חשוב חשוב חשוב!!

חשוב חשוב חשוב!!

היי הייי סיימתי שלשום קורס חובשות! הקורס הכי מדהים בעולם!! אני מסופחת לחיל הקשר, אם מישהו יודע על טיב החיל הזה, על בסיסיו השונים ועל קב"א לקצונה באותו החיל אשמח לשמוע פרטים תודה מיטל
 

יניב100

New member
חיל הקשר

אחד החילות הטובים בצה"ל רב האנשים אכותיים. החייל מאוד מתקדם מבחינה טכנולוגית ותמיד משווה את רמת הציוד שלו למה שיש באזרחות. אני יכול להמליץ לך על מקשר"ר מקום נפלא לדעתי אוכל טוב אנשים נחמדים ואם את גרה באזור המרכז אז נורא קל להדיע לשם.אומנם אני לא משרת שם אבל נהנתי במשך החודש שהייתי שם. על בה"ד 7 לא הייתי ממליץ לא מנסיוני האישי אלא מאנשים שהיו שם מקום מגעיל. לגבי קצונה את תצאי לקצונה של חיל הרפואה אם תתאימי ותפקידך יהיה קא"רית כך שאני לא רואה כ"כ קשר לכך שאת משרתת בתוך חי"ק. מה שכן לגבי קצונה באופן כללי בחיל קשה להגיע לקצונה יש בחיל המון אקדמיים שבסופו של דבר יוצאי לקק"צ.
 

קןרנת

New member
בה"ד 7

יניב, לא ראיתי , בתגובה לאיזו הודעה נכתבה שלך, אך הייתי רוצה להתייחס לדברים שכתבת על בה"ד 7- בה"ד חיל הקשר. חבל שאתה משמיץ את הבה"ד ולא היית בו מעולם. וובכן, מקצועי ותפקידי אינם קשורים לחיל הקשר, אולם הנני משרתת בבה"ד 7 מזה שנה ונהנת מכל יום של שירות. לא הרבה חיילים אוהבים את בסיס האם שלהם, אולם לא אוכל לספר לך על הרבה חיילים בבה"ד 7 שהיו רוצים לעבור לבסיס אחר. זהו בסיס מטופח ונעים, ויש בו האנשים הטובים והאיכותיים היותר. אחלה בסיס!
 

ronent

New member
בה"ד 7 אחלה בסיס!!

עשיתי קורס 3 חודשים בבה"ד 7 והייתי מת לשרת בו!! זה אחלה בסיס!
 
קודם כל מזל טוב!

בתור אחת שנמצאת ביחל הקשר בבה"ד 7 אני חייבת להגיד לך שהקצונה בקשר היא הקצונה הכי קשה.. לא שאני קצינה אבל אני יודעת כי ביררתי וגם אני יודעת ורואה מה עושות הצוערות בבה"ד. מה שכן זאת הקצונה הכי מכובדת להיות קצין בחי"ק זה כבוד. חוץ מזה, אני מקווה שתגיעי לבה"ד 7 כי זה באמת חממה ואחלה בסיס וחוץ מזה לא תזיק עוד חובשת... (מנסיון) בהצלחה!
 
למעלה