חשוב-אני נורא לחוצה!!!
אני נוטלת גלולות כבר חמש חודשים כרגע אני שותה אנטיביוטיקה..שאלתי את הרופא אם זה בסדר עם גלולות והוא אמר לי שכן... עכשיו הבעיה היא כזאת...אמרו לי שכשאישה נקלטצת להריון אז יש לה הפרשות... אתמול והיום היו לי הפרשות ממש ממש חזקות...ממש בגושים...ואני נורא מודאגת כי אני כן קיימתי יחסי מין..מישהו יוכל לעזור לי?
אני נוטלת גלולות כבר חמש חודשים כרגע אני שותה אנטיביוטיקה..שאלתי את הרופא אם זה בסדר עם גלולות והוא אמר לי שכן... עכשיו הבעיה היא כזאת...אמרו לי שכשאישה נקלטצת להריון אז יש לה הפרשות... אתמול והיום היו לי הפרשות ממש ממש חזקות...ממש בגושים...ואני נורא מודאגת כי אני כן קיימתי יחסי מין..מישהו יוכל לעזור לי?