חתולה שובבה ואדנית אומללה

odedmi

New member
חתולה שובבה ואדנית אומללה

שלום לכולם, עשיתי ייחור של נענע, כדי לשתול באדנית. בינתיים הכנתי את האדנית (שמתי מצע, אדמה ודשן). בימים הספורים שעברו מאז שהכנתי את האדנית, תפסתי את החתולה שלי עושה את צרכיה באדנית לפחות פעמיים, ועד שהכל התייבש, בא גשם ועכשיו הכל עיסה אחת כהה. האם אפשר לשתול משהו באדמה (כלומר האם בסך הכל החתולה שלי דישנה לי את האדמה), או שצריך להחליף את הכל. וצריך לזכור שמדובר בשתיל של נענע (שתיכנס לתה). תודה מראש, עודד
 
לזרוק את כל האדמה,לא יצמח בה דבר,

הפרשת החתולים צורבת כל צמח. להחליף את האדמה,ולכסות בשלב ראשון עם רשת מוגבהת, על מנת שהחתולה לא תוכל להגיע לשם יותר. עם הנענע כדאי לחכות, כעת זה לא הזמן שלה. לקראת האביב כדאי לשתול.
 

רוּפֵן

New member
...שתול את הנענע.. ושים באדנית...

כלמיני דברים שיפריעו לחתולה בהמשך... חלוקי נחל.., רסק עץ.., נייר אלומינום.., כלים חד פעמיים תקועים.. כל מה שיש.. היא דישנה לך את האדמה..., רק להבא, שלא תעקור את השתיל.., זה הכל..1 חורף חם !
 
רופן,אצלי כל צמח שבא במגע עם

הפרשה של חתולים פשוט שובק. אז,אני לא הבנתי כאן משהו בהסבר. אפשר בבקשה לפרט.
 

רוּפֵן

New member
../images/Emo5.gif "פרש חתוליים"../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

כן, השתן שלהם חריף מאוד ואכן יש לי 2 "צלקות" בדשא, שיקח להן הרבה זמן להרפא... לגבי המוצקים.., אני מתייחס אליהם כאל דשן אורגני...! עוד 'תוסף אורגני' לאדמה. בעת נביטת ירקות ושאר צמחים.., אני דואג לכסות את אזור הזריעה ברשת מתכת, מאחר והחתולים בטוחים כי תיחחתי ועיבדתי את האדמה, במיוחד בשבילם..! כשהצמחים גדולים, אני מסיר את הרשת.
 
למעלה