חתונת יום ו'

חתונת יום ו'

האם מישהו מכיר מקומות שניתן להתחתן בהם ביום ו' בערב? כמובן שהכוונה היא לחתונה אזרחית.
 
תודות לאחותי אני מכירה שניים

לשם-מים (שם אחותי התחתנה) יש איזור די גדול שמוגדר לא כשר ובו אפשר לעשות אירועים- היא התחילה בסביבות 1600 במתחם הכשר, טקס אזרחי וכו'- ואחרי הטקס עברו כולם לאיזור השולחנות בצד הלא-כשר ושם היה אוכל וריקודים. עוד מקום שאני זוכרת שאפשר היה בו אירוע הוא כוכב הים, אם כי המתחם הלא-כשר שלו קטן יחסית ופחות מרשים מהמתחם הגדול והמרכזי. עוד בעיה, אגב, היא למצוא קייטרינג איכותי ולא-כשר. היא הלכה עם אפרוני-פרננדס ואני אישית לא ממליצה (פרטים במסר, במידת הצורך). לחלק מחברות הקייטרינג יש "חברת-בת" לא כשרה אבל צריך למצוא אותן.
 

gilliron

New member
ישנם מקומות כאלה אבל...

יש מקומות שיהיו מוכנים לגרור חתונה של יום שישי אל מעבר לכניסת השבת ואולי אפילו להתחיל אותה מאוחר אבל בשום פנים ואופן לא יודו בזה בשיחה טלפונית ואיפלו לפעמים לא בשיחה ראשונית פנים אל פנים פשוט מפחד הרבנות. אין מה לעשות, הגנים צריכים את תעודת הכשרות כי עדיין אי אפשר לבסס עסק רק על מי שעניין הכשרות לא חשוב לו. לכן ההמלצה שלי היא לברר גם במקומות שלא מצהירים על כך בפומבי האם יש אפשרות כזו. חוץ מזה, אולי כדאי לשקול עריכת האירוע במקום כמו מסעדה וכיוב', כאלה בין כה וכה יש ללא תעודת כשרות.
 
חברת "כיף ים" של קיבוץ

שדות ים מפעילה 3 מקומות, אחד מהם לא כשר. הם מקצועיים ביותר (גיסתי התחתנה במקום אחד שלהם "על הים", אנחנו בשני "כוכב הים" בעוד פחות מחודש). לגבי קיטרינג אני לא יודעת (למקום יש קטירנג כשר מצוין, בשם "אינדיגו"). תחפשי באתר של מתחתנים את הטלפון של כוכב הים.
 

dasiku

New member
ג'ילת הוא מקום מקסים !!

אמנם היינו שם בחתונה סטנדרטית (כלומר בערב) ולא בשישי - אבל המקום מאוד מיוחד ! אהבנו !!
 

FineFood

New member
חתונה בערב יום ו'

היי בתיה חתונה ביום ו' היא כן אפשרית. האם תוכלי לפרט קצת יותר אודות האירוע שלך: תאריך משוער, מספר מוזמנים, סוג אירוע... כך שנוכל לעזור לך. במידת הצורך את מוזמנת לשלוח לי מייל פרטי דומיניק [email protected]
 
מה הרעיון של לפרסם

אם את (דומיניק) לא חוזרתלמי שכבר יצר איתך קשר? דיברתילפני כשבועים ומאז אבדו עקבותייך... מוזר.
 

FineFood

New member
היי תשלחי לי בבקשה מייל פרטי

ונבדוק מה באמת קרה עם הפנייה שלך. תודה
 
../images/Emo141.gif מקום לחתונה אזרחית

בחתונה שאני יודעת עליה התחילו את קבלת הפנים ביום שישי בשעה 7 בערב. את שם המקום אני מעדיפה להעביר במסר.
 
למעלה