חשיפה: כמות סוכר עצומה בדגני בוקר של "תלמה"

חשיפה: כמות סוכר עצומה בדגני בוקר של "תלמה"

חשיפה: כמות סוכר עצומה בדגני בוקר של "תלמה"
 
לא שאני חושבת שדגני הבוקר האלה טובים

אבל מה לגבי דברים שאני כן חושבת שהם טובים (או לפחות לא נוראיים)?
 

noamk1

New member
מדהים

אנחנו אומנם מעולם לא קנינו מוצרים אלו (מן הסתם כמו רוב הפורום) והם מעולם לא נחשבו בריאים בעיני... אבל זה כבר באמת משהו. אני צריכה לבדוק מה קורה בגן של הקטן מבחינת דגני בוקר. מן הסתם אני לא אהיה ההורה היחידי היום:) עוד סיבה לנסות כמה שיותר לבשל בבית ממוצרי יסוד. באותה נשימה אחרי שבדיוק חזרתי מהסופר- זה מדהים כמה ג'אנק אנשים קונים, כלומר כמה מעט אוכל בסיסי וכמה הרבה מוצרים מוכנים- מרמת הסלט באריזת הניילון ועד שניצלים, ממולאים קפואים ודגני בוקר כשלקינוח אני רואה ערמות של מילקי בעגלה. אני באמת מתקשה להבין את זה (ואני לא מאלו שקונים דוקא אורגני) זה גם יותר יקר וגם פחות בריא, וזה לא לוקח לנו כ"כ הרבה זמן לבשל.... זה אפילו גם תעסוקה לשף הקטן שלנו.
 
כי לאנשים אין זמן

העולם של היום הוא עולם מהיר, תוסס ודינאמי. לא נותנים לאוכל את הזמן והכבוד הראוי לו. בגלל זה העולם המערבי משמין, וחולה. עובדים כמו מטורפים, וממלאים את עצמנו במהירות בהרבה שומן וסוכר (כי צריך להטעין את הבטריה של האנרג'ייזר שתפעל עד מאוחר). אז אין זמן לבשל, ואין זמן לאכול, וכן- זה מצב חרא. אבל הכי עצוב זה שחברות כמו תלמה מפרסמות את עצמן כמותג של בריאות, ובסיבוב מוצאים את כל הסוכר הזה בפנים. עצוב
 

noamk1

New member
מסכימה עם כל מה שכתבת

וגם אני חייתי כך ב"צעירותי" כשהייתי סטודנטית ורצתי מהלימודים לעבודה וחזרה, היום אני יודעת שזה לא חייב להיות כך, ואני לא מהמקפידים מאוד על נושא הבריאות אבל בהחלט משתדלת להיות מאוזנת, וגיליתי שזה לא דורש הרבה, מה שנכון, אם אתה לא ממש משקיע, האוכל קצת פחות מגוון, אבל עדיין בריא וטעים. אני עדיין עובדת כמו מטורפת (לצערי) תפסת אותי ביום חופש (חשבתי שהקטן לא ילך היום לגן, בסוף כן הלך ואני הייתי צריכה קצת זמן עם עצמי) אבל באמת שגיליתי שזה אפשרי, וגם מהפן הכלכלי- כל "המוצרים" המוכנים האלו הרבה יותר יקרים... אני רואה את העגלות בסופר של אנשים שקונים בדיוק כמו החברים שלי ומתלוננים כמה כסף הם מוצאים בסופר... כשיוגורט עם טעמים עולה כ-5 ש"ח לכוסית של 140 מ"ל או 200 וזה לא מדגדג לי את קצה הקיבה... זה נהיה יקר. בקיצור- אני חושבת שכשנהיים מודעים לבעיה, פתאום מגלים שה"שד" לא כ"כ נורא כמו שחושבים- לנסות לפחות לעשות כמה שיותר בבית ולשלוט על כמויות הסוכרים, חומרים משמרים וכו'.
 
למעלה