חששות לגבי רסלמניה
ראמבל

dannygoosh

New member
או פורט...

אולי הוא יעשה הסבה לממיר כספים בדוכן צ'יינג' מחוץ לאולמות
 

שי מילר

New member
מנהל
רק לך

קח את המילה שופט, תוציא ממנה את ה-ש ונשאר לך ופט. תוסיף לזה ר ויש לך רופט, קצת מאמץ והגעת לפוטר.
 

MeLaWaCh

New member
אה ../images/Emo3.gif אני לקחתי את הש' של פורש

ושמתי ר'...ואז יצא לי פורר
 
לראות דברים נסגרים אחרי 25 שנה

אולי הארדי נגד הארדי. אולי אורטון נגד אדג'. אנדרטייקר בקרב הרסמלניה האחרון שלו ואולי גם הפסד. הופעה של ברט הארט ונקמה בווינס מקמהאן. סטון קולד מופיע ומדליק את הקהל. אם הם לא מתייחסים אל זה כמוך, וכמוני, וכמו שצריך להתייחס לזה - כאירוע האפי הגדול ביותר ב25 שנה האחרונה. אנחנו בסוף נקבל סינה נגד אורטון וזה תמיד היה מאכזב בעיני.
 

meidadc

New member
לדעתי

הקרב הכי מסקרן בפרופיל גבוה שיכול לצאת מהרסלמניה הזו מבלי שהיה שחוק לאחרונה - הוא קרב בין סינה לאדג'. ואם זה יהיה צ'יפיון VS צ'ימפיון - מה טוב. עד כמה שמחליא אותי לדמיין את סינה מחזיק שתי חגורות אליפות על רקע זיקוקי דינור והסמל של רסלמניה 25 - אני חושב שכלכלית זה הדבר הכי גדול שוינס יכול לרקום
 

ninjastar

New member
אני ממש ממש

לא יכול להסכים פחות. קודם כל מי אמר שהקרב הזה לא שחוק? (הם נלחמו אחד נגד השני רק בספיישל האחרון אם אני לא טועה, למעשה הם נלחמו אחד נגד שני, בקרב אלוף נגד אלוף בכמה תוכניות...) דבר שני, זה שסינה יחזיק את שני האליפויות בסוף האירוע... אני לא רואה את זה דבר טוב, לא מבחינת אוהדים, ולא מבחינה כלכלית. אלה אם אתה מדבר על איחוד החגורות, ואם כבר לעשות את זה, יש אלף דרכים יותר מעניינות מעוד מפגש של סינה ואדג'. (אני אפילו מעדיף את סינה ואורטון, לפחות יש מאחורי הקרב היגיון)
 

Nurd4Life

New member
סורי, אבל לא

הרבה יותר מדי מפגשים ביניהם שחקו את הפוטנציאל בין השניים. אני גם לא רואה שום דבר מיוחד בקרב ביניהם שלא ראינו בעשרות הקרבות שהיו ביניהם ב3 השנים האחרונות ולכן לא רואה שום סיבה לעשות אותו.
 
למעלה