חתול למסירה

חתול למסירה

יש לנו חתול לבן חכם, שמנמן, חנפן ומסורס, בן שנה ורבע העונה לשם "שפר", מחפש פינוק בבית חדש (אנחנו מהמרכז). כל מי שמעונין, שיפנה אלי במסרים.
 
מחפשים לו...

כי אבא שלי לא אוהב אותו [ולא אהב כלכך מההחתלה
] לאמא נמאס לנקות אחריו כל הזמן והוא שבר בטעות כמה דברים ומשתגע לבד בבית חצי יום אז ההורים שלי לא רוצים אותו יותר... ואנחנו גם גרים בדירה קומה חמישית וכמה פעמים הוא כבר הספיק לטייל על המעקה [הוא עגול!] אז גם יש את הסיכון שהוא יפול וזה יהיה יותר נורא...
הוא אצלינו כבר יותר משנה! והוא משפר, מושב בצפון, אחותי הביאה אותו ברכבת/אוטובוס - 3 שעות!!! הוא חתול רגוע, מדהים ביופיו, וחנפן ביותר:] בכל אופן - מישו מעוניין?
אנחנו תולים מודעות, אני שואלת חברים, יש עוד רעיונות לעזור לנו.. ?
 

וותרבי

New member
להביא לו חבר

1. אם אבא שלי לא אוהב אותו וידעת את זה מההתחלה, למה בכל זאת השארת אותו? 2. מה הוא מלכלך? 3. אל תשימו דברים שעלולים להשבר במקומות שהוא יכול להגיע אלים ולהפיל אותם 4. החתול עלול ליפול - מסוכן מאוד!! צריך לרשת את כל החלונות (הנה כמה דוגמאת שאולי תוכלו להעזר בהם: כאן, שם, ועוד אחד) 5. כמעט לכל אחד כאן יש חתול אחד או יותר וכמעט כולם מחפשים בתים לחתולים שהם הצילו, ורוב הסיכויים שלא יוכלו לעזור לך למצוא לא בית כאן. תחשבו על זה עוד פעם...
 
המממ

להביא לו חבר קצת בלתי אפשרי... 1. השארנו אותו כי ככה יצא.. אחותי הביאה אותו מהצפון ובאותו זמן אבא שלי התפשר.. כשהוא התחיל לטפס על השיש ומעל ארונות המטבח [ישלנו שם כלים שאמא שלי הכינה, הזזנו אותם לקיר אבל עדיין איכשהו הוא הפיל משם דברים [הממ כשאמא שלי הייתה במטבח..|: ]] 2. הוא מלכלך - הממ הקאות, הסירחון של ה"שירותים" שלו... 3. ראה 1. 4. הממ אמרתי כבר, זה רק הבעיה עם המעקה שבמרפסת... שכשהאו שם אנחנו שמים עליו עין... 5. מבחינתי להשאיר אותו... ואני באמת שלא רוצה למסור אותו אבל ההורים שלי .. בע לפחות פעמיים-שלוש בשבוע אני רבה איתם בגלל החתול.. תודה בכלאופן
 
תבקשי מההורים שלך שיבואו לקרוא

כמה חתולים עזובים ואומללים, חולים, נטושים, פצועים ומה לא, אנשים כאן מצילים מדי יום. יש כאן בפורום אנשים שיש להם בבית עשרים חתולים. יש פה אנשים שאוספים גורים נטושים מהרחוב מפחד שיפצעו, ידרסו, יותקפו או ילדים יתעללו בהם. כל יום מחפשים כאן בתים לעשרות חתולים כאלה, אם לא מאות. אנשים מוצאים כספים בלי סוף על האכלת, סירוס ועיקור חתולי רחוב, אז אולי בכל זאת תחשבו שוב. חתולים שנוטשים אותם - גורלם רע מאוד. אפשר לחנך את החתול לא להשתולל, לא לשבור, במידה רבה. את הסירחון אפשר לפתור בצורה מאוד פשוטה - לנקות את הארגז מדי יום, להחליף את החול מדי שבוע. להשתמש בשקיות לארגז וזה לוקח פחות מדקה להחליף. לנסות ארגז סגור, או להחליף חול לסוג חול שסופח ריחות. אצלי יש כמה חתולים בבית וארגז אחד והוא לעולם לא מסריח. חבל על החתול, את צריכה להבין שלמסור חתול זה לא כמו להשאיל ספר מהספריה. זה גורם לחתול טראומה רצינית, זה קשה לו, זה כמו לזרוק ילד. ממש עצוב. אולי הורייך ישקלו שוב.
 
לא נעים להגיד אבל זה ממש שטויות

אתם מוסרים אותו כי הוא הלך על המעקה ויש סיכוי שהוא יפול?!?!?! כי הוא שבר כמה דברים?!?!?!!?!?!? אז מה אם אתם גרים בקומה חמישית???!!! אני גרה בקומה שביעית ויש לי שתי כלבות ושתי חתולות ותני לי להגיד לך משהו- אנחנו מסתדרים מעולה!!אז בלי שטויות יכולת לא לאמץ אותו בכלל אם אבא שלך לא אהב אותו מההתחלה ואם את זאת שרוצה אותו בבית למה אמא שלך צריכה לנקות אחריו?!?!?!
 
תרגעי!

ההורים שלי לא רוצים אותו יותר. אני מנקה גם אחריו, אבל גם אני לא תמיד מספיקה. ולא אמרתי שזה שהוא יפול זו הסיבה! למה לתקוף ישר? אבא שלי לא רוצה אותו וכל פעם שקורה משו מאשימים אותי! לאמא שלי נמאס מהסירחון והנשירת שיערות... וגם, אנחנו רוב היום לא בבית - זו גם אחת הבעיות. ובקשר לחלונות - יש את המעקה במרפסת. זו הבעיה העיקרית. אבל הוא כבר לא מגיע לשם [אנחנו שמים עליו עין כשהוא במרפסת אומשו].. ותשימי לב לתגובות שלך וליחס שלך לאנשים. למה את ישר תוקפת?!
 

gigi world

New member
היא לא תוקפת

היא מרחמת על החתול
לא נעים להיות חתול לא אהוב שרוצים למסור אותו.
 
אני לא רוצה למסור אותו.

זה מה שאני אומרת לך... ההורים שלי.. כאילו מה אני אעשה?! אם היינו רוצים להפטר ממנו ולא היה אכפת לנו היינו כבר שמים אותו ברחוב או לא יודעת מה... אבל זה לא ככה!! אני מחפשת מקום באמת יהיה לו טוב... בנתיים הוא נשאר אצלינו... ואחרי הסירוש [כבר משו כמו חצי שנה] הוא ממש נרגע... להגיד לך את האמת? אני מקווה לא למצוא משפחה שתרצה חתול או לפחות לתת למישו שאני מכירה ואז אני אוכל לבוא אליהם וזה.. אוף אני באמת לא רוצה למסור אותו
 

אשתר1

New member
ויינר הקטנה

החתול שלך מקסים ומתוק, וכן שובב כמו הרבה חתולים צעירים. אני מבינה שאינך רוצה למסור את המתוק,ואת בין הפטיש לסדן עם ההורים,אבל חשוב שתבהירי להם שזה לא מקובל עליך ,שבן משפחה לא זורקים. גם את או האחים שלך הייתם ילדים ועשיתם נזקים בבית - אז מה זרקו אתכם? ניתן למצוא לכל בעיה פיתרון- רק אם מוכנים להשקיע מחשבה ולפתוח את הלב. אני מקווה שאולי ההורים ישנו את דעתם - החתול הזה חמוד קסם וראוי לבית חם ואוהב, מי בעצם לא?
 
למעלה