חששות לגבי רסלמניה
ראמבל

meidadc

New member
תהרגו אותי וזהו ../images/Emo13.gif |ספויילר|

מאז סידרת הקרבות שלהם באיזור הזכיה של RVD בתואר, אני לא זוכר פיוד ביניהם... וזה היה לפני כמה שנים טובות. בהנחה שג'ף הארדי יהיה נגד אחיו, וג'ריקו יהיה מול רורק, אני באמת לא יכול לחשוב על זוג שנפגש פחות מבין HHH, HBK, טייקר, אדג', סינה, אורטון..... בעצם... אולי טייקר - סינה? או מייקלס - אדג'?
 

ninjastar

New member
זה היה לפני

שנתיים וקצת, שזה לא הרבה זמן, דבר נוסף, זה לא שהיה להם קרב אחד.. או שניים במהלך הפיוד, היו להם כמעט כל תוכנית או אירוע קרבות, שגם רובם לא היה כל כך טובים לדעתי. תוסיף לזה את העובדה שהם נפגשו בוריאציות שונות מאז, כמו בקרבות אלוף נגד אלוף לפחות פעמיים, ב4 וואי (שהיה טוב כי לפחות זה לא היה אחד על אחד), ועוד קרבות חסרי משמעות אחרים. אם זה לא נקרא פיוד שחוק אז מה כן? אם היה פיוד שבו הם נפגשו בסדרה של מספר קרבות טובים, ולא התקרבו אחד לשני במשך שנתיים ואז היה הצתה מחדש, אולי הייתי מקבל את זה (לא באמת, אבל נגיד) אבל פה זה לא המצב. מה גם שמששת המתאבקים שבחרת השילוב של אדג' סינה הוא שילוב השחוק ביותר (אלה אם כן הזכרת את השש האלה מסיבה שלא הבנתי)
 

meidadc

New member
אני אסביר

כתבתי את שמות ששת המיינאיבנטרים הללו כדי להראות שכל וריאציה מביניהם כבר ראינו בזמן האחרון (מלבד אדג' - מייקלס, וסינה - טייקר - ואולי כדאי גם להוסיף כאן את מייקלס - טייקר) קח למשל את ג'ון סינה. היה לו פיוד על החגורה עם מייקלס לפני שתי רסלמניות עם HHH היה לו פיוד ברסלמניה שעברה ועם אורטון היה לו פיוד השנה רק עם אדג' הוא היה בפיוד משמעותי לפני שלוש שנים בערך. נכון. היה להם קרב לאחרונה באיזה ספיישל, אבל זה בטח לא היה מסגרת של פיוד משמעותי. אבל בכל קומבינציה עם סינה (שלא משנה אם יגיע לרסלמניה כאלוף או לא - אני מניח שהוא יהיה בקרב המיינאיבנט), האופציה ההכי פחות שחוקה מבין כולם היא פיוד עם אדג' במחשבה שניה, אני חושב שטייקר הוא היחיד מבין מי שכתבתי שאין לו פיוד שחוק יותר מדי - חוץ מאדג'. לפני שנתיים היה לו פיוד ארוך עם אורטון. זה אמנם פיוד שלא ממש בא לי לשחזר אותו, אבל זה לא יגרום לי לצרוח "יאללה חלאס. נמאס כבר!" כמו קרב אליפות בין אורטון לסינה. את HHH וHBK האנדרטייקר פגש לפני ה-מון שנים. ועם סינה אני לא זוכר שום דבר גדול שהיה איתם מאז שחזרתי לעקוב אחרי הWWE.
 

ninjastar

New member
אני כנראה אז כן הבנתי את הכוונה שלך. אבל-

פיוד שחוק לא נמדד לפי פעם אחרונה שהיה לשתי מתאבקים פיוד רשמי. הקרב עצמו בין סינה לאדג', בין אם תשים אותו בקטגורית פיוד, קרב, סתם משהו, כבר נמאס. הם לא הופיעו רק בספיישל אחד בקרב.. ובכל מקרה הם נלחמו המון, במיוחד לאור העובדה שרובם לא היו קרבות מדהימים, והם הוצגו כקרבות רציניים. זה לא היה מספר קרבות של שתי דקות שמעולם לא קיבלנו תשובה לאיך יראה קרב בין השניים. כבר מיצינו את מה ששני אלה יכולים לתת אחד אם השני לשנים הקרבות לדעתי. אני לא הייתי מעריץ גדול של הפיוד בין טייקר לאורטון, אבל אפילו זה עדיף, רק כי אורטון השתנה המון מאז, סינה ואדג' נשארו אותו הדבר כמעט, ככה שאין מה לחדש בזירה או מחוצה לה עם שני אלה. מהשש שנתת יש כל כך הרבה קרבות שעדיפים מהקרב הזה. אפילו אייץ' וסינה. אולי הקרבות שלהם זה לא חמש כוכבים, אבל היה להם רק שני קרבות אחד על אחד רציניים. כמובן במידה והיה הגיוני אפילו בקצת שהקרב הזה יקרה. (לא שאני רוצה שהוא יקרה בכל מקרה) אם תשאל אותי באמת מה יקרה.... אם כל עניין האוסטין, וזה שלא נראה שיווצר קרב בינו לבין מישהו, בטח ישימו אותו כשופט מיוחד או משהו כזה בקרב בין סינה לאורטון. ככה כם אם סינה ינצח, סטאנר אחד על סינה, קצת בירה, והקהל חוזר להנות מסוף האירוע... (או שאוסטין ה"חדש" ישתה אם סינה וזה יהיה ..הממ.. גרוע...)
 
למעלה