חתול חדש ובעיות
ישנות.

cwen

New member
גם ליאו היה ככה בהתחלה

תקווה שזה לא יעבור לו...
 

ymz

New member
דבר יחידי שעולה לי בראש

זה לשים את הצרכים שהוא מוציא החוצה בחזרה לתוך הארגז. שאלת את הבעלים הישנים אם הוא תמיד התנהג ככה?
 
שאלתי בפעם השניה שראיתי. מתברר

שהחתול התרגל לשים את תוצרתו רק בקצה הארגז. לפעמים הוא מצליח ומכסה בחול, ולפעמים לא מצליח והתוצרת ליד
במקרה כזה הוא היה תמיד בא לבעלים שינקה את הארגז שלו. גם אלי הגיע מיד אחרי הפעולה הלא מוצלחת. לא שיכולתי לא להריח את הבעיה.
תודה אורן
 

f e l i n e

New member
../images/Emo116.gifאתה יכול לנסות

לשים פחות חול בקצה של הארגז. כלומר לרכז שכבה עבה של חול באיזור מרכז הארגז, ואילו בקצוות שכבה דקה יחסית. אולי זה יגרום לו להתמרכז.. עוד רעיון: כשאתה רואה אותו מתייצב בקצה- הרם אותו והנח אותו במרכז. אולי אחרי מספר פעמים הוא יתרגל לפוזיציה החדשה.
 
../images/Emo6.gif אנסה לעדור ולגרף את החול למרכז

אני לא רוצה להרים אותו בזמן שהוא בארגז כי החתול חדש אצלי ואני לא רוצה שיחשוב שאני לא מרוצה ממנו. החתול מגיע אלי כל הזמן ובודק שאני מוכן ללטף אותו. כאילו החתול חושב שלא אוהבים אותו. מוזר. אתחיל לארגן לחתול את החול למרכז. תודה אורן
 
אולי החתול לא אוהב את החול??

כשניסינו כל מיני סוגי חול- אם החתולה לא אהבה את החול היא היתה חופרת קצת ואז עושה את צרכיה ליד. עכשיו מצאנו מול מתגבש עם ריח שהיא נורא אוהבת, הוא רך כזה ותמיד מריח טוב ונראה נקי גם אם הוא לא ממש... תנסה בינתיים לשים לו עיתונים מסביב לארגז- משום מה הם פחות אוהבים עיתונים ועושים מאמץ להיכנס פנימה כמובן כמו שאמרו לך- תנסה להחזיר את התוצרת לתוך הארגז
 
../images/Emo5.gifיש עיתונים מסביב לארגז כדי שאני

אוכל להוציא את התוצרת בקלות ולא אצטרך לשטוף את כל החדר או מסביב לארגז כמה פעמים ביום. החתול מכוון בדיוק על העיתון.
באיזה סוג חול מתגבש אתם משתמשים? תודה אורן
 
Tidy Cats

אריזות צהובות כאלה יש כמה סוגים- הריחני זה זה עם צבע תכלת על האריזה, ממש ריח של ניקיון ואבקת כביסה... חחח יכול להיות שהחברים שלך השתמשו בחול מהסוג שהוא אהב והחלפת לו את החול? יכול להיות שמיקום הארגז לא נעים לו אז, הוא עושה דווקא כדי להגיד לך שמהו לא מוצא חן בעיניו? בהצלחה לחתול
 
ביררתי באיזה סוג חול הם השתמשו.

הם השתמשו ב everclean וגם אצלם החתול "פיספס" הרבה פעמים והניח את "תוצרתו" מחוץ לארגז. מיקום הארגז נוח ומאוורר ואפילו דאגתי לפרטיות לחתול. תודה על איחולי ההצלחה.
אורן
 

יוקה

New member
אני מרוצה מ-סימפליסיטי המתגבש

כך גם החתולות שלי. זה מאוד אינדיווידואלי. ניסיתי כמעט כל מה שיש בעבר ונחתתי על המוצר גם בגלל ההתגבשות הטובה שלו, גם בגלל האפשרות לקנות כמות גדולה במיכל (12.7 ק"ג) או בשק ענק (18 ק"ג) וגם בשל המחיר הסביר, בסדר הזה ממש.
 
כמה עולה המיכל של ה 12.5 ק"ג וכמה

עולה ה 18 ק"ג?
אני צריך למלא גיגית גדולה. העסק מתחיל להיות יקר.
תודה אורן
 

cwen

New member
זה לא יהיה יותר יקר

כי תוכל להחליף לעתים יותר רחוקות. חול מתגבש נוטה לא להתלכלך ותוכל להחזיק את זה זמן רב בלי להחליף ממש (רק להוסיף מדי פעם). עכשיו החתול מחרבן כמו שצריך?
 
../images/Emo9.gif החתול משתדל ולא "פספס" מאז

אני חושב שהחתול המסכן היה רגיל שיכעסו עליו אחרי שהיה נכנס לארגז שלו. הוא רגיל להביט לצדדים וממש להתגנב לארגז שלו. פעמיים אחרי הניסיונות החדשים ליטפתי את החתול והוא נרגע. שמתי בגיגית ההיא 14 קג של חול וכבר ניקיתי בלילה אחרי החתול. אני חושב להחליף כל שבועיים. בינתיים הכמות של ה 14 ק"ג עלתה לי 88 ש"ח. אם אחשב עוד מיכל חול אחד להוספה במשך החודש כל החול ביחד יעלה 220 ש"ח. אני חושב שהחתול אהב יותר את הארגז הקודם הקטן שלו. במשך חצי שעה ישב ליד הארגז הנקי שעמד במרפסת והביט בו עד שקראתי לו וליטפתי אותו. חתול מסכן. קשה לו להרגע מהמעבר החדש והוא משתדל להיות "בסדר", ולבדוק שאני מרוצה ממנו. אורן
 

cwen

New member
לא צריך כל שבועיים

עם ארגז קטן החלפתי חול מתגבש (אודור לוקרס) פעם בחודש וחצי. עם גיגית בטח תוכל למשוך את זה שלושה חודשים, כל עוד תקפיד להוציא את הגושים של השתן.
 
../images/Emo13.gifהגיגית די גדולה. הבעיה באוכל שלו

התוצרת שלו היא מפגע סביבתי. אני לא מרגיש בגלל כמות החול העצומה שיש בגיגית אבל אתמול הרגשתי טוב.
אני מקווה שאצליח למשוך את ההחלפה לפחות מעל לחודש וחצי. החתול עמד גם בבוקר מול המקרר וחיכה לשאריות העוף שלו. אני צריך אחר כך גם לפתור את הבעיה הזאת. אורן
 

יוקה

New member
אני מחליפה את החול לעיתים קרובות

למרות שאני מנקה פעמיים ביום את 2 הארגזים (2 חתולות), אני מעדיפה להחליף את החול אחרי 3 שבועות. כך הוא פחות מסריח, אבל בהחלט אפשר למשוך עד חודש. תלוי מאוד גם ממה הוא נזון. דיברנו על כך כבר.. אם הוא אוכל פרו פלאן בלבד ופעם בכמה זמן כפית של צ'ופר לחתולים לח - אין שום סיבה שתהיה חגיגת ניחוחות. רק קצת לכמה דקות. גם אנחנו לא בדיוק מייצרים שם בושם צרפתי... אל תתפתה לתת לו עוף. אין צורך לרחם עליו. ככל שתקטע את ההרגל מוקדם יותר כן ייטב. אח"כ הוא עלול לעשות שביתות רעב אם לא יקבל. תנצל את המצב החדש ואת העובדה שהוא רוצה לרכוש אותך לעצמו. רעב הוא לא יהיה.
 
חודש יהיה בסדר. אם החתול לא יאכל

אצלי אחזור לשאול מה לעשות. השארתי לו פרופלאן בצלחת לפני שהלכתי לעבודה ולא נתתי לו את העוף. החתול קפץ כמה פעמים על השיש והתרוצץ במטבח ולא אכל מהצלחת. כשאחזור מהעבודה אראה אם אכל מהאוכל היבש ואם שתה מהמים. אורן
 
שמת 14 ק"ג חול?

זה מוגזם ביותר. 14 ק"ג חול מספיקים לי ל3 חודשים ואני מחליפה כל שבועיים בערך. לדעתי אתה שם יותר מידי. מספיק 3 ס"מ.
 
../images/Emo6.gif רציתי להיות בטוח שלא "יפספס"

קניתי לו גם לפי העצות שלכן גיגית גדולה שהוא קופץ כדי להיכנס אליה. בגלל שהגיגית גדולה מאוד אני חייב לשים את כל ה14 ק"ג. אני יכול לשים 12 ק"ג ואז גם תהיה שכבה מספיקה. היית צריכה לראות איך החתול ניסה למצוא דרך לעשות בחוץ ולא הצליח גם בעמידה.
החתול המסכן רגיל לעשות מחוץ לארגז ואין לי ברירה. הגיגית חייבת להיות גדולה מאוד. הארגז הקודם היה הרגיל של החתולים.
שכחתי להודות לך. את מאלה שהעלו את רעיון הגיגית והדפנות הגבוהים. תודה רבה. כשהחתול יתרגל לעשת בגיגית הגדולה אולי אחליף לו לגיגית יותר קטנה.
העיקר שהבעיה הזאת נפתרה. אולי גם בגללה זרקו אותו מהבית הקודם שלו.
 
למעלה