אני תושב מודיעין, אני לא מתעמת, ציי
ציינתי כי כנראה שהיתה אי הבנה, בידיעה ציינתי שפרטים אודות כך בפרסום שיצא במודיעין ניוז. נו בחייכם, אני לא מאמין, אז היתה אי הבנה, לא בזדון וזה קורה, אני מאוד מתנצל, עד מעמקי נפשי, מי שם אותך למנהלת הפורום, מה היהירות הזאת? סליחה על ההתפרצות, אבל,באמת!