***חתולה חביבה ומקסימה מחפשת בית חם***
צריכה את עזרתכם, לפני כשבעה חודשים נשמעו יללות מכיוון גלגלי הרכב שלי, מיד עצרתי את הררכב והיללות התחזקו חילצתי אותה משם (כולה מפויחת וקטנטנה בקושי ראו שהפרווה שלה לבנה ...) והחלטתי לקחת אותה לביתי- עברו חלפו להם הימים עשינו לה את כל החיסונים (משולשים מרובעים ומשושים) וגם אפילו עיקרנו אותה ואין יותר מקסימה ממנה כשהיא רואה פרפר היא מיללת לחבר שלי שיעזור לה להגיע אליו ובכלל היא פשוט מותק אבל-מסיבות כאלו ואחרות לא נוכל עוד להחזיק אותה אצלנו אני כבר לא יודעת מה לעשות (פירסמתי אותה בפייסבוק, ובלוחות שונים ) ואני ממש לא רוצה למסור אותה לצער בעלי חיים כי שמעתי שהורגים שם חיות שלא מוצאים להם בית. אם אתם מכירים מישהו שרוצה לאמץ חתולה מקסימה נוחה וכמעט אנושית אני אשמח לדעת שהיא בידים טובות. \ אנא צרו קשר במסר אם לא אמצא לה מקום בשבועיים הקרובים אאלץ למסור אותה לצער בעלי חיים- אז נא עזרתכם אם אתם מכירים מישהו שרוצה לאמץ שיפנה אלי במסר(-:
צריכה את עזרתכם, לפני כשבעה חודשים נשמעו יללות מכיוון גלגלי הרכב שלי, מיד עצרתי את הררכב והיללות התחזקו חילצתי אותה משם (כולה מפויחת וקטנטנה בקושי ראו שהפרווה שלה לבנה ...) והחלטתי לקחת אותה לביתי- עברו חלפו להם הימים עשינו לה את כל החיסונים (משולשים מרובעים ומשושים) וגם אפילו עיקרנו אותה ואין יותר מקסימה ממנה כשהיא רואה פרפר היא מיללת לחבר שלי שיעזור לה להגיע אליו ובכלל היא פשוט מותק אבל-מסיבות כאלו ואחרות לא נוכל עוד להחזיק אותה אצלנו אני כבר לא יודעת מה לעשות (פירסמתי אותה בפייסבוק, ובלוחות שונים ) ואני ממש לא רוצה למסור אותה לצער בעלי חיים כי שמעתי שהורגים שם חיות שלא מוצאים להם בית. אם אתם מכירים מישהו שרוצה לאמץ חתולה מקסימה נוחה וכמעט אנושית אני אשמח לדעת שהיא בידים טובות. \ אנא צרו קשר במסר אם לא אמצא לה מקום בשבועיים הקרובים אאלץ למסור אותה לצער בעלי חיים- אז נא עזרתכם אם אתם מכירים מישהו שרוצה לאמץ שיפנה אלי במסר(-: