חתמתי על עצומה

jackie111

Well-known member
חתמתי על עצומה

"לא נאפשר לתלמידנו לסייר בחברון"
 

blackbomber

New member
לא יעזור, הם יסיירו וחלקם אפילו יעבור להתגורר

כל אחד עפ"י בחירתו.
 

1אברהם

New member
כל הכבוד לשר החינוך גדעון סער

שמממש הלכה למעשה את אידואולגית הימן בדבר זכותינו ההיסטורית בחברון. אבל אני לא מקבל את ההסבר של גדעון סער שכאילו הסיורים הם לא פוליטיים, אין לו על מה להתנצל, זכותו להכניס תכנים פוליטיים למערכת החינוך לשם זה הוא ניבחר! סיוריים אלו הם בהחלט פוליטיים וזו זכותה המלאה של הממשלה לעשות סיורים פוליטים ולחנך את ילדי ישראל לאידאולגיה ימנית ( כמו שהיה זה זכותה של יולי תמיר בזמנו כשרת חינוך להכניס את לימודי הנכבה לביה"ס ).
 

jackie111

Well-known member
שישלח לשם את נוער הליכוד

או את נערי המפד"ל ואחר כך את נערות המפד"ל.
 

1אברהם

New member
אבל המטרה היא לחנך את כל ילדי ישראל

ילדים הם חסרי תודעה פוליטית וזה הזמן לנסות להחדיר בהם ציונות ( לפי אידואולוגית הימין ). זה בעצם היה רצון העם כפי שהשתקף בבחירות.
 

דודיבו

New member
אל תידאגו יא שמאלנים הזויים הילדים שלכם יגיעו

לשם בכל מיקרה אם לא כתלמידים אז כחיילים ואם לא כחיילי סדיר אז במילואים הערבים כבר ידאגו שהם יגיעו לשם אתם לעולם לא תצליחו לברוח מחברון ולהוציא את עיר האבות מהעם היהודי כמה שתברחו ממנה ככה היא תירדוף אחריכם
 
כבר אין לך תלמידים בבית ספר

אף אחד לא חייב את התלמידים או את ההורים או את המורים ליסוע לחברון. אז מה את קופייץ? דרך אגב, היום שמעתי את הבן שלך ברשת ב'.... סחה על העבודה....
 
אז מה אם חתמת?

לא מחייבים אף תלמיד, הורה או מורה ליסוע לחברון. רק מי שרוצה - נוסע. בכל מקרה הדרישה שיהודים לא יסעו לעיר באבות היא מוגלה סוטה וזונה. דרך אגב, שמעתי את הבן שלך היום ברשת ב' .... סחה על הספר.
 
למעלה