חתונה בין בני אותו המין - קנדה

נוש22

New member
חתונה בין בני אותו המין - קנדה

היי, ידוע כי נישואין בין גייז בקנדה מקובלים ע"י כל הפרובינציות ולפיכך בהנחה ואחד מבני הזוג אינו קנדי, הוא זכאי בקבלת אזרחות (כמובן עפ"י תהליך מוסדר - פי.אר תחילה וכדומה). שאלתי היא, האם בן הזוג הקנדי זכאי לקבל אזרחות ישראלית במקביל? שכן אם לא, הרי תיווצר אפליה זו או אחרת.. הלא כן? תודה מראש על ההסבר והמידע.
 
בקנדה יש פריבילגייה שלא קיימת

בישראל. חוק האזרחות הקנדי הוא ליברלי מאד, וכל זוגיות כנה ביו 2 בגירים מאפשרת תושבות שלאחריה אזרחות בלי קשר למינם של בני הזוג. חוק האזרחות הישראלי הוא מיושן ונותן פריבילגיה של תושבות רק אם שני בני הזוג יהודיים גם אם הם הטרוסקסואליים. אם יהודי יתחתן עם נוצרייה מארץ אחרת הם יעברו 7 מדורי גיהנום אם הם ירצו היות תושבים בישראל. בהחלט בישראל קיימת אפלייה בנושא התאזרחות.
 

yanivran

New member
לא לגמרי מדוייק

מכיוון שישראל מכירה בנישואים חד מיניים בין שני בני זוג שנערכו בקנדה, היא מן הסתם תאלץ לתת אזרחות לבן זוג הקנדי של הישראלי במידה ושניהם יחליטו לגור בישראל. אני גם יודע על מיקרים שבני זוג ידועים בציבור בארץ, עוד לפני כמה שנים שהבן זוג הזר קיבל תושבות בישראל (אך זו הייתה תלוית בן זוג וזה לא היה פשוט).
 
אם בן הזוג הקנדי בלי קשר לחד מיניות לא יהודי

כלומר אינו זכאי חוק השבות, ישנו למיטב ידיעתי תהליך הקרוי תהליך מדורג שבו לוקח זמן רב עד שמקבלים ויזת שהייה מהסוג שמאפשרת עבודה. אני מקווה שההכרה בכנות נישואין קנדיים בין בני זוג מאותו מין היא תהליך לא מתיש.
 
למעלה