"חתוליאדה" 2007 - בושה

b o o l y

New member
"חתוליאדה" 2007 - בושה

ערב טוב , רציתי לשמוע תגובות מאנשים שנכחו בארוע... , אני והרבה אנשים שנכחו במקום ממש לא נהנו! הייתה הרגשה של עומס מיותר בביתן המסכן - העיקר להכניס עוד ועוד אנשים בתמורה לכספם... ,וגם לא שהייתה תמורה ,אחייניתי פשוט רצתה לצאת מיד איך שניכנסה בגלל כל הדוחק , ובטח שלא היה מיזוג או איוורור , פשוט מחנק! מיותר לציין שלא היה ניתן כלל לראות את החתולים וכל שכן פשוט חבל על החתולים שהיו במקום ,צער בע"ח בצדק היה אדם שצעק לעומדים להיכנס- "אל תיכנסו... , מרמים אותכם , זה לא שווה את הכסף"!!!!!!!! כמובן שהאנשים שעבדו במקום העדיפו להחזיר לו את כספו מאשר להגיד את האמת לאנשים ,מה שכן קריאתו לצדק של האדם גרמה להתפכחות של כמה דקות - כאשר באמת מנעו מאנשים להיכנס כדי להקל על הדוחק , ושוב , רק לכמה דקות... כמובן ששוב חזר להיות כאוס פשוט היה אירגון כושל ,ועוד נכחו 3 שופטים בנילאומיים בביתן הקטנטן ממש בושה!!!!!
 

LittleBigGirl

New member
מתי היית שם?

כי אני הייתי אתמול בבוקר, סביבות 11 עד 12 ולא היה דוחק ולא שום דבר. היה המון מקום, אפשר היה להסתובב בחופשיות, לראות ואפילו לגעת בכמה חתולים.
 

b o o l y

New member
היום

הייתי היום , יום שבת ב-11 כשרק העמידה בתור לכרטיסים ארכה כשעה
 

shilog

New member
היה מזעזע

ממש רמאות החתוליאדה הזו הייתי היום בצהריים - עמדתי חצי שעה בתור להיכנס , היה צפוף מאוד ובקושי ראו את החתולים המסכנים שרק רצו שיניחו להם לא הבנתי את מדיניות התחרויות ובכלל היה מבולגן ביותר,אני רק מקווה שעשו משהו טוב עם הכסף שהכנסו להם תרמו לאיזה אגודה או משהו כזה....
 
למעלה