חתול סיבירי-עזרה בבקשה

Angelliq

New member
חתול סיבירי-עזרה בבקשה

הסיפור שלי מתחיל לפני קצת פחות משלוש שנים. לאור אלרגיה של בתי אימצתי חתול סיבירי. אימצתי אותו בעודו גור והוא גדל והתפתח והפך לנמר גדול. לפני שנה בדיוק עזבתי ויצאתי את ביתו של בעלי (פרודי מזה שנה) עם שתי בנותיי הקטנות, שכיום הן בנות ארבע ושבע. את החתול השארנו בלית ברירה, כמו הרבה דברים שוויתרתי עליהם כדי לקנות את חרותי ולהקנות לבנותיי ולי עתיד מאושר יותר. היום, אחרי שעברה שנה. בניתי את חיי מחדש ואני רוצה לאמץ חתול. אך בגלל עניין האלרגיה, רק חתול סיבירי בא בחשבון. מצד שני, קניה לא באה בחשבון, אלא אימוץ בלבד. אין לי בעיה לאמץ חתול בוגר. להפך. עדיף מגור קטנטן. אז אני מבקשת עזרה. אם מישהו יודע/שמע היכן אוכל לאמץ חתול/ה סיבירי. (מצד שני, אם למישהו יש עצה איך אוכל לקבל לזרועותיי את החתול שלי, אשמח עוד יותר)
 
אמממ

חתול סיבירי לאימוץ - אני בספק אם תמצאי, אבל לכי תדעי
לגבי החתול האישי שלך - מהי בדיוק הבעיה? האם אי אפשר לבקש אותו מהאבא, לטובת הילדים
 

Noaal

New member
תנסי ליצור קשר עם עמי"ל

עמותה ישראלית לחתולים - שמנהלים רישום של כל החתולים הגזעיים. יכול להיות שהם ידעו על חתול בוגר למסירה/למכירה. היו"ר של העמותה היא ד"ר לנה פרייזלר 054-4706440 ןלגבי העניין המשפטי - תנסי לקבל שם של עו"ד טוב בפורום משפט (או דומיו)
 

Angelliq

New member
אם היה לי כסף

לעורך דין, מצבי היה טוב
ובקשר לחתול שבמודעה, הוא כבר נמסר תמורת 400 ש"ח
 
אני חושבת שכדאי באמת לקחת את החתול

שלך מבעלך לשעבר. אם לך ולילדים לא היה טוב איתו, גם לחתול לא. אם אי-אפשר לחזור ולקחת את החתול, אולי תתייעצי עם עו"ד? הרי חתולים נחשבים לרכוש במדינתנו (
) ואולי אפשר יהיה להחזיר אותו.
 
למעלה