חתול שעושה קקי מחוץ לארגז כבר תקופה ארוכה

Spook77

New member
חתול שעושה קקי מחוץ לארגז כבר תקופה ארוכה

היי, כבר מספר חודשים שהחתול עושה את הקקי מחוץ לארגז. את השתן הוא ממשיך לעשות בארגז עצמו. את הקקי ליד הארגז אבל לא בתוכו. היו תקופות שהוא היה עושה בפינות בסלון אבל הצלחנו למנוע את זה באמצעים שונים (כיסינו את הנקודות בעיתון, שיחקנו איתו שם או שהאכלנו אותו כך שהוא בסוף נשאר ללא נקודות מתאימות בסלון) ניסינו הרבה דברים: החלפנו לו כמה סוגי חול. לא עזר. ניקינו כל נקודה שהוא עשה בה קקי עם חומר מיוחד כדי לא להשאיר ריח שלו. התייעצנו עם וטרינר. דיברנו עם יועצת התנהגות לחתולים והיא המליצה לשחק איתו בחכה. אז משחקים איתו כל יום לפחות שעה בערב. פתחנו את הארגז, עזר לכמה ימים והוא חזר לסורו. הוספנו ארגז נוסף, עזר לכמה ימים והוא חזר לסורו. הזזנו את הארגז הנוסף למרפסת בחוץ, עזר לשבועיים ואז הוא חזר לסורו. היו תקופות שאת הקקי הייתי שם לו בחזרה בארגז במקום לפנות אותו, כדי שיבין ששם המקום שלו, אבל לא עזר. זה כבר הפך לנורמה שאת הקקי שלו מנקים מליד הארגז במקום בתוכו. אבל עדיין הייתי שמח למצוא לזה פתרון כי ברור שהוא עושה את זה מכיוון שמשהו מפריע לו. האם יש למישהו רעיון נוסף שלא ניסינו עדיין?
 

Noaal

New member
האם נעשו לחתול בדיקות או שרק התייעצתם עם הוט'

טלפונית?
 

Spook77

New member
התייעצנו טלפונית

הוא טען שאם אין שום תופעות אחרות אז זה לא רפואי אלא התנהגותי. האם נשמע לכם כמו משהו שיכול להיות גם רפואי?
 

mama tereza

New member
האם החתול עם שיער ארוך?

אני מכירה מקרה כזה של חתול פרסי שעושה פיפי בארגז וקקי ליד או באמבטיה. יכול להיות שלא נעים לו בחול. נסו לשים במקום חול ,עיתון בארגז החול,אולי יסכים לעשות שם.
 

Noaal

New member
בהחלט יכול להיות משהו בריאותי שהפך להתנהגותי

וההיפך. גשו לוט' להמשך בירור ובדיקות. חייבים לשלול בעיה רפואית לפני שניתן להתחיל בטיפול התנהגותי.
 

Spook77

New member
ארגז שלישי?

כפי שאמרתי, כבר הוספנו ארגז שני. בהתחלה שמנו אותו ליד הארגז הראשון במרפסת השירות. בשלב שני, הזזנו אותו למרפסת שמש. כשהזזנו למרפסת שמש זה עזר לשבועיים ואז הוא עבר לעשות את הקקי ליד הארגז במרפסת השמש.
 

enbalush

New member
סליחה, לא ראיתי

תחפשי את השאלה ב yahoo answears יש שם קטגוריה של חתולים עם תשובות על שאלה שאי פעם נשאלה.
 
למעלה