חתולה שכנראה הורעלה

חתולה שכנראה הורעלה

בוקר טוב לכולם,, רצתי לשאול איך מגיבה חתולה שהורעלה? נתקלתי בחתולה בת 8 חודשים מחתולי הרחוב שאני מאכיל, שנראה לי שהיא הורעלה. לפני 3 ימים היא הגיעה בבוקר לאכול, ולא כהרגלה, היא לא יכלה לזוז. התיישבה במזרן ששמתי להם. כשרצתה לשתות היא התנדנדה כמו שיכור ובקושי שתתה. ולאוכל היא בכלל לא רצתה להתקרב. בערב כשחזרתי מהעבודה, גיליתי את הגופה שלה. החתולה יום לפני בערב, הייתה במצב רוח טוב, אכלה כרגיל ושיחקה עם יתר החתולים. מכיוון ששבוע לפני מצאתי עוד גופה של חתול. אני קצת חושש מהרעלה. האם הסימנים שתיארתי אופייניים לחתולה שהורעלה?
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אני רואה שכבר שאלת בפורום רפואת חיות מחמד אז

נצפה לתשובות מוטרינרים.
 
נשמע כמו הרעלה :(

תסתכל אם יש שלטים בבניינים שעומדים להדביר בסביבה. אם לא זה מישהו פרטי שהחליט לפגוע בחתולים.
 
ענו לי בפורום וטרינריה שזה יכול להיות גם

זיהום. למרות שמוזר לי שמזיהום חתולה מתה אחרי מספר שעות. יום לפני כן היא היתה בריאה, אכלה ושיחקה עם חבריה החתולים. עצוב
 
אי אפשר לדעת ללא בדיקת רעלים

חתול בהחלט יכול למות תוך יממה מזיהום (גם אדם אגב). חתולה שהיתה לי לפני שנים יצאה ערב אחד בקור ובגשם, ונמצאה למחרת בצהריים חולה מאד. שום טיפול לא הועיל ולמרות שהוטרינר נתן לה זריקת אנטיביוטיקה תוך כשעה לאחר שנמצאה, היא מתה בשעות הערב של אותו יום.
 
לפני 3 או 4 שנים

כשההורים שלי מצאו את החתול שלהם הוא היה מלא בפישפשים ואבא שלי הלך לקנות חומר נגד פשפשים לחתול, המוכר נתן לו אמפולה של ריוולושין או אדווטקס, אני כבר לא זוכרת. הם שמו לו את הטיפות בלילה לפני השינה, 2 דקות אחר כך הוא התחיל לרוץ בבית אחוז אמוק והשתולל, אחר כך נרגע וההורים שלי חשבו שהוא סתם התחרפן בגלל הריח, הם הלכו לישון ולפנות בוקר החתול בא לאמא שלי העיר אותה בייללות, הקיא והתמוטט. אמא שלי ישר טסה איתו לבית דגן ושם זיהו הרעלה חמורה מהחומר שכנראה לא היה מיודע לחתולים (את הקופסה ההורים שלי זרקו לפח). המסכן הקטן היה 10 ימים בטיפול נמרץ מחובר למכונת לב ריאה. לשמחתנו הוא ניצל ברגע האחרון. אבל מאז כל פעם שאומרים לי שהחתול היה בריא שניה אחת ושניה אחר כך חולה ואחרי כמה שעות מת אני שואלת האם שמו לו אמפולה נגד פשפשים. פעמיים צדקתי ופעם אחת הצליחו להציל עוד חתול מהרעלה. לפעמים גם יש חתולים שפשוט אלרגים לחומר ומתים בגלל האלרגיה,אבל אם שמים לב בזמן אפשר להציל אותם.
 
למעלה