חשיבות הטיפול הפסיכולוגי
ההודעה שכתבה סאני אמש, על רעידת האדמה שהיא חשה, הזכירה שוב את חשיבות הטיפול הפסיכולוגי במצבי אובדן. כמה בנות כאן סיפרו כמה הוקל להן אחר שהחלו בטיפול. סאני ממחישה שגם אחרי 15 שנה של הפנמת הכאב והסבל, עדיין לא מאוחר להתחיל בריפוי. לדעתי, ככל שמתחילים לטפל צמוד יותר לאסון, כך מספיקים להדחיק פחות עמוק את הטראומה, ולכן סובלים פחות. כמו רעידת אדמה, הבאה ממעמקים, כך יוצא הכאב מרבדים עמוקים יותר, לכן לא כדאי להשתהות יותר מדי ולפנות לקבלת עזרה.
ההודעה שכתבה סאני אמש, על רעידת האדמה שהיא חשה, הזכירה שוב את חשיבות הטיפול הפסיכולוגי במצבי אובדן. כמה בנות כאן סיפרו כמה הוקל להן אחר שהחלו בטיפול. סאני ממחישה שגם אחרי 15 שנה של הפנמת הכאב והסבל, עדיין לא מאוחר להתחיל בריפוי. לדעתי, ככל שמתחילים לטפל צמוד יותר לאסון, כך מספיקים להדחיק פחות עמוק את הטראומה, ולכן סובלים פחות. כמו רעידת אדמה, הבאה ממעמקים, כך יוצא הכאב מרבדים עמוקים יותר, לכן לא כדאי להשתהות יותר מדי ולפנות לקבלת עזרה.