חשיפה ראשונה! תושבי מודיעין לא משלמ

דודE

New member
חשיפה ראשונה! תושבי מודיעין לא משלמ

לא משלמים שקל, על הזמנת מוצרי תינוקות מאתר בייביז, רק בחודש ינואר. פרטים במודיעין ניוז 05/01/05
 

דודE

New member
הנה הסבר איך עושים את זה-

כנסי לאתר תרשמי תזמיני ותמני איסוף עצמי ובהערות תצייני מבצע ינואר. הבטחה אישית שלי, תקבלי גם חיוך
בייביז
 
מה?????????????????

מה זה צריך להיות???????? זה אמיתי????????? אני מזמינה מה שאני רוצה ולא משלמת? {מתאים לי יש לי תינוקת} לא נראה לי הגיוני...אולי לא משלמים דמי משלוח? לזה הכוונה? אז מה יוצא לך מזה אם אתה מחלק חינם?
 

NimrodKAdim

New member
חשיפה שנייה! תושבי מודיעין לא אוהבי

לא אוהבים שעובדים עליהם ומפרסמים במסווה של נודעה בפורום
 

דודE

New member
את הדוברת שלנו, ממתי ולמה לא ידעתי?

זה שרצית להבין שמחלקים מוצרים חינם, זה לא אני...
 

NimrodKAdim

New member
בטח התכוונת להגיע למילקשייק ולא לי

כי אני לא אמרתי שהבנתי שלא משלמים כלום. אבל אני מוכרח לציין שכפי שאתה רשמת את זה ניתן להבין שלא משלמים כלום. ןאם היית טורח לפרסם בנוסח הזה בעיתון, היית צריך לעמוד בזב או לשלם לאנשים פיצוי על ההטעיה. בכל מקרה, למה אתה מפרסם את העסק שלך כאן?
 

Ice Age

New member
למה אתה מתכוון כשאתה אומר:

"זה שרצית להבין"? איך רצית שנבין את זה? אם אתה כותב שלא משלמים שקל על הזמנת מוצרים , אז איך אתה מצפה שנבין שלא משלמים רק על המשלוח? בקיצור, בנאדם, תפסיק עם ההטעיה ותפרסם את העסק שלך במקומות המתאימים, ובצורה חוקית.
 

דודE

New member
שיהיו לך חיים יפים...

אני מקווה שבסוף שבוע תצא מזה, נו באמת חשבתה שתוכל לקבל מוצרים חינם ואפילו עד לביתך, אני מבין שהיתה אי הבנה אבל, לא צריך לעשות מזה טרגדיה.
 

Ice Age

New member
בתור מנהל חנות שהלקוחות חשובים לו

אז התגובה המתבקשת היתה יכולה להיות התנצלות על הטעות. אבל לא, תאשים אותי שהעליתי על דעתי משהו לא סביר, ועוד תקבע לנו איך להתייחס לעניין ושלא נעשה טרגדיה. בקיצור, תקרא את ההודעות שלך לפני שאתה מדביק אותן, ותראה איך אתה היית מבין אותן בלי ידיעה מוקדמת.
 

דודE

New member
יקירה, אני עדיין ממתין לתשובה מהמפע

מהמפעל עלבד, לא שכחתי אותך
 
ידידי הנכבד,נכנסת לכאן ברגל שמאל |ל

וחבל...כי יש פה בעיר פוטנציאל לדבר כזה... אבל כשאתה מפרסם דבר כזה,ואחר כך כשעונים לך {בתשובות בדיוק מתאימות למה שפירסמת} אתה מתחיל להיתעמת עם אנשים בפורום? אז או שתלמד להודות בטעות ולעבור הלאה,או שתעבור הלאה לפורום אחר...
 

דודE

New member
אני תושב מודיעין, אני לא מתעמת, ציי

ציינתי כי כנראה שהיתה אי הבנה, בידיעה ציינתי שפרטים אודות כך בפרסום שיצא במודיעין ניוז. נו בחייכם, אני לא מאמין, אז היתה אי הבנה, לא בזדון וזה קורה, אני מאוד מתנצל, עד מעמקי נפשי, מי שם אותך למנהלת הפורום, מה היהירות הזאת? סליחה על ההתפרצות, אבל,באמת!
 
מה הקשר בכלל ל-"מנהלת הפורום"?

מה קשור כל מה שנכתב פה בנושא של מכירת מוצרים לתינוקות,ל- מנהלת פורום? תענה לעניין! היתה אי הבנה אוקי! קורה, טעות,טעית,טעיתי,טעינו...אבל אתה מגזים עם התגובות שלך...כולה טעות בנוסח ההודעה. תגיד שהיתה טעות ותעבור נושא...מי ענה ביהירות? אני? סליחה...אבל עברתי על כל ההודעות שלי ולא מצאתי אפילו הודעה מתנשאת אחת מצידי... ובכלל, אם אתה תושב מודיעין...ורוצה לקדם את העסק שלך...הדבר הכי לא טוב הוא, מה שאתה עושה כאן! שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפנה...
 

Ice Age

New member
אז ככה:

"ציינתי כי כנראה שהיתה אי הבנה, בידיעה ציינתי שפרטים אודות כך בפרסום שיצא במודיעין ניוז. נו בחייכם, אני לא מאמין, אז היתה אי הבנה, לא בזדון וזה קורה, אני מאוד מתנצל, עד מעמקי נפשי" עד כאן הכל בסדר. אם ההודעה היתה נגמרת פה היית יוצא גבר. אבל זה לא מספיק לך. צריך גם לרדת על מישהו: "מי שם אותך למנהלת הפורום, מה היהירות הזאת?" מי שם אותה? אנשים שחושבים שהיא יודעת לשים אנשים כמוך במקומם. יש צורת התבטאות בפורומים שהיא, בניגוד אליך, יודעת לשמור ולאכוף. לנו טובה צורת ניהול הפורום שלה, אז אם זה לא מתאים לך, אתה יכול לעבור לפרסם בפורום מאיה בוסקילה.
 
למעלה