפיל לעט כדורי יקר שברשותי. המוכרת שלפה רפיל וביקשה כי אתן לה את העט. עשיתי כן, לא לפני שביקשתי כי תיזהר ותוודא שהרפיל מתאים... המוכרת כמובן אמרה " אל
T " - תקעה בכח
הרפיל בעט... מיד נבהלה ונסיתה למושכו בכח החוצה - כשחתיכה נשארה תקועה.

הבעתי את מורת רוחי מול המוכרת שעמדה דומם... בעל החנות עמד לידה - כנ"ל. לא
, לא "ניקח אחריות"... גורנישט. הלכתי.

התיקון עלה לי 275 ש.ח בסוכנות "מונט-בלאן". ביקשתי שאת החשבונית ירשמו לטובת ח. אדלר ויצרפו את תיאור הנזק ע"י הטכנאי שטיפל + את החלק ההרוס.
את כבודה זו הגשתי לחיים: הבעלים של החנות שמיד "נפנף" אותי בבוז: "זה אתה עשית" הוא אמר לי... בלי למצמץ כלל


מוסר השכל
(אם יש כזה)

אני,
לאל: לא אמות מנזק של 275 ש.ח
אבל כף רגלי - אצל ח. אדלר לא תדרוך שוב. חווית שירות שהחל כלא מקצועי ונגמר כלא שירותי (שלא נאמר גס ומעליב).רציתי לשתף.

שלכם, יובל.
 

h a d i 1956

New member
פשוט לא יאומן. השירות בארץ מוכיח שוב ושוב

כי אין דבר שכזה.
 

Suki333

New member
תודה ששיתפת. זו הדרך היחידה שיש, להגיב

ולקוות שהוא ישלם מחיר על התנהגות לא הוגנת.
 

עדנה4

New member
אתה יודע שאפשר לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות

וללמד אותם לקח פעם אחת ולתמיד.
 

amnonmos

New member
נזק לכאורה בחנות אדלר.

טוב שידעת את חברי הפורום שכן כאספן עטים הם הפסידו ברגע זה עוד לקוח אותי. לא זו אף זו: בכנס הבא של מועדון העט אדווח לחברי המועדון על האירוע המרגיז.
לגבי תביעות קטנות, לא הייתי ממליץ מהטעם הפשוט הנקרא: חובת הוכחת הנזק? החובה מוטלת מכוח החוק על התובע. באירוע זה בחנות הייתה המוכרת ובעל החנות שמין הסתם יעידו כנגד התובע. קשה לסמוך על השופט שרק יתרשם ויפסוק, ללא הוכחה אין להגיש תביעה, כלשון העם"חבל על הזמן". מכל מקום ניקח כולנו הסיפור המרגיז לתשומת הלב.
 
למעלה