חשיבות בדיקת מצנח שנתית

sbavli

New member
חשיבות בדיקת מצנח שנתית

שלום לכולם. היום הוצאתי מאילן את המצנח שלי אחרי בדיקה. אני חשבתי שמדובר רק בבדיקה אבל ...היה צורך להחליף את כל המיתרים התחתוניים,בבדיקה הם נקרעו ב-140 וב-150 קג' המצנח שלי חדש יחסית בן שנתיים ללא ארועים מיוחדים עם כ-30 שעות שמש עד כמה שאני יודע,(יש גם שותף) ובכל זאת היה צורך להחליף את המתרים התחתוניים,כמובן שויזואלית הם נראו פיקס. לכן אני מעיר את תשומת לב כל הטייסים הותיקים והחדשים,בדיקת מצנח שנתית היא כרגע המלצה אבל לדעתי היא חובה, להזכירכם המתרים שנקרעו בתאונה בערבה נקרעו בעומסים דומים. בברכת טיסות בטוחות, שרון.
 

Haim raveh

New member
חשיבות בבדיקת המייתרים !!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה לך שרון על שיתוף החברים. אכן צריך היה להחליף מייתרים במצנח שלך !!!!! מצנח בן שנתיים ו- 30 שעות - יכול להיות ישן מאוד !!!!!!!!!!! מאוד תלוי מה עבר המצנח , דרך הטיפול , האחסנה והחשוב מכל הגרירות !!!!!!!!!! אשאל אותך שאלה . האם העגלה שלך פתוחה או סגורה ? שאלה שניה . האם אתה גורר את הממ"ג לטיולים ברחבי הארץ ? התשובות שלך חשובות ללימוד והבנה של , מה קרה בתקריות הקודמות ? ומה יקרה בעתיד ? רק לדיוק ועדכון . בערבה נקראו המייתרים בעומס קטן בהרבה מהעומס שכשלו המייתרים במצנח שלך . 140 - 150 ק"ג הם עדיין חוזק עם רזרבה . הטיסה עדיין בטוחה , אך אין אנו יודעים כמה רזרבה . עוד למידע החברים . הבדיקה השנתית היא לא המלצה , היא חובה וחובה על כל טייס לבדוק ולדאוג לזה . שלושה מקרים של קריעת מייתרים בפרק זמן של כשנתיים זה רמז "גס" מספיק כדי להבין את החשיבות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא , לא צריך לפחד לטוס . בטיסה במצנח תקין אין אפשרות לקרוע מייתרים תוך כדי טיסה ואפילו טיסה מתומרנת . אפשר גם אפשר לקרוע מייתרים אם המצנח אינו תקין . חיים רוה
 

sbavli

New member
מיתרים

חיים שלום. לגבי המצנח שלי ,אני מסתמך על הפרטים שקיבלתי משותפי ,הוא הביא את המצנח ,לדבריו המצנח בן כ-30 שעות ,לגבי גרירות אני לא נוהג לגרור את הכלי הרבה סך הכל אצלי עבר כ-3 גרירות בעגלה פתוחה אבל כשהמיתרים מוצמדים לכלי כדי שלא יתנפנפו,אני קורא הדוק של מאמרים בפורום, מה שכן כנראה שהמצנח עבר טראומה מסויימת בחייו הקצרים זאת על פי דברי שותפי וככל הנראה זה מה שהחליש את המתרים,בכל מקרה אני שמח שערכתי את הבדיקה ועכשיו סומך יותר על המצנח שמחזיק אותי וגם את היקר לי מכל בני שטס איתי לא מעט. טיסות בטוחות.
 
למעלה