חשיבה והלך רוח צבאיים

חשיבה והלך רוח צבאיים

אפשר לזהות מקצועות מסוימים רק על פי שפיטה קצרה של דרכי התנהגות וחשיבה. וזה די הגיוני, בהתחשב שרובנו מעבירים את רוב זמן העירות שלנו בהתעסקות במקצוע. כמובן שזה לא מדע מדויק וישנם פרמטרים נוספים כמו אישיות וכו' ... אז מעניין אותי לדעת האם שמתם לב לדפוסים מסוימים אצל בן/בת הזוג שאתם מאמינים שהם נובעים מהמערכת הצבאית, איזה אתם מחבבים ואיזה פחות ? אני שמתי לב בעיקר לעודף שיטתיות, ירידה לפרטים קטנים (כדי שחס וחלילה משהו לא יתפקשש, ישכח או יעבוד לא כראוי), וטונים שמשדרים סוג של חוסר התחשבות ואמפתיה גם אם זאת לא באמת הכוונה. אלה הדברים הפחות נחמדים... מה שכן נחמד זה סוג ההומור, ה"צבאי" שמשעשע למדי.
 

candybox

New member
הו...

אצלנו בבית, כשהחצי מגיע זה כאילו הוא יחד עם המדים, הוא פושט את רוב ההתנהגויות הצבאיות - אהממ.. לצערי, גם את כמה מתכונות האופי הכי יפות שלו בתור מפקד - כמו מנהיגות ואסרטיביות. אבל מה, ההליכה שלו! GOD! בין מליון אנשים אפשר יהיה לזהות את ההליכה שלו! "שמאל ימין" - ידיים זזות עם הגוף. אוחח.. לא יכולה לתאר
 

little s

New member
דווקא האיש שלי לא כל כך צבאי...

אבל כבר יצא לי לשאוג עליו בשעת ויכוח שלא ידבר אלי כאילו הוא המפקד שלי... בעצם הדבר העיקרי זה הדיבור הקצת עילג שהוא קיבל מאז שחזר לצבא... ההתנסחויות שלו לפעמים פשוט מזעזעות, שלא לדבר על האנגלית שאבדה ולא שבה... רהיטות, שובי הביתה!!!
 

אמאבולי

New member
ממש לא!

אצלנו שום טונים המשדרים חוסר התחשבות ואמפטיה, ההפך הוא הנכון, שום עודף שיטתיות וירידה לפרטים- אולי בבית הוא נח... וגם שום הומור צבאי משעשע. אולי האישלי שונה, אני לא יודעת, אבל בבית הוא מתנהג כאחד האדם. חוץ מאשר שהוא בטלפון, ואז הוא לעיתים מדבר בכזאת תקיפות, או צועק, אבל אפילו הבנות כבר התרגלו ולא מתרגשות. הגדולה (3.5) מחקה אותו, יוצאת לדבר עם הטלפון בחוץ ("כי אין לי כאן קליטה" )ומפקדת קטנה בעצמה.
 
למעלה