סקורפיון36
New member
חשמול הרכבת: האם קרונות ר״י מתאימים?
חשמול הרכבת: האם קרונות ר״י מתאימים?
לעת עתה התשובה היא: יתכן ולא (בלי להכנס לפרטי-פרטים).
לפי אופיון הקטרים החשמליים. -שיועצי הרכבת הגרמנית DB Deusche Bahn הכינו עבור ר״י- ניתן להבין שחשמול הרכבת בארץ יעשה בכפיפות לתקן האירופאי EN15273-2 של האיחוד הבינלאומי למסילות ברזל, בגירסה G1
(Railway clearance / Gabarit)
הווה אומר שהגובה המירבי של הקרונות (נוסעים, משא) הקטרים (עם פנטוגרף מקופל) וציוד חריג לא יעלה על 4.28 מ׳.
במציאות הקרונות של ר״י הם בעלי גובה של עד 4.68 מ׳ כלומר שהגגות שלהם ימצאו ב ״מרחב פריצת מתח״ מתוך מערכת ההזנה בת 25000 וולט, הפרוסה מעליהם; מה שאסור בתכלית האסור!
שווה בדיקה !
האם ועדת חריגים(של מומחים למתח גבוה) יכולה לתת אשור זמני לשימוש באותם הקרונות הקיימים עד שבבוא העת ירכשו קרונות המותאמים ל G1 ?
עם 25000 וולט ״לא משחקים״ !
חשמול הרכבת: האם קרונות ר״י מתאימים?
לעת עתה התשובה היא: יתכן ולא (בלי להכנס לפרטי-פרטים).
לפי אופיון הקטרים החשמליים. -שיועצי הרכבת הגרמנית DB Deusche Bahn הכינו עבור ר״י- ניתן להבין שחשמול הרכבת בארץ יעשה בכפיפות לתקן האירופאי EN15273-2 של האיחוד הבינלאומי למסילות ברזל, בגירסה G1
(Railway clearance / Gabarit)
הווה אומר שהגובה המירבי של הקרונות (נוסעים, משא) הקטרים (עם פנטוגרף מקופל) וציוד חריג לא יעלה על 4.28 מ׳.
במציאות הקרונות של ר״י הם בעלי גובה של עד 4.68 מ׳ כלומר שהגגות שלהם ימצאו ב ״מרחב פריצת מתח״ מתוך מערכת ההזנה בת 25000 וולט, הפרוסה מעליהם; מה שאסור בתכלית האסור!
שווה בדיקה !
האם ועדת חריגים(של מומחים למתח גבוה) יכולה לתת אשור זמני לשימוש באותם הקרונות הקיימים עד שבבוא העת ירכשו קרונות המותאמים ל G1 ?
עם 25000 וולט ״לא משחקים״ !