חשש - המוהלים מוכרים את הערלות לאחר הברית....

חשש - המוהלים מוכרים את הערלות לאחר הברית....

מי מממן את פעילות בית חב"ד? אני חוששת שבית חב"ד מוכר את העורלות של התינוקות שרבניו מלים - לחברות של "ניסויים רפואיים. לא מדברים על זה - אבל כעת - אני חושבת שכדאי להוציא את הראש מהחול. האם "מדעני גרעין" הם הקליינטים? אין שום בעיה לאדם להוציא מהארץ "ערלה" - לך תדע מה התעריף ..... ואין מדובר רק בבית חב"ד - אלא בכל מוהל - ואין מדובר רק בערלות - אלא בכל איבר שמגיע לידי הרבנים - בבתי החולים - ובמקומות אחרים. כולל בצה"ל. האם ישנה דמות רבנית שאפשר לשוחח איתה על החשש הזה?
 

kapoya

New member
והם מכינים מצות מדם של ילדים ערבים

יודו-נאצי טיפש.
 

kapoya

New member
אני לא דובר של סחטני כספים

אבל אתה עדיין יודו-נאצי.
 
עשיתי בדיקת דם ב"מכבי" - (ממוחשבת)....

תוך שניה "כל העולם יודע שהדם שלי למכירה" . איך אפשר למנוע את זה? וצריך לומר את האמת - זה לא חדש - אשתו של "וייסגל" - היועץ של שרון ...היתה מנהלת מחלקת בדיקות הדם ליולדות ב"זמנהוף" - היא מכרה דם ל"נאסא"? אני לא יודעת - אבל - די סביר להניח שהדם נמכר ל"נאסא" . בלי בושה בעלה ייצג את אנשי הצבא ב"אסון המסוקים". מה הקשר?.... תרשו לי לא להמשיך.... כבר כתבתי את זה הרבה פעמים . אתם "לא מאמינים" ואני "משוגעת" וזה נמשך
 
למה נאסא צריכה לקנות דם מישראל ?

יש המוני תורמים בארה"ב ויש המון בנקי דם. ולמה צריך לקנות את הדם של מישהו שעשה בדיקת דם ? טוב.. אני יודע שזה יהיו לך תשובות.. אבל איך שהוא במצוקה שלך עוברת מסך. תטפלי בזה.
 

kabulkabul

New member
נאסא קונה גם מברזיל.....

תרגע - אני לא פרנואידית עד כדי כך ... לחשוב שנאסא רוכשת רק את הדם מ"מכבי" ושירותי בריאות כללית.... אני יודעת שזו דרך מקובלת של "מימון מפלגות".... גם "קוריטיבה" ברזיל - ושם לדעתי זה נרכש ע"י חברת "מונסנטו" .
 
את מריצה לעצמך סרט חרדתי ונשמעת ממש במצוקה

אובססיבית.. תחשבי כמה טוב יהיה לא להיות חייבת להתעסק עם זה.
 

kabulkabul

New member
כשיהיו לך תינוקות בבית...

תבין מה זה "פגיעה בילד".... תאר לעצמך שנשים בהריון נותנות דם - ומישהו מרכיב על הדם הזה "זיהום ייחודי" ע"י שליחתו לכמה חודשי קינון במינוס 300 מעלות בחלל.... ואחר כך מפיץ את זה במי השתיה.... לדוגמא....
 
למעלה