חשוב!!!חיתמו על העצומה למען אפריקה!

astrix4

New member
חשוב!!!חיתמו על העצומה למען אפריקה!

של יוזמת ה live 8 למען העניים והרעבים באפריקה. העצומה קוראת ל-8 המדינות החזקות ה-g8 להכפיל את הסיוע למדינות אפריקה. תחתמו על העצומה, זה חשוב! http://www.live8live.com/
 

astrix4

New member
זה לא אומר שאסור לפעול גם למענם!

ומדובר כאן באקט סימלי, אז מה יש? תפסיק להיות אחד שלא רואה מעבר לאף של עצמו. צריך לפעול למטרות מקומיות ואם אפשר, כן כן, גם לאחרים שלא מעמך. לפי האתר של הלייב 8,באפריקה 30 אלף ילדים מתים מדי יום כתוצאה מהרעב והעוני! הגיע הזמן לשנות משהו!
 

אשרת

New member
ממש.

אולי תביא לינק לאחוז המתים אצלנו מרעב בדיוק? או אולי תביא לינק לאחוז הילדים שכף רגלם אכולה עקב תנאי תבאורה וחוסר בתרופות מתאימות. תגיד תודה, שאתה נולדת בישראל ואתה לא נתקבל בתופעות האלו. בישראל - אף אחד לא מת פיזית מרעב.
 

אשרת

New member
מקפיצה!!!

כל ילד שלישי באפריקה לא יגיע לגיל חמש עקב הרעב והמחלות שיש שם!
 
איך עוזרים לאפריקה?

משלוח עוד ועוד מזון ותרופות לאפריקה לא יביא שום תוצאה חיובית. מה שיקרה שם זה שהאוכלוסיה תמשיך לצמוח בקצב אסטרונומי. העוני והרעב רק ילכו ויגברו והדרישה לעוד ועוד סיוע תלך ותגבר עד שתגיע לרמה שהעולם המערבי לא יהיה יכול לעמוד בה. הדרך היחידה שבה יכולים לעזור לאפריקה היא לחנך את האוכלוסיה לתכנון משפחה ולייצוב מספר האוכלוסין וזאת יחד עם הכשרת האוכלוסיה להשתכרות במאה ה-21. למרבה הצער, הכנסיה איננה מאפשרת חינוך לתכנון משפחה ולכן שום דבר לא יעזור והקטסטרופה באפריקה רק תגדל
 

אשרת

New member
ועד שתחנך אותם להפסקת גידול

האוכלוסייה אתה תתן שם לילדים לרעוב ולמות? כי אם כן, בנקודה כלשהי, כבר לא יהיה לך את מי לחנך... אגב, אני כבר לא ממש בטוחה שהבעיה שלהם היא באמת קצב ההתרבות שלהם, כי גם אצל החרדים והערבים אצלנו, למרות קצב גידולם המטורף, הם לא מגיעים למצב שבו האפריקנים נמצאים.
 
ההבדל בין האפריקאים לחרדים

ברור שאי אפשר לתת לילדים לרעוב למוות, אבל צריך למצוא דרך למנוע התרבות בטור הנדסי בקצב של הכפלת אוכלוסיה כל 15-20 שנה. לגבי חרדים וכרבים, ישנם שני הבדלים עיקריים: האחד הוא שיש להם יכולת השתכרות גבוהה יותר. האפריקאים חסרים כל מיומנות סבירה כדי לפרנס כל כך הרבה ילדים. וחוץ מזה, חלק ניכר מהחרדים וחלק מהערבים אוכלים על חשבוננו. לערבים האחרים (בסעודיה, עירק והסביבה) השם יתברך שמו לעד נתן מרבצי נפט שמאפשרים להם רמת חיים גבוהה ללא כושר השתכרות.
 

jewjew1

New member
הבעיה היא נשק, חקלאות ובריחת מוחות

בכל העולם יש ישנה מגמה של ירידה במספר הילדים, אבל בגלל שהמשפחות עדיין גדולות הגידול נמשך. העולם המערבי חייב להוריד את הסובסודיות לחקלאות כדי שאפריקה תוכל להיכנס לתחרות הכלכלית בנקודה היחידה שיש לה יתרון. דבר שני, יש להפסיק למכור נשק למדינות אפרקאיות ולרודנים בראשם שגורמים רק למלחמות והרג. המערב לא יכול להינות רק מהשמנת של אפריקה, ולכן עליו להשקיע בחינוך וברפואה באפריקה כדי שיהיו שם גם אנשי מקצועים ומשכילים.
 
זה לא נכון

הכנסייה הקתולית אמנם מתנגדת לכל מה שקשור לאמצעי מניעה והפלות וכו', אבל מדינות אפריקאיות רבות לוקחות את עצמן בידיים לאחרונה לגבי חינוך בנושא זה, אמנם לא בגלל ריבוי ילדים או רעב, אלא בגלל ממדיה של מגיפת האיידס ביבשת זו, אך הכיוון הוא אותו כיוון. יש הרבה פחד וחוסר ידע בנושאים אלה ביבשת, לדוגמא, הסיפור עם טאבו מבקי, שטען שאין איידס בדרא"פ. זה היה לפני כמה שנים, ומאז הוא נאלץ להכיר בכך שיש, ואז הוא בכלל טען שאיידס זה מחלה של עניים ואם לא יהיו עניים - לא יהיה איידס. ורק עכשיו, אחרי דוגמאות של מדינות אחרות באיזור (שנחשבות הרבה פחות מתקדמות מדרא"פ) ומאז שהבן של מנדלה הודה שיש לו איידס, התחילו קמפיינים עצומים בנושא בתוך המדינה.
 

astrix4

New member
הבעיה היא המערב

מדינות המערב תורמות סכומים שעל פניהם נראים כנדיבים מאוד. האמת, הסכומים הללו הם טיפה בים ולא יכולים לעשות שינוי. ככה מדינות המערב משמרות את הנכשלות והעוני בעולם השלישי תוך כדי שהן יוצאות "בסדר", כי הרי הן תמכו כספית. בפועל, מה שצריך לשנות זה את הצדק! ולזה קראו בהופעות של הלייב 8. צריך שינוי אמיתי מיסודו, השקעה אמיתית של מדינות המערב באפריקה אבל, לא לנסות להפוך אותה למערבית אלא תוך התחשבות במסורות מקומיות ובאופי של מדינות אפריקה.
 
למעלה