חתולה מרזה וחולה - בקשת התייעצות!

yaarola

New member
חתולה מרזה וחולה - בקשת התייעצות!

אני מבולבלת ממש וצריכה עצה. יש לי חתולה בת 4, ההולכת ומרזה. בהתחלה זה לא נראה חריג, אבל לפני כשבועיים הבנו שזה חמור ולא נורמלי. הוטרינר בדק, ראה שהיא מתחילה להצהיב ויחד עם בדיקות דם (שהראו ערכים גבוהים מאד במה שקשור בכבד) התברר שיש לה זיהום או דלקת בכבד. היא מטופלת כבר שבוע וחצי באנטיביוטיקה. אבל זה לא עוזר - נראה לי שהיא מרזה עוד, ומצב רוחה (שהיה טוב עד עכשיו) הולך ומידרדר. היא דועכת לי מול העיניים. הוטרינר אמר שזיהום בכבד זה דבר מורכב ואנטיביוטיקה לא בטוח תפתור אותו. אני קצת אובדת עצות. למישהו מכם היה מצב דומה? יש רעיונות מה לעשות? אני שוקלת ללכת לבית החולים בבית דגן, אולי שם יש כלים לבירור מקיף יותר מבמרפאה פרטית. זה נשמע הגיוני, או שאני סתם תולה תקוות שווא?
 

kittieCat

New member
תמיד טוב לקבל חוות דעת שניה

ועל בית דגן שמעתי רק דברים טובים ממליצה ללכת לשם כמה שיותר מהר. זה יכול להציל את החתולה.
 

ויקסי

New member
לי יש חתולה שבתור גורה היה לה זיהום כזה

היא קיבלה דוקסילין אבל מצבה המשיך להחמיר והוטרינר היה מאוד פסימי אני ביקשתי ממנו לנשות ובתור ניסיון הוא הוסיף לה עוד סוג של אנטיביוטיקה שנקראת מרבוציל ואוכל מיוחד לכבד. והיום הגברת היא חתולה שמנה בת שנה ואין שום זכר למחלה. מה שכן אני יכולה להגיד שעברה עלינו תקופה מאוד קשה של לילות בלי שינה כי פיקחתי על חום הגוף שלה והכל כמה שעות האכלתי והשקתי אותה עם מזרק, הטיפול התומך הוא חשוב מאוד, צריך להאכיל אותה ולהשקות אותה עם מזרק כל כמה שעות כדי שתתחזק ותתגבר על המחלה!
 

sos660

New member
החתולה שלי

ירדה ממשקל של 6 קילו למשקל של 2 קילו בגלל צהבת. אני כבר לא זוכרת איזה תרופות היא קיבלה (בעקרון היא קיבלה שני סוגי אנטיביוטיקה, ויטמינים והזרקה של מי סוכר לפה). במשך תקופה מאוד ארוכה (חצי שנה) היא נראתה כמו שלד מהלך ובחודש-חודשיים הראשונים בכלל לא היה ברור שהיא תשרוד את זה, אבל ברגע שהיא התחילה לאכול באופן עצמאי היא חזרה לאט לאט לעצמה. זה לקח המון זמן (חצי שנה), אבל היום אי אפשר לראות את זה על 6.5 הקילו שהיא סוחבת בגאווה... בהצלחה ורק בריאות
 
למעלה