חששות לגבי רסלמניה
ראמבל

Sid

New member
אתה לא גבר ולא ילד

אתה נגיף שמתחבא מאחורי כינוי ושם מזוייפים, ויום אחד לא תהיה לך ברירה אלא להיחשף ולהודות שאתה ביזבזת שנתיים-שלוש על השגעונות שלך.
 

Taker4ever

New member
אני מחכה....

כבר שני וחצי שאתם תעשו את זה. אני כבר מחכה שאתם סוף סוף תפסיקו להתחבא מאחורי ההנהלה, תודו שאתם התחלתם את הפיוד הזה עם השגעונות שלכם, הירידות שלכם, התגובות הבלתי פוסקות לדעות שלי על התוכניות ועל הלעג על הגישה שלי כלפי הרסלינג והאהדה שלי לטייקר. יום אחד אתם עוד תודו, ואז הפורום באמת יהיה מקום כיפי ומהנה שכולם יכולים להיות בו, בלי קללות, פיודים, ירידות, צביעות או פחד. אני רוצה שתודו באשמה.
 

deathcaster

New member
תגובה

אין שום בעיה להוכיח לך שאתה טועה יש ארכיון לפורום... אין פשוט מלבקר בו ולראות שלפני שווירוס שכמוך הגיע לפורום, היו כאן וויכוחים לא מעטים, אבל הפורום היה מקום מאוד נחמד לכתוב בו, וידעו לנהל ויכוחים ברמה נאותה, הפורום היה מנוהל בצורה טובה, וטרולים כמוך טופלו במהירות ובשיטתיות, וכן גם היו כאן ועדיין יש כאן חבר'ה מצבא המאמינים, אבל הם לא פסיכוטיים כמוך. בינתיים אתה הוא זה שעושה את רוב הקללות בפורום, אתה הוא זה שגורם לכל המריבות כאן (פיודים זה בהיאבקות.. על אחיזה במציאות כבר דיברנו לא ?) צביעות ? פחד ? מישהו כאן מפחד לדעתך ? אם כן... מי ? וממי ?
 

Rated RKO

New member
יש לך 24 שעות על ההצעה.

וזה משתלם, החו"ל משתלם. אתה יוצא פראייר אם אתה לא לוקח אותה.
 

elotan

Member
לפחות לגבי 1, אין לך מה לדאוג

במידה ומי מחברי הפורום יפר את הבטחתו, תמיד תוכל להעניש אותנו בעונש חמור וחסר פרופורציות ע"י זה שתחזור לכאן.
 

Taker4ever

New member
אפילו אם כן....

זה לפחות לא מטומטם כמו ה-Priceless שלך על טעות קטנה שלי בברכת המזל טוב לנווה.
 

deathcaster

New member
לא

ה-Priceless שלי היה בדיחה, ולא התיימר להיות משהו מעבר לך ההודעה שלך שמוכיח שאינך מסוגל להבדיל בין דעה לעובדה, בין מציאות לדמיון... בין מתאבק זקן שצריך ללכת הביתה, לבין דמות על טבעית שאתה מוכן להישבע לה אמונים... זו לא בדיחה.. זה עצוב מאוד.. וזו עובדה
 

BeN ShaDe

New member
אוי , נו...

בשביל מה היית צריך לכתוב את ההודעה הזאת? בשביל מי שמסתכל מהצד זאת נראה כמו סתם הודעת התגרות בכוונה ברועי שתוביל לעוד שרשורפלצת שיסריח את הפורום.
 

nadavr1

New member
אז מה, הבן אדם צריך לחשוש להביע את דעתו

רק כדי שלא יווצר שירשורפלצת?
 

Sid

New member
הגזמת עכשיו

זה מה שג'יני באמת רוצה שיקרה, הוא צריך לדפוק חשבון למישהו מה הוא חושב? וממילא שרשוריפלצת יכולים להתרחש בעיתויים הכי לא צפויים, לאו דווקא שמדובר על טייקר, זה הכל תלוי מתי מתאים לו לאחד כזה.
 

BeN ShaDe

New member
לי זה נראה כאילו זה נכתב בכוונה

כדי לעצבן את רועי. אבל אם זה לא , אז סליחה בן.
 
למעלה