חששות לגבי רסלמניה
ראמבל

וזה מה שרציתי לומר

רסלמניה 25, עקב מספרה, אמור להיות אירוע מיוחד. אך אני לא רואה האם נבנה משהו משמעותי ואפי לקראתו. אין משהו ברמה של רוק/אוסטין או רוק/הוגאן, אין סיפור של בנואה, שזוכה בפעם הראשונה אליפות העולם של WWE, אין סיפור של ברט הארט, שצריך להתאבק פעמיים כדי לזכות בחזרה בתואר. אנחנו עומדים לקבל את אורטון/סינה, JBL/מייקלס, מאט הארדי/ג'ף הארדי וג'ריקו/מיקי רורק. כלומר, אני חושש שזה יהיה עוד אירוע מן השורה. אומנם עם הרבה זיקוקים, אבל לא עם איזה קרב היסטורי. מה שהם צריכים לעשות, לדעתי, זה לבנות תוך זמן קצר קרב כמו מייקלס/טייקר (כדי שגם לא נקבל חס וחלילה עוד קרב נוראי של טייקר נגד ביג שואו, כפי שסבלנו בשנה שעברה). מה אתם אומרים? איזה קרב גדול מהחיים הייתם רוצים לראות ברסלמניה?
 

rshamir

New member
דבר שבוזבז

אלמלא היו הולכים עם סינה-בטיסטה בסאמרסלאם (ואלמלא בטיסטה היה נפצע), זה היה יכול להיות קרב ההדליין של רסלמניה. אבל זה בוזבז. מייקלס-טייקר שהל צעת יכול להתאים כאן כקרב הטקסנים, אבל אני חושש שמייקלס יהיה תקוע עם JBL ברסלמניה. מה שאני מסוגל לחשוב עליו, אם סינה לא היה אלוף, זה סינה מול אוסטין, בהנחה שאוסטין מסוגל לתת קרב סביר (הקרב לא יהיה משהו אבל האוירה תהיה היסטרית) או שיחזור של רסלמניה 14 עם מייקלס מול אוסטין.
 

dannygoosh

New member
ומה לגבי

triple threat טקסנים: מייקלס-טייקר-ג'בל ? קשה לי לראות קרב כזה על אליפות, כי טייקר בסמק' והאחרים בראו, אבל אולי איכשהו כל הנושא ישתלב בסטוריליין של ג'בל-מייקלס. בכל מקרה: קרב אגדי שנוכל לראות ברסלמניה יכול לכלול את אדג'-ג'ף-מאט-אולי כריסטיאן בTLC. אבל מאחר ויש את MITB ולא נראה לי שישימו עוד קרב סולם באירוע - אפשר לתת פה קרב מרובע רגיל או הארדקור. מבחינת קרב אחד על אחד שייכנס להסטוריה...הממ....אולי אורטון-ג'ריקו?
 

MOR149

New member
הדבר היחיד

החיובי שאני יכול לחשוב עליו זה שמנצח המאני אין דה בנק יפקיד עוד באותו לילה את המזוודה בקרב על התואר ברסלמניה.
 

Benn Is Kane

New member
דעתי (ספויילרים מתוכניות השבוע).

לדעתי, אורטון יאבד את הזכות שלו לקרב ברסלמניה (או שהוא יחוייב להשתמש בה בצ'יימבר של ראו ל-NWO ולא ינצח), בעקבות כל הסטוריליין עם שיין, סטף ווינס. בסופו של דבר אני חושב שכן נקבל אורטון-אוסטין כמו שחשבנו שנקבל לפני כמה שבועות. הקרב הזה יהיה גדול מאוד לדעתי. אני גם חושב שאל הצ'יימבר יכנס גם JBL, שיכול להיות שיצא מנצח מהקרב, מה שיוביל לקרב אליפות בינו לבין מייקלס ברסלמניה, שם יזכה מייקלס בתואר ועצם העובדה שמייקלס זוכה בתואר בטקסס, ברסלמניה, יהוו משהו ענק. אני מקווה מאוד שהשמועות כן נכונות וכריסטיאן כן חתם ב-WWE. כרגע אני מקווה שהוא יחזור דווקא כפייס לסמאקדאון, ויכנס כמובן לסטוריליין של אדג' וההארדיז ושנקבל בסוף מיין איבנט מרובע מהחבר'ה שרק לפני עשור ספקו לנו את קרבות הזוגות הגדולים ביותר שזכורים לנו. אפשר להחזיר אותו גם לראו ולהכניס אותו לפיוד עם מישהו כמו CM פאנק או אולי אפילו עם ג'ון סינה (אחרי שסינה יפסיד את האליפות), ולדעתי גם זה יהוו קרב בפרופיל די גבוה. אני חושב שטייקר ילך לקרב מול אומגה (כשיחזור), או אולי לקרב מול טריפל אייץ' (לא נראה לי הגיוני ולא רוצה לראות את הקרב הזה, אבל הוא אפשרות לקרב בעל פרופיל גבוה). את ג'ריקו אני מעדיף לראות בקרב מול פאנק (כי יש בינהם כימיה מדהימה ובשנה האחרונה הם התאבקו אחד מול השני בהמון קרבות ולמעט הקרב בראו האחרון, כולם היו מעולים), אבל אסכים לראות אותו גם בקרב מול מיסטריו או משהו דומה. בשורה התחתונה, אפשר להוציא מהרסלמניה הזו הרבה.. נקווה לטוב
 

BeN ShaDe

New member
בקשר לג'ריקו - מיסטריו...

יש להם 3 קרבות של 2/3 תוך 3 ימים בהאוס שואוז של ראו בסופ"ש.
- 1/30 at Assembly Hall in Champaign, Illinois - [Raw House Show] * 2 of 3 Falls Match: Chris Jericho vs. Rey Mysterio - 1/31 at the Civic Center in Hammond, Indiana - [Raw House Show] * 2 of 3 Falls Match: Chris Jericho vs. Rey Mysterio - 2/1 at the Show Me Center in Cape Girardeau, Missouri (2PM Start) - [Raw House Show] * 2 of 3 Falls Match: Chris Jericho vs. Rey Mysterio​
רמז לקראת הבאות? ג'ריקו נגד מיסטריו ב-2/3 ברסלמניה 25?
 

BeN ShaDe

New member
אני לא חושב ש...

וינס ייתן לרסלמניה 25 , שתחגוג רבע מאה של רסלמניות , להיות עוד אירוע רגיל מן השורה. כבר זמן רב יש לי הרגשה שתהיה רסלמניה ענקית. ונכון לעכשיו - אין לי מושג אפילו על קרב אחד שיהיה בקארד : אורטון יכול להיות מול סינה אבל גם יכול לקחת חלק בקרב נגד המקמהונים או נגד אוסטין , מייקלס יכול עוד להיות מול אנדרטייקר או אפילו בקרב משולש על אליפות ה-WWE עם סינה ו-JBL , כריסטיאן עוד יכול לחזור עד רסלמניה ואז נוכל לקבל ג'ף נגד כריסטיאן וגם כפי שפירסמתי - רורק כבר לא יהיה ברסלמניה , ככה שלא נראה רורק - ג'ריקו (נקווה שג'ריקו לא יהיה עוד משתתף ב-MITB וייקבל קרב מול ריי / פאנק / אם יש אלוהים - אדג'). הקרב גדול מהחיים שהייתי רוצה לראות ברסלמניה הוא כמובן אנדרטייקר - מייקלס (למרות שנראה שהראשון יהיה מול אומגה / קוזלוב והשני עם משהו שכלול בתוכו את JBL) , אבל אם לא - אז מה שהועלה פה - סינה נגד אוסטין נשמע מטורף.
 
אם

כריסטיאן חוזר, אז יש מצב שיהיה פייס ואז נקבל TLC הבא: מאט הארדי/אדג' VS ג'ף הארדי/כריסטיאן
 

BeN ShaDe

New member
לא חשבתי על זה.

זה נשמע הגיוני , זה נשמע מיוחד וזה נשמע ענק.
 

Benn Is Kane

New member
או...

שברסלמניה נקבל אדג'-כריסטיאן (על האליפות) ומאט-ג'ף, עם הזמן כמובן שהפיודים יתמזגו ובאחד האירועים נקבל את ארבעתם בקרב TLC על האליפות.
 

rshamir

New member
זאת אפשרות שרציתי להעלות

וגם העליתי במפגש הראמבל שהיה אצלי בבית, אבל לא TLC כי כבר יש MITB והארבעה האלה לא צריכים להיות ב-MITB.
 

meidadc

New member
זה רעיון מדליק

אבל זה בטח לא מה שציפית בקרב "הד ליינר" לרסלמניה 25...
 

laizler

New member
יש דברים בגו ../images/Emo58.gif מהראמבל

תראה.. אני חושב שכולנו קצת התבדנו ברוייאל ראמבל האחרון בנוגע למלא דברים, כמעט כל מה שחשבנו שייקרה לא קרה וכמעט כל מה שחשבנו שייקרה זה התחלת הבנייה לרסלמנייה, מה שבדרך כלל קורה בזמן הזה. אז אם נכון לראמבל האחרון זה הקארד שפחות או יותר נקבל לרסלמנייה אני מניח שיהיה בזה קצת באסה כי בסופו של דבר כגודל הציפייה כגודל האכזבה למשהו שכן קיווינו שייקרה ובמקום זה לקבל משהו אחר אבל קח לדוגמא את שנה שעברה, אני חושב ששנה שעברה הייתה רסלמנייה מעולה שלא הייתה מביישת בכלל אם היא הייתה הרסלמנייה שתציין 25 שנה לארוע וכל הבנייה לארוע עצמו התרחשה פחות או יותר אחריי NO WAY OUT ולא דווקא ברוייאל ראמבל עצמו וקבלנו ארוע מעולה עם בנייה וציפייה כמעט לכל קרב בקיצור מה שאני מנסה להגיד הוא שעוד אפשר להיות אופטימיים ושלדעתי עוד הרבה מים ייעברו בנהר עד שאפשר לקבוע שהיא לא קלעה לייעד שלה השנה. בקשר לקארד עצמו.. - אני לא ייתנגד בכלל להארדי נגד הארדי, עם סיפור טוב זה יכול להעלות את המעמד של שנייהם.. מה שמאט צריך הרבה יותר מג'ף. - מייקלס - ג'יי בי אל , אני לא סובל את ג'יי בי אל ואם כבר אני צריך לראות אותו, אני מעדיף לראות אותו מול מייקלס או ג'ריקו שיכולים לסחוב אותו לקרב נורמלי ולא משעמם, גם הסיפור בין ג'יי בי אל ומייקלס ממש מעניין. - בנוגע מול מי אורטון ייתמודד ואיך זה ייסתובב עם העלילה של המקמהנס הכל יכול להיות, אני מקווה לקבל את אורטון בלי סינה במיינאיבנט של רסלמנייה אבל אם נקבל את שנייהם בנקודה הזאת אני יישמח שזה יהיה קרב איירון - מן, הרבה זמן לא היה קרב כזה ואני חושב שזה יכול להיות קרב מותח בצורה מטורפת. - כמובן להוסיף את המאני אין דה בנק שיש לי תחושה ענקית שמוריסון ייקח את הקרב ושם יהיה הפירוק של הצמד מיז ומוריסון, בנוגע לשאר המשתתפים אני קצת לא סגור מי יהיה. לא עולה לי כרגע עוד רעיונות כי אפשר לזרוק מיליון רעיונות מעולים לרסלמנייה הנוכחית אבל בסופו של דבר לדעתי הכל עוד פתוח ואי אפשר לקבוע כלום באופן סופי על הרסלמנייה הזאתי
 

BeN ShaDe

New member
ניצחון

של מאט על ג'ף ברסלמניה יעשה נפלאות למעמדו של מאט. גם קרב שלהם באירוע נשמע לי ממש טוב ומעניין , אבל שוב , ייתכן והשניים האלו ייקחו חלק ברסלמניה בקרב עם אדג' וכריסטיאן ונצטרך לחכות ולראות מה צופן לנו העתיד.
 

laizler

New member
מה שיהיה אבסורד

שאם בסוף נקבל במנייה קרב טאג טים של אדג' ומאט הארדי מול ג'ף הארדי וכריסטיאן ( בהנחה שכריסטיאן חוזר בתור פייס ) שזה יהיה כאילו משהו הזוי בצורה מטורפת.. מעניין אם עכשיו שמאט היל נראה מתישהו שיתוף פעולה עם אדג', אני בספק אם הוא יאהב את הרעיון לאור ההסטורייה שלהם ( האמיתית, לא הסטוריליינית.. שדיי קשורה להסטוריה האמיתית שלהם אבל לא נורא )
 

Santino Marella

New member
מה שאני חושב שיקרה ברסלמניה

לדעתי יהיה אורטון מול סינה מול ג'ריקו .. ג'ריקו כאלוף (אחרי שמנצח בNWO) , סינה כי מגיע לו קרב חוזר , ואורטון בגלל הראמבל כמו שמור149 אמר, שזוכה הMITB יפקיד את המזוודה באותו הערב גם אני אמרתי את זה מזמן, וכאן לדעתי כריסטיאן יזכה בMITB, וידפוק את אדג' בנוסף להארדי-הארדי ויהיה מצחיק אם יהיה JBL-מייקלס. וטייקר שופט
 

Benn Is Kane

New member
בקשר לטייקר...

במשפט שלך, צריך להחליף את ה-ט' ב-ר' ולעשות סדר באותיות, ואני קונה את זה בכיף. |התיבתפנדורה|
 
למעלה