יובל נחמקין
New member
ח. אדלר : חוויה גרועה של חובב עטים
שלום לחברי הפורום:
רציתי לשתף בנדון... נכנסתי אל ח. אדלר : חנות גדולה ויוקרתית לציוד כתיבה הממוקמת ב"גן העיר" בת"א.
ביקשתי רפיל לעט כדורי יקר שברשותי. המוכרת שלפה רפיל וביקשה כי אתן לה את העט. עשיתי כן, לא לפני שביקשתי כי תיזהר ותוודא שהרפיל מתאים... המוכרת כמובן אמרה " אל
T " - תקעה בכח
הרפיל בעט... מיד נבהלה ונסיתה למושכו בכח החוצה - כשחתיכה נשארה תקועה.
הבעתי את מורת רוחי מול המוכרת שעמדה דומם... בעל החנות עמד לידה - כנ"ל. לא
, לא "ניקח אחריות"... גורנישט. הלכתי.
התיקון עלה לי 275 ש.ח בסוכנות "מונט-בלאן". ביקשתי שאת החשבונית ירשמו לטובת ח. אדלר ויצרפו את תיאור הנזק ע"י הטכנאי שטיפל + את החלק ההרוס.
את כבודה זו הגשתי לחיים: הבעלים של החנות שמיד "נפנף" אותי בבוז: "זה אתה עשית" הוא אמר לי... בלי למצמץ כלל
מוסר השכל
(אם יש כזה)
אני,
לאל: לא אמות מנזק של 275 ש.ח
אבל כף רגלי - אצל ח. אדלר לא תדרוך שוב. חווית שירות שהחל כלא מקצועי ונגמר כלא שירותי (שלא נאמר גס ומעליב).רציתי לשתף.
שלכם, יובל.

שלום לחברי הפורום:
רציתי לשתף בנדון... נכנסתי אל ח. אדלר : חנות גדולה ויוקרתית לציוד כתיבה הממוקמת ב"גן העיר" בת"א.
ביקשתי רפיל לעט כדורי יקר שברשותי. המוכרת שלפה רפיל וביקשה כי אתן לה את העט. עשיתי כן, לא לפני שביקשתי כי תיזהר ותוודא שהרפיל מתאים... המוכרת כמובן אמרה " אל


הבעתי את מורת רוחי מול המוכרת שעמדה דומם... בעל החנות עמד לידה - כנ"ל. לא

התיקון עלה לי 275 ש.ח בסוכנות "מונט-בלאן". ביקשתי שאת החשבונית ירשמו לטובת ח. אדלר ויצרפו את תיאור הנזק ע"י הטכנאי שטיפל + את החלק ההרוס.
את כבודה זו הגשתי לחיים: הבעלים של החנות שמיד "נפנף" אותי בבוז: "זה אתה עשית" הוא אמר לי... בלי למצמץ כלל

מוסר השכל


אני,

אבל כף רגלי - אצל ח. אדלר לא תדרוך שוב. חווית שירות שהחל כלא מקצועי ונגמר כלא שירותי (שלא נאמר גס ומעליב).רציתי לשתף.
שלכם, יובל.